- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lekker boeiend ook. Ik ben ene Reinbo geen verklaring schuldig. Ik support al jarenlang intensief Ajax. Dat is voor mij voldoende. Dat een ander dat niet vind, I don't give a damn.
Ajax bevat miljoenen supporters. Dat zou inhouden dat alleen de echte Amsterdammer Ajacied mag zijn. Wat een bekrompen visie zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De echte Rotterdammer is namelijk voor Sparta.
Maar ik kom uit Kralingen en ben dus voor Excelsior. 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Zo vreemd is dat niet hoor...
Wat wil je testen,of ajax stand houd tegen Barca?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Moet je niet zo triest je tekst deleten Reinbo.
Je typte ''Dus het is oke om in 1940 voor Duitsland te zijn?''
Ik hoop dat je zelf snapt dat je gedram nergens op slaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax bevat miljoenen supporters. Dat zou inhouden dat alleen de echte Amsterdammer Ajacied mag zijn. Wat een bekrompen visie zeg.
Ach, het voelt een beetje als in 1940 voor Duitsland zijn....
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Kortzichtig geneuzel. Alsof je ook enkel verliefd mag worden op een meisje uit je directe omgeving ...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tegen HSV, Fiorentina en Marseille kon Ajax redelijk meekomen. Deze clubs verbleken toch echt bij Barcelona, Manchester United en Chelsea. Ik heb zojuist al aangegeven waarom het niet bevorderlijk is om zelfs in eigen huis tegen deze grootmachten te worden afgedroogd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kortzichtig geneuzel. Alsof je ook enkel verliefd mag worden op een meisje uit je directe omgeving ...
Nee, maar supporteren van zoiets basaal's als een voetbalclub behoort wat mij betreft tot het domein der primaire instincten. Dan moet je het dus ook kort bij huis houden... Maar als jij liever verliefd wordt op de Playmate of the month of Britney Spears, dan mag je.....
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Ik volg je redenatie totaal niet, maar goed. Ergens op slaan doet het in ieder geval niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik volg je redenatie totaal niet
Dat pleit dan niet voor je....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach ik kom zo ongeveer uit Eindhoven, maar je kunt het ook omdraaien wat heeft PSV wat mij aan die club zou moeten binden? Het stadion staat in Brabant, verder spelen er amper Brabanders in het eerste van PSV (alleen Marcellis?).
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb niet eerder de moeite genomen naar je profiel te kijken. Uit je berichten dacht ik toch echt met een rasechte Amsterdammer te maken te hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach ik kom zo ongeveer uit Eindhoven, maar je kunt het ook omdraaien wat heeft PSV wat mij aan die club zou moeten binden? Het stadion staat in Brabant, verder spelen er amper Brabanders in het eerste van PSV (alleen Marcellis?).
Ik ben de eerste om toe te geven dat het voetbal om die reden veel van zijn aantrekkingskracht heeft verloren, maar het is nog altijd meer dan andere clubs (op FC Eindhoven na) je te bieden hebben... En als je voor de club moet zijn waar de meeste Brabanders spelen moet je mogelijk elk jaar van club wisselen.... Bovendien is het gevolg van de plek waar het stadion staat, dat ze ook in eindhoven voetballen en dat de lokale bedrijven de club steunen en dat het succes van de club afstraalt op de regio. Reden genoeg nog, lijkt me.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Boehoehoe
Ik zal het je opbiechten; ik woon in de regio bij Doetinchem en dus heb ik veel symphatie voor de Graafschap. Daarnaast vond ik Volendam dit seizoen leuk spelen en dus mag Roda van mij exit.
Wat je natuurlijk ook gewoon op een andere manier kunt duidelijk maken...
Quote van vorige week zondag:
Kai toch 
Fantastische middag
Ik zat er stiekem al op te wachten. 
Allereerst van harte gefeliciteerd. Sparta heeft het matte Ajax perfect aangepakt, er zijn dan ook geen excuses. Toch blijf ik erbij dat Ajax áltijd vanuit het perspectief moet voetballen dat het de vloer aanveegt met clubs met zoveel mindere middelen, zoals met alle respect (!) Sparta. 
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Mensen gaan voor iets moois,voor succes,voor dingen die opvallen.
Net als meerdere mensen in nederland Messi hun favo speler vinden en niet platje van Volendam.
Ik was 10 toen ajax zoveel succes had,en toen werd ik een fan van Ajax,dus tja,succes-supporter,maar als klein ventje vind je dat prachtig,net als kleine ventjes in england fan worden van united in 2009 en niet van aston villa....
Nu het minder gaat met ajax heb ik zolang meegeleefd met deze club in mijn hart dat ik niet eens voor een andere club kan juichen als ik het zo willen.
Anders had ik elk jaar een vet feest,dit jaar in alkmaar,gewoon met een az vlag om nek daarheen gaan en feesten tijdens het kampioensfeest.
En vorig jaar in Eindhoven met een pet van PISVEE op me kop,tussen de menigte staan,tja als succes supporter zou je wel een dik feest hebben dan elk jaar....
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Dat pleit dan niet voor je....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mensen gaan voor iets moois,voor succes,voor dingen die opvallen.
Net als meerdere mensen in nederland Messi hun favo speler vinden en niet platje van Volendam.
Ik was 10 toen ajax zoveel succes had,en toen werd ik een fan van Ajax,dus tja,succes-supporter,maar als klein ventje vind je dat prachtig,net als kleine ventjes in england fan worden van united in 2009 en niet van aston villa....
Dus in 1940 zou je voor Duitsland zijn geworden....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft een Venlonaar in hemelsnaam met Internazionale?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Nou,dus kan ajax dat beste voetbal nog een keer laten zien en proberen die uefa cup te winnen,lekker ervaring op doen als ze ver komen ook.
Wil je leuke wedstrijden winnen of ervaring opdoen door te verliezen?
Win liever 1-0 uit bij HSV dan 5-0 uit bij Barca.
Deze week lekker Chelsea-Barca en Arsenal-United,dat is hoe het hoort,en niet Ajax die een lachertje word,na die 4-0 die ajax verloor bij bayern lag ik ook weken nog te zweten in bed en aan de diarree,dus laat ze eerst maar zien dat ze een halve finale in de uefa cup kunnen halen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jij bent degene die kortzichtig is hier, anders had je het wel gesnapt...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat heb ik ook al een aantal keren proberen uit te leggen. Ik spreek nu toch geen Italiaans dacht ik?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Win liever 1-0 uit bij HSV dan 5-0 uit bij Barca.
Deze week lekker Chelsea-Barca en Arsenal-United,dat is hoe het hoort,en niet Ajax die een lachertje word,na die 4-0 die ajax verloor bij bayern lag ik ook weken nog te zweten in bed en aan de diarree,dus laat ze eerst maar zien dat ze een halve finale in de uefa cup kunnen halen.
Ik hoop niet dat ze er in Amsterdam ook zo overdenken, al zou je haast denken van wel. Met zulke ambitie kom je nooit ergens.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Dus in 1940 zou je voor Duitsland zijn geworden....
Blijf je dat aan iedereen vragen...
Ik weet niet of het grappig bedoeld is of serieus want dan ben je gewoon achterlijk en heel heel erg dom.
Voetbal is een sport,iets wat je mooi vind,als jonge knul kijk je naar de beste,het mooiste,het succesvolle....
Als Balkenende de meeste stemmen krijgt met z'n partij ga ik het niet volgen,want dat is totaal iets anders,dan zijn standpunten die verschillen,regels,enz enz enz,voetbal is een sport die alleen verschilt in succes,voor de rest kom het op hetzelfde neer.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat echte Amsterdammers toch meer realiteitszin hebben dan onze Ajacied uit Boekel.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop niet dat ze er in Amsterdam ook zo overdenken, al zou je haast denken van wel. Met zulke ambitie kom je nooit ergens.
Ambitie,tja,natuurlijk wil ik meer,maar ben ook realistisch,twente heeft ook niks te zoeken daar,maar die zullen net als vorig jaar waarschijnlijk weer in de voorronde worden uitgeschakeld haha...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ambitie,tja,natuurlijk wil ik meer,maar ben ook realistisch,twente heeft ook niks te zoeken daar,maar die zullen net als vorig jaar waarschijnlijk weer in de voorronde worden uitgeschakeld haha...
Het grootste probleem bij de Ajax jeugd is dat ze pas op veel te late leeftijd tegenstand krijgen. Hoe jonger het Ajax elftal hoe ruimer de overwinning, later werkt dit altijd tegen ze.
Je moet tegen de beste spelen als je echt goed wilt worden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik denk dat echte Amsterdammers toch meer realiteitszin hebben dan onze Ajacied uit Boekel.
Oké dit is het zoveelste berichtje vandaag van minder dan 5 regels, nou verlicht me met argumenten graag. Wat denk ik fout? Waarom ben ik niet realistisch? Wat moet er veranderen binnen de club? En niet meer met die Van Gaal kul aankomen aub.
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Het grootste probleem bij de Ajax jeugd is dat ze pas op veel te late leeftijd tegenstand krijgen. Hoe jonger het Ajax elftal hoe ruimer de overwinning, later werkt dit altijd tegen ze.
Je moet tegen de beste spelen als je echt goed wilt worden.
Ben dit zeker met je eens,maar dan wel de ajax-jeugd,zodat ze eraan wennen als ze in het 1ste spelen.
Als ze dit nu nog moeten leren hebben ze het pas geleerd als ze alweer weggaan bij ajax....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blijf je dat aan iedereen vragen...
Ik weet niet of het grappig bedoeld is of serieus want dan ben je gewoon achterlijk en heel heel erg dom.
Voetbal is een sport,iets wat je mooi vind,als jonge knul kijk je naar de beste,het mooiste,het succesvolle.....[/qoute] Dus als Nederland tegen Brazillie speelt ben jij voor Brazillie?
LEIDENAAR187
-
- 993 berichten
- 0 stemmen
Wat is dat nou weer voor domme vraag....
Probeer je slim te zijn of juist express achterlijk?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.