- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
van nederand.
Op welke feiten baseer je dat dan?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Meeste Toeschouwers, logisch grootste stadion.
meeste prijzen, hoef ze niet allemaal op te noemen toch.
Meeste dichtheid kwa kijkcijfers
Meeste Merchandise
Volgens mij heeft feyenoord alleen meer leden, alleen hun stadion zit niet altijd vol.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Die dingen gaan veranderen. Preston North End was ook ooit de grootste van Engeland...
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
Meeste Toeschouwers, logisch grootste stadion.
meeste prijzen, hoef ze niet allemaal op te noemen toch.
Meeste dichtheid kwa kijkcijfers
Meeste Merchandise
Volgens mij heeft feyenoord alleen meer leden, alleen hun stadion zit niet altijd vol.
Punt 1 klopt
Punt 2 Ook wel, alleen dan leef je het verleden. Qua prijzen heeft PSV Ajax snel ingehaald als het zo door blijft gaan. Ajax was de grootste club van de vorige eeuw. PSV is de gfrootste club van deze eeuw op dat gebied.
Punt 3 Zal best, ik houd dat niet bij
.
Ja Feyenoord heeft meer leden en volgens mij ook meer supperters in het land, al Blijft dat stadion vaak iets leger. Over 9 jaar heeft Feyenoord trouwens ook het grootste stadion van Nederland.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
En het mooiste voetbal ooit gespeeld op de nederlandese velden meeste naams bekendheid in de wereld, meest bekende voetballers ooit voort gebracht, Sterker nog beste jeugd opleiding van de wereld.
Buiten dat, men kan het nog zo ontkennen, de waarheid is hard.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
En het mooiste voetbal ooit gespeeld op de nederlandese velden meeste naams bekendheid in de wereld, meest bekende voetballers ooit voort gebracht, Sterker nog beste jeugd opleiding van de wereld.
Buiten dat, men kan het nog zo ontkennen, de waarheid is hard.
Nogmaals je leeft in het verleden
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
als iets duidelijk is, is dat de geschiedenis zich in de meeste gevallen herhaald, en idd. PSV is de beste club van Nederland de afgelopen 25 jaar(14 Landstitels
) buiten het uitstapje van ajax midden negentig en de uefa cup voor feyenoord begin deze eeuw, (weer de eerste nederlandse club die trouwens een europese prijs pakt in het nieuwe eeuw). en psv hmm zolang ze kampioen blijven zal er niets gebeuren, maar wat gaat er gebeuren als ze het 2 jaar achter elkaar niet worden, ik vrees het ergste hoewel ik Reker hoog heb zitten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar ondanks mijn pro Ajax speech, PSV word weer kampioen volgend jaar als ze affelay en gomes behouden en dat Stevens Aissatti meer laat spelen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8210 stemmen
als iets duidelijk is, is dat de geschiedenis zich in de meeste gevallen herhaald, en idd. PSV is de beste club van Nederland de afgelopen 25 jaar(14 Landstitels
) buiten het uitstapje van ajax midden negentig en de uefa cup voor feyenoord begin deze eeuw, (weer de eerste nederlandse club die trouwens een europese prijs pakt in het nieuwe eeuw). en psv hmm zolang ze kampioen blijven zal er niets gebeuren, maar wat gaat er gebeuren als ze het 2 jaar achter elkaar niet worden, ik vrees het ergste hoewel ik Reker hoog heb zitten.
Ja dan komen ze qua budget in de gevarenzone, dat weet ik ja. Voorlopig spelen ze echter weer Championsleague en betekent dat weer een hoop inkomsten. Ze zullen echter ook op andere gebieden meer inkomsten moeten genereren, aangezien Ajax een paar vette sponsorcontracten heeft afgesloten en je natuurlijk niet eeuwig kampioen kunt worden. Anders gaan ze het inderdaad nog zwaar krijgen over bijvoorbeeld een jaar of 4 a 5.
Gelukkig is en blijft de scouting goed bij PSV.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is en blijft de scouting goed bij PSV.
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
'Ajax haalt Argentijnse spits Darío Cvitanich'
Ajax heeft voor het nieuwe seizoen de Darío Cvitanich (foto, links) vastgelegd, meldt de Spaanse krant As. De Argentijnse spits is afkomstig van Club Atlético Banfield, dat in de buurt speelt van hoofdstad Buenos Aires.
Volgens de krant zou de 23-jarige aanvaller, die ook in het bezit is van een Kroatisch paspoort, Ajax hebben verkozen boven het Spaanse Espanyol.
23 jaar misschien een topper in wording , 3 miljoen erbij en je had Sulaimani.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Stand 2008
in 2008 gem tov 2007 tov 2007
NEC 16-36 2,25 +1,53
NAC Breda 17-38 2,24 +0,77
Ajax 17-36 2,12 +0,18
PSV 17-36 2,12 0
SC Heerenveen 16-30 1,88 +0,21
FC Twente 16-30 1,88 +0,10
Feyenoord 17-24 1,41 -0,71
Sparta Rotterdam 17-22 1,29 +0,59
Willem II 16-19 1,19 +0,52
Heracles Almelo 16-19 1,19 +0,47
Vitesse 16-18 1,13 -0,26
FC Utrecht 16-18 1,13 -0,43
FC Groningen 16-18 1,13 -0,71
AZ 18-18 1,00 -0,56
Excelsior 16-15 0,94 +0,27
Roda JC 16-15 0,94 -0,84
VVV-Venlo 16-12 0,75 -0,19
De Graafschap 17- 8 0,47 -0,82
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik zeg ook niet dat jij daar op doelt, je haalt ze alleen aan in je constatering hoe de ranglijst eruit ziet en sluit af met waarom altijd Ajax gebruikt wordt als vergelijking. Feyenoord en NEC twee random clubs die jij noemt. Ik haal uit je woorden, waarom wordt de nadruk nooit op 'random' clubs gelegd, waarom is Ajax altijd het bokje.
