- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja maar je zegt dat van Basten de lat hoog legt en de middelmaat verwijderd word,terwijl die ze er ook bij haalt volgens jou,wat wil je nou?
Zoals ik al zei,je spreekt jezelf tegen...
Van Basten legt de lat hoog, veel spelers die niet goed genoeg zijn zijn al verwijderd of op het tweede plan gezet. HIj heeft echter verkeerde verdedigers aangetrokken. Deze zullen dan ook weer zo snel mogelijk verwijderd worden, echter is er op dit moment geen alternatief voor hen dus blijven ze staan. Een fout van Marco maar geen onvergeefelijke fout.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3321 stemmen
Hoewel het geen reet uitmaakt wie de voorronde van de CL gaat spelen (geen een Nederlandse club gaat het redden met die nieuwe regels) blijft het wel erg leuk om Ajax zo ontzettend hard op zijn bek te zien gaan
.
Maar wat is die Lazovic een sukkel zeg. Hoe dom kan je zijn. Nou ja, gelukkig is hij er niet bij volgende week.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ieder geval is het schitterend dat Roda eruit gaat. Mag Feyenoord zondag best in Rotterdam van winnen. Zijn we van die nep Duitsers met hun bijna fusieclub af. Lachen joh, Volendam diep in extra tijd onderuit, Roda idem en de Graafschap wint hem daar juist.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
*Provoceren Aan* Marco van Basten
*Provoceren uit*
Och, in Alkmaar, Enschede, Eindhoven en de rest van Nederland buigen ze met je mee hoor...
Overigens zou ik hem er ook niet uitgooien, je weet maar nooit of-ie het nog leert.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Er zijn gelukkig ook Ajacieden die wel over realiteitszin beschikken, zoals uit de recente berichten van zowel Ajax&Litmanen1 als Ajax&Filmfreak blijkt. Voor hen vind ik de uitzichtloze situatie waarin Ajax zich al een decennium bevindt oprecht jammer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind het persoonlijk erg sneu voor Roda vooral als je vandaag kijkt op de wijze waarop. 
Alles zat dit seizoen tegen, Nomak overdreef regelmatig dit seizoen, maar soms was daar ook wel rede toe. Als supporter zou ik er dood ziek van zijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Er zijn gelukkig ook Ajacieden die wel over realiteitszin beschikken, zoals uit de recente berichten van zowel Ajax&Litmanen1 als Ajax&Moviefreak blijkt. Voor hen vind ik de uitzichtloze situatie rondom Ajax oprecht jammer.
Thanks.
Maar het gekke is dat ik Ajax niet uitzichtsloos vind. Er is geld, er is heel veel aandacht en status, er is een groot stadion en er is een talentvolle selectie. Ik denk dat van Gaal misschien wel kampioen ermee was geworden. Kwestie van een team kneden. Dit jaar zag ik bijna elke keer 11 losse spelers behalve in de Uefa Cup gek genoeg. Tegen HSV, Fiorentina en Marseille heb ik genoten van de vechtlust en inzet.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het persoonlijk erg sneu voor Roda vooral als je vandaag kijkt op de wijze waarop. 
Alles zat dit seizoen tegen, Nomak overdreef regelmatig dit seizoen, maar soms was daar ook wel rede toe. Als supporter zou ik er dood ziek van zijn.
Misschien is een fusie met VVV wel een optie. Dan spelen ze alsnog eredivisie .... 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Misschien is een fusie met VVV wel een optie. Dan spelen ze alsnog eredivisie ....
Je geluk uit het leed van een ander halen getuigt niet van erg veel persoonlijkheid...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het zal jullie in Amsterdam waarschijnlijk niet bekend zijn dat een fusie tussen een club uit Zuid-Limburg en mijn club uit Noord-Limburg een mission impossible is. Ik ben er trots op dat mijn club zich volgend jaar de enige Limburgse club in de eredivisie mag noemen. We zullen het heel moeilijk krijgen. We gaan thuis echter ongeacht de tegenstander door met het spelen van attractief voetbal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3919 stemmen
Ik denk dat van Gaal misschien wel kampioen ermee was geworden. Kwestie van een team kneden.
Ik denk het ook. Een dergelijke club kan die ook veel beter gaan trainen dan die Europese topclubs die hij zelf graag wil. Want Van Gaal zal in de toekomst weer net zo in de problemen komen als dat hij bij Barca kwam. Grote probleem bij hem is namelijk dat hij zijn eigen kwaliteiten niet kent. Geen betere man voor jonge leergierige spelers maar funest voor een team met vedetten.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens! Ik weet ook zeker dat hij niet ongevoelig zal zijn voor een (lees goed Kai) unanieme lobby vanuit Amsterdam. De man heeft een heel groot ego dat op de juiste manier gestreeld moet worden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je geluk uit het leed van een ander halen getuigt niet van erg veel persoonlijkheid...
Boehoehoe
Ik zal het je opbiechten; ik woon in de regio bij Doetinchem en dus heb ik veel symphatie voor de Graafschap. Daarnaast vond ik Volendam dit seizoen leuk spelen en dus mag Roda van mij exit.
Spartaan1986
-
- 3621 berichten
- 2216 stemmen
Quote van vorige week zondag:
Té licht middenveld vind ik overtrokken. Vooral tegen Sparta, dat moet je gewoon wegtikken.
