• 17.813 nieuwsartikelen
  • 183.798 films
  • 12.720 series
  • 35.132 seizoenen
  • 658.805 acteurs
  • 200.864 gebruikers
  • 9.504.060 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Volendam ook nog een heel belangrijk puntje. En weer die Platje. Ongelofelijk hoeveel die scoort als invaller.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

En wederom een mooie ook nog.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een drama weer. AZ countert weer prima en komt op 0-1 en Ajax kan aanvallend geen drol brengen. Moet een wondertje gebeuren willen we gelijkspelen of zelfs misschien winnen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Komop Ajax hier valt iets te halen, jammer van de fout van Vermeer.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Kom op zeg...AZ op halve kracht en met een stel belangrijke jongens afwezig of op de bank is gewoon de betere. Ajax met veel balbezit, AZ met de kansen en het gevaar.

Tip: Leonardo voor Emanuelson. Emanuelson naar het middenveld voor Anita en misschien ook wel Sulejmani voor Cvitanich.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het komt nooit meer goed!

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Vitesse wat doe je dat toch weer goed (2-0 voor tegen Utrecht) ! Dank uit Rotterdam.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Een panenka doen als je met 0-1 achter staat en de 2de plaats kan bemachtigen, en dan ook nog eens het hoofd van de keeper er bijna afschoppen. Wat een ongelooflijke sukkel, en dat is nog zacht uitgedrukt.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Criticism schreef:
Een panenka doen als je met 0-1 achter staat en de 2de plaats kan bemachtigen, en dan ook nog eens het hoofd van de keeper er bijna afschoppen. Wat een ongelooflijke sukkel, en dat is nog zacht uitgedrukt.

Haha wie was dat? Anyway, gelukkig voor Ajax is het momenteel nog altijd veel beter dan Twente. En het is toch niet waar dat de Dwerg wéér een fout heeft gemaakt?

Mijn Gilbert ging wel ietsjes te vroeg...

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zet net radio 1 op, hoezo 14 min extra tijd?

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Suarez. De 14 minuten extra tijd was omdat Suarez bijna het hoofd van Didulica eraf schopte en het duurde even voordat hij met een ziekenwagen was afgevoerd

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Criticism schreef:
Suarez. De 14 minuten extra tijd was omdat Suarez bijna het hoofd van Didulica eraf schopte

Met een panenka bijna zijn hoofd eraf? Flinke panenka dan

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Was het een moordaanslag ala Dani of een ongelukje?

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Didulica pakte hem en Suarez probeerde nog bij de bal te komen en toen raakte hij het hoofd van de keeper.

Dat is vrij moeilijk te zeggen otherfool. Hij raakte de bal wel met zijn voet maar met zijn knie kwam hij hard tegen de slaap van Didulica. Het was onbesuisd, maar geen moordaanslag.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

OK ik zal het wel ergens terug zien.

Bedenk me net dat Didulica al eens een jaar met z'n hoofd heeft gekloot, hopelijk valt het dit keer mee.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

otherfool schreef:

Bedenk me net dat Didulica al eens een jaar met z'n hoofd heeft gekloot, hopelijk valt het dit keer mee.

Reken daar maar niet op, het zag er zeer ernstig uit. 1-1 gebleven, wat een krankzinnige wedstrijd was dit zeg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Pff dit had dus niks met voetbal te maken, AZ was slecht en na het Suarez incident, was ik aan het wachten tot AZ hem er zelf in ging schieten. Heb nog nooit zo'n matte ploeg als AZ gezien (begrijpelijk). Maar Ajax kon als het ware de bal over de lijn wandelen, echter stond domme pech de winst van Ajax in de weg. Vink was dramatisch en zou inprincipe nooit meer mogen fluiten .
Pogcognolli had rood moeten hebben, Schaars niet, Sulejmani penalty, Suarez niet.
Suarez was dommigheid geen opzet maar wel stom, Ajax had hem moeten beschermen en moeten wisselen. Hier stonden andere belangen op het veld dan het voetbal

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Didulica lijkt op het eerste gezicht mee te vallen zegt Schaars, maar wordt wel verder neurotisch onderzocht. Wedstrijd hoeft verder niet geannalyseerd te worden, dit was geen voetbal meer. Hulde voor het Ajaxpubliek overigens, niet alleen voor de wedstrijd maar tijdens het Didulica incident..

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

Van Basten: 'Ik vond dat de scheidsrechter goed floot'.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Lol, laten we het er erop houden dat hij de herhalingen nog niet heeft gezien, Vink heeft geen enkele goede beslissing gemaakt. De slechtste man op het veld vandaag.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

LBL:

Davide Rebellin (1)

Philippe Gilbert (1)

Damiano Cunego (1)

Valverde(1)

Andy Schleck (1)*

Gefeliciteerd met jouw goede voorspelling timbo_! Er valt helemaal niets af te dingen op de imponerende overwinning van Andy Schleck. Hij heeft de briljante tactiek van Saxo Bank op voortreffelijke wijze afgerond.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Heb het intussen terug gezien, volgens mij kun je Suarez niet veel verwijten en speelt-ie de bal. Ongelukkig noodlot.

LBL gaf een grootse Schleck, dat Gilbert in de sprint overigens nog 4e wordt is toch wel erg knap, hij heeft me niet teleur gesteld.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

Ik ruik kansen voor Sparta volgende week. Suarez wellicht geschorst? Volgens de VI website wel, volgens het VI blad niet

Aangezien Emanuelson en Cvitanich niet veel voorstellen en Ajax achterin die blunderende Oleguer blijft opstellen, een middenveld heeft met 3 lichtgewichten(waarom geen Vertonghen,Lindgren?) en een onzekere doelman heeft die bij corners en andere hoge ballen vaak de mist in gaat zie ik het stuntelige Sparta wellicht gelijkspelen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:
Heb het intussen terug gezien, volgens mij kun je Suarez niet veel verwijten en speelt-ie de bal. Ongelukkig noodlot.

Onder de noemer van Gentlemen agreement kun je achteraf stellen dat Suarez had moeten inhouden. Geen opzet maar wel een beetje dom, