• 17.811 nieuwsartikelen
  • 183.789 films
  • 12.716 series
  • 35.117 seizoenen
  • 658.804 acteurs
  • 200.862 gebruikers
  • 9.503.993 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Oké dit is het zoveelste berichtje vandaag van minder dan 5 regels, nou verlicht me met argumenten graag. Wat denk ik fout? Waarom ben ik niet realistisch? Wat moet er veranderen binnen de club? En niet meer met die Van Gaal kul aankomen aub.

Toekomst zien in van Basten is zowiezo al niet realistisch en dat denk je fout....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Ambitie,tja,natuurlijk wil ik meer,maar ben ook realistisch,twente heeft ook niks te zoeken daar,maar die zullen net als vorig jaar waarschijnlijk weer in de voorronde worden uitgeschakeld haha...

Net zoals Ajax keer op keer...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Kai Ik heb niet de illusie jou te kunnen verlichten. Jij bent zo idolaat van San Marco dat je je ogen hebt gesloten voor de realiteit.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Toekomst zien in van Basten is zowiezo al niet realistisch en dat denk je fout....

Oke en waarom zit er geen toekomst in Van Basten? En dan alstublieft geen oneliners als; "hij communiceert slecht", "stelt de verkeerde spelers op" en "is tactisch een onbenul".

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

Wat is dat nou weer voor domme vraag....

Probeer je slim te zijn of juist express achterlijk?

Ik trek enkel jouw opmerking breder. Jij support dat wat mooi en succesvol is, boven jouw locale cluppie....

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Net zoals Ajax keer op keer...

Komt wel erg duidelijk over dat je een haat tegen ajax hebt,want hoezo begin je erover?

Jij bent voor feyenoord,zou maar niks teveel zeggen met zo'n club die voor iedereen al voor leedvermaak heeft gezorgd..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

@ Kai Ik heb niet de illusie jou te kunnen verlichten. Jij bent zo idolaat van San Marco dat je je ogen hebt gesloten voor de realiteit.

Een beetje irritant dat je elke discussie monddood maakt door te stellen dat ik het toch niet kan begrijpen en een blinde volger van Van Basten ben. Ondertussen weiger je constant om tegen mijn argumenten in te gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Welke coach had het dit jaar beter gedaan dan Van Basten denken jullie? Graag met motivatie. En nu niet met Hiddink komen..

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Waarom support jij dan de club van de regio Rijnmond in plaats van de club uit Kralingen? Ik heb pas een uur geleden mogen vernemen dat Excelsior jouw club is.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Iemand die tactisch inzicht heeft en discipline in een team kan brengen. Kom je - zoals ik reeds meldde - dus uit bij Hiddink, Van Gaal of Adriaanse.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik trek enkel jouw opmerking breder. Jij support dat wat mooi en succesvol is, boven jouw locale cluppie....

Ik ben niet geboren in de Arena,of de Kuip(pfff) dus niet geboren met een liefde voor een club,die kies je uit,of groei je in,en dan vooral in een mooie club als jong jochie.

Maar als het eenmaal in je hart zit blijft het daar,is dat moeilijk te begrijpen???

En nederland is mijn land,dus natuurlijk ben ik niet voor Brazil.

Ook niet voor Barca als die tegen ajax spelen aangezien ik niet elke week succes kies,snap je dat nou echt niet??

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik support ook in de eerste plaats Excelsior, daarna pas Feyenoord.... Bij een kamioenswedstrijd (mocht hetber ooit van komen) ben ik ook zeker voor de eerste... Naast Excelsior ben ik ook voor Feyenoord, zitten maar 1km verder weg heb overigens ook enkele jaren op de Feyenoord kade in Feyenoord gewoont, dus het lijkt me vrij legetiem dat ik ook Feyenoord steun.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Co Adriaanse zou een goede optie zijn. Ik wil ook graag uitleggen waarom als Kai me daarvoor de ruimte geeft.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Reinbo schreef:

Naast Excelsior ben ik ook voor Feyenoord

Tsjah, dan staan we toch heel anders in het leven. Kan me niet voorstellen dat ik voor twee clubs (tegelijkertijd) 'hetzelfde' voel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LEIDENAAR187 schreef:

(quote)

Ik ben niet geboren in de Arena,of de Kuip(pfff) dus niet geboren met een liefde voor een club,die kies je uit,of groei je in,en dan vooral in een mooie club als jong jochie.

Maar als het eenmaal in je hart zit blijft het daar,is dat moeilijk te begrijpen???

En nederland is mijn land,dus natuurlijk ben ik niet voor Brazil.

Ook niet voor Barca als die tegen ajax spelen aangezien ik niet elke week succes kies,snap je dat nou echt niet??

Laat ik het er op houden dat ik meer begrip heb voor iemand uit hilversum die voor Ajax is dan voor iemand uit eindhoven of Utrecht.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Oke en waarom zit er geen toekomst in Van Basten? En dan alstublieft geen oneliners als; "hij communiceert slecht", "stelt de verkeerde spelers op" en "is tactisch een onbenul".

One-liners?Feiten bedoel je,maar die mag je niet noemen ofzo?

Ik heb paar berichtten terug heel verhaal gezet over waarom ik hem liever zie gaan.

Beter one-liners dan jezelfs tegenspreken zoals jij de hele tijd doet over van Basten..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tsjah, dan staan we toch heel anders in het leven. Kan me niet voorstellen dat ik voor twee clubs hetzelfde voel.

Nee, helaas laat Excelsior me nooit zo goed voelen als Feyenoord eens in de 10 jaar. ik ben daarnaast ook nog eens voor het Nederlands elftal.....al geeft dat ook weinig bevrediging.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Succes-supporter dus?