Omdat ze het er dus zelf naar maken (iets wat feyenoord en nec dus niet doen). Alleen de winnaar mag roepen en Ajax is al 4 jaar geen winnaar meer. En natuurlijk komt dan de nadruk op Ajax. Niets mooier dan 'de arrogantie' er (weer) op te wijzen dat ie misplaatst is.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ajax gebruikt wordt als vergelijking.
tja, het blijft de maatstaf he. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
De frustratie zit diep he
Deze eeuw nog steeds geen kampioen geworden en het 2e jaar op rij buiten de top 5 geeindigd, waardoor een plaats voor de CL opnieuw is misgelopen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Respect voor NEC, zelden zon mooie wederopstanding gezien. Na 2 maand bijna op degradatiepunt en als ze nu nog 2 maandjes hadden gehad waren ze onderhand kampioen denk ik 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Feyenoord en NEC twee random clubs die jij noemt. Ik haal uit je woorden, waarom wordt de nadruk nooit op 'random' clubs gelegd, waarom is Ajax altijd het bokje.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Het gaat mij erom dat er her en der berichten worden geplaatst met de strekking dat de neuzen gelukkig geen kampioen zijn geworden (en men daar blijer / drukker mee lijkt te zijn dan met de prestatie van hun eigen club).
En zo is het maar net. 
Eens.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Die dingen gaan veranderen. Preston North End was ook ooit de grootste van Engeland...
Dat is appels met peren vergelijken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax zal altijd groot blijven omdat ze altijd Nederlandse top blijven. Preston is gewoon een eind weggezakt en zal niet meer aan de top terugkeren omdat ze niet een traditionale topclub zien die kwa supporters en prestaties altijd boven komen drijven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De frustratie zit diep he
Deze eeuw nog steeds geen kampioen geworden en het 2e jaar op rij buiten de top 5 geeindigd, waardoor een plaats voor de CL opnieuw is misgelopen. 
Wel een EUFA cup gewonnen, binnenkort hopelijk een beker en die voorronde CL is inderdaad erg luceratief gebleken de afgelopen 2 jaar. 
Neemt niet weg dat Feyenoord al twee jaar KUT is en dat is erg vervelend. Vorig jaar met een slechte selectie, maar dit jaar is er eigenlijk geen excuus.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Als Amsterdammer kun je beter voor Turkiyemspor worden; die willen ook profclub worden en hebben, gezien de samenstelling van de bevolking, veel meer toekomst dan Ajax.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ajax zal altijd groot blijven omdat ze altijd Nederlandse top blijven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kan, maar het is waarheid. Je kan een paar jaar wegzakken (Feyenoord is geen top meer, die spelen nooit om de titel) maar uiteindelijk doe je weer mee. Wij hadden ons dieptepunt met Danny Blind in de competitie. Uiteindelijk in de play offs glansrijk goedgemaakt.
Wat zeg je Reimbo? Je herinnert je de 3-0 en 2-4 nog wel? 
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
whaha deze man he, leer nou eerst maar eens fatsoenlijke films kijken 
Feyenoord leeft tenminste niet in een droom. Wacht nou maar totdat ik er speel. Ik kan alles veranderen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan, maar het is waarheid. Je kan een paar jaar wegzakken (Feyenoord is geen top meer, die spelen nooit om de titel) maar uiteindelijk doe je weer mee. Wij hadden ons dieptepunt met Danny Blind in de competitie. Uiteindelijk in de play offs glansrijk goedgemaakt.
Wat zeg je Reimbo? Je herinnert je de 3-0 en 2-4 nog wel? 
Nee, ik heb alleen de dvd van de twee wedstrijden uit de reguliere competitie. 
Ik kan me ook niet meer herinneren met wie Ajax in de CL poule zat. Help me out?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Niks mis met Titanic!!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Van NOS teletekst:
Valencia stuurt Koeman alsnog weg
Valencia heeft trainer Ronald Koeman alsnog ontslagen.Zondag verloor de club met 5-1 in Bilbao. Die nederlaag, de 16de van het seizoen, was voor het bestuur de druppel die de emmer deed overlopen.
Datzelfde bestuur sprak donderdag, een dag nadat Valencia de Spaanse beker had veroverd, nog zijn vertrouwen in Koeman uit. Maar nu de club vijf duels voor het einde nog maar 2 punten verwijderd is van de rode streep, volgt toch ontslag.
Koeman verruilde eind oktober PSV voor Valencia,dat toen vierde stond. Nu staat Valencia,dat door de bekerzege zeker is
van UEFA Cup-deelname,15de. De honneurs zullen worden waargenomen door Salvador González Marco, de elftalbegeleider.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.