Kai toch 
Fantastische middag 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik ga die wedstrijd volgende week niet eens kijken tegen Twente,ben erg teleurgesteld in mijn clubbie...
Eigenlijk zou de arena leeg moeten zijn,zal van Basten leren...
Twente dikverdiend 2e.... Helaas...
Aan de andere kant,om ajax nou in een poule bij Barca,United,Liverpool te zien en een gegarandeerde afstraffing te krijgen is ook niet echt waar ik naar uit kijk.
Uefa is maybe toch beter... 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Qua niveau wel voor ons. Qua geld en uitstraling zeker niet.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dat vind ik wel de meest vreemde uitspraak van de laatste tijd (lees hem vaker); dat we (Nederland) niks te zoeken hebben in de CL. De enige reden om dat te testen en om er anders in de toekomst weer wél iets te zoeken te hebben is juist door er in mee te doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Boehoehoe
Ik zal het je opbiechten; ik woon in de regio bij Doetinchem en dus heb ik veel symphatie voor de Graafschap. Daarnaast vond ik Volendam dit seizoen leuk spelen en dus mag Roda van mij exit.
AHA, weer zo'n plattelandsbewoner die zich graag vereenzelvigd met grootstedelijke (hoewel stedelijk?) arrogantie....
Maar kom op mensen, waarom zo negatief over van Basten? Sparta uit, best lastig, Zelfs Feyenoord heeft er verloren. 
Koop je voor volgend jaar toch gewoon Twente en AZ weer leeg.... 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Toont in ieder geval wel aan dat Sparta inderdaad dé club van Rotterdam is.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
AHA, weer zo'n plattelandsbewoner die zich graag vereenzelvigd met grootstedelijke arrogantie....
Maar kom op mensen, waarom zo negatief over van Basten: Sparta uit, best lastig.
Waar slaat het op? Ik heb nooit iets gehad met de GS als echte supporter. Ben al jaren Ajacied en reis er regelmatig heen. Maar ik zou never in Amsterdam willen wonen nee. Zet mij maar lekker rustig in de achterhoek waar het rustig en vredig is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat vind ik wel de meest vreemde uitspraak van de laatste tijd (lees hem vaker); dat we (Nederland) niks te zoeken hebben in de CL. De enige reden om dat te testen en om er anders in de toekomst weer wél iets te zoeken te hebben is juist door er in mee te doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar slaat het op? Ik heb nooit iets gehad met de GS als echte supporter. Ben al jaren Ajacied en reis er regelmatig heen. Maar ik zou never in Amsterdam willen wonen nee. Zet mij maar lekker rustig in de achterhoek waar het rustig en vredig is.
Ik snap gewoon niet hoe je voor een andere club, dan de club bij jou uit de buurt kan zijn..... Wat heeft iemand uit de achterhoek met Ajax te maken? Komen uit een totaal andere uithoek van het land. Bij het WK ben je toch ook niet voor Somalie...
Ik kom uit Kralingen, ben dus in de eerste plaats voor Excelsior en daarna voor Feyenoord en dan voor Sparta. Gevolgd door FC Dordrecht.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Zoiets gebeurd ook niet. In grote duels is Ajax vaak wel strijdbaar, scherp en met vlagen ook goed. Zie de UC dit seizoen. Paar jaar terug speelde Ajax nog kwartfinale CL. Die tijden kunnen wel terugkeren maar niet met de huidige staf zonder visie.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ach, als je al met 0-4 onderuit gaat in Rotterdam, dan kan het alleen maar meevallen 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik snap gewoon niet hoe je voor een andere club, dan de club bij jou uit de buurt kan zijn..... Wat heb jij met Ajax? Komen uit een totaal andere uithoek van het land. Bij het WK ben je toch ook niet voor Somalie...
Zoiets groeit he. Als ik een nepsupporter was dan was ik in de afgelopen 5 jaar wel van club gewisseld na de kutjaren.
Een club staat niet vast, je land wel. Ik zal altijd Oranje steunen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ Reinbo Zeg je dat ook tegen de talrijke supporters uit alle uithoeken van het land die tweewekelijks trouw naar De Kuip afreizen? De echte Rotterdammer is namelijk voor Sparta. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Helemaal mee eens! Ik weet ook zeker dat hij niet ongevoelig zal zijn voor een (lees goed Kai) unanieme lobby vanuit Amsterdam. De man heeft een heel groot ego dat op de juiste manier gestreeld moet worden.
En jij had het straks over realistisch? Wie moet die lobby dan starten volgens jou? Er zit binnen Ajax nu niemand te wachten op Louis. Verder verlaat Louis AZ niet voor een ander Nederlandse club en Van Gaal houdt zich aan zijn woord. Wat een opportunistisch gedoe hier allemaal, ik zal maar niet gaan zoeken wie hier vorig jaar rond deze tijd hetzelfde riep...
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Die tijden kunnen wel terugkeren maar niet met de huidige staf zonder visie.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zeg je dat ook tegen de supporters die uit alle uithoeken van het land tweewekelijks naar De Kuip afreizen?
Ja, waarom niet?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Zo vreemd is dat niet hoor...
Wat wil je testen,of ajax stand houd tegen Barca?
@ ajax ,ja voor het geld ken je beter 2e worden,om geen lachertje te worden zoals bayern beter 3e 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.