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Laat ik het er op houden dat ik meer begrip heb voor iemand uit hilversum die voor Ajax is dan voor iemand uit eindhoven of Utrecht.

Ik heb meer begrip voor iemand die 1 club steunt met z'n hele hart sinds die een klein kind was dan iemand die 2 clubs steunt.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van Gaal en Hiddink zijn buiten categorie en het is niet fair Van Basten daar nu aan te meten. Adriaans is enigzins cult geworden na zijn ontslag bij Ajax. Co Andriaanse maakte ontzettend veel fouten bij Ajax maar door zijn latere successen zijn er nogal wat fabeltjes in de wereld gekomen.

Ibrahimovic was ongelukkig met Adriaanse, Mido stond op linksbuiten en was een drama, Van Halst en Witsche werden weg gebonjourd (later onder Koeman bleken ze wel waardevol) en O'brien werd misbruikt (kwam onder Koeman goed tot zijn recht). Adriaanse wou Pienaar niet bij de selectie, echter onderdruk van Beenhakker moest Pienaar er bij blijven en Pienaar bleek een erg goede speler voor Ajax na het vertrek van Adriaanse. Aankopen als Trabelsi, Maxwell en Zlaten zijn ook niet op het conto van Adriaanse te rekenen want die kwamen anders tot stand.

Wat ook irritant was, is dat Adriaanse constant de Underdog inkroop 'Copenhagen is de favoriet, het Deense voetbal is beter dan het Nederlandse'.

Er was geen ajacied die er een traan om liet toen Co vertrok. Co is niet eerlijk behandelt, maar hij heeft het ook weer niet heel goed bij Ajax gedaan.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

word is bond.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoe kunnen we Kai duidelijk maken dat Co Adriaanse een goede optie is om San Marco uit zijn lijden te verlossen? Ik concentreer me maar op deze coach, omdat hij al zijn veto over de andere twee door Quido genoemde coaches heeft uitgesproken. En niet in one-liners graag.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ieder geval is het schitterend dat Roda eruit gaat.

Plezier halen uit het leed van anderen is laag, erg laag.

Komt uit Doetinchem, maar is supporter van Ajax "de grootste club van het land". Lekker meeliften op het succes van de club uit Amsterdam.

Dan kan je wel zeggen dat je niets met De Graafschap hebt, waarom is dat dan? Omdat die club niet voor de prijzen meespeelt?

Roda degradeert, ga maar lekker een feestje bouwen jij.

Zoveel miljoenen uitgegeven en dan met 4-0 bij Sparta afgeslacht worden en naast alle prijzen vallen.

Ik heb respect voor iemand als Kai en andere Ajax supporters die weten hoe erg het voor iemand is als zijn club degradeert en die daar op een normale manier mee omgaan.

Maar jij bent nu wel heel erg laag gevallen door zo te reageren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie dat hij inmiddels ook al zijn veto over Co Adriaanse heeft uitgesproken. We willen allemaal heel graag meedenken over een betere toekomst van Ajax. Als alles bij voorbaat wordt uitgesloten is dat echter heel erg moeilijk.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

Nomak,je hebt gelijk,best laag ja om daar zo om te lachen,tenzij je echt een haat hebt tegen een club,een concurrent bijvoorbeeld a la ajax en feyenoord,maar anders is het wel zielig ja...

Litmanen gedraagt zich als een klein kind.....

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Ik ben voor continuïteit bij Ajax maar het is echt heel erg duidelijk dat Marco van Basten geen grip heeft op de spelers en er niet in slaagt om een team te maken van deze spelersgroep. Daarbij vind ik het echt stuitend dat hij vandaag weer begon met Vurnon Anita en niet met Lindgren. Anita is te klein, te jong, te onervaren en gewoonweg te slecht voor deze belangrijke periode. Tegen Afellay werd hij weggepoetst, vandaag was hij niets en tegen AZ werd hij ook al snel gewisseld. Niet dat Rasmus Lindgren zo'n briljante voetballer is maar Anita is echt (nog) niet Ajaxwaardig.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Snap ook wat er bij Roda gebeurd is. Ze hebben toch zeer aardig spelersmateriaal ...Hopen op een groot wonder. Hoewel ik Volendam er ook graag in zie blijven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3321 stemmen

Kai schreef:

Het stadion staat in Brabant, verder spelen er amper Brabanders in het eerste van PSV (alleen Marcellis?).

Marcellis komt uit Limburg. Bakkal is wel een echte Brabander. Hij is zelfs geboren in Eindhoven.

LEIDENAAR187

• 993 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik ben voor continuïteit bij Ajax maar het is echt heel erg duidelijk dat Marco van Basten geen grip heeft op de spelers en er niet in slaagt om een team te maken van deze spelersgroep. Daarbij vind ik het echt stuitend dat hij vandaag weer begon met Vurnon Anita en niet met Lindgren. Anita is te klein, te jong, te onervaren en gewoonweg te slecht voor deze belangrijke periode. Tegen Afellay werd hij weggepoetst, vandaag was hij niets en tegen AZ werd hij ook al snel gewisseld. Niet dat Rasmus Lindgren zo'n briljante voetballer is maar Anita is echt (nog) niet Ajaxwaardig.

Gabri vind ik prima op die positie,die doet veel meer werk dan sommige mensen doorhebben..

Anita speelt een keer goed en gelijk doen ze alsof die onsterfelijk goed is...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

Ik zie dat hij inmiddels ook al zijn veto over Co Adriaanse heeft uitgesproken. We willen allemaal heel graag meedenken over een betere toekomst van Ajax. Als alles bij voorbaat wordt uitgesloten is dat echter heel erg moeilijk.

Vertel me dan waarom Adriaanse dan wel een goede zou zijn? Hiddink en Van Gaal zijn inderdaad uitgesloten, net als Rinus Michels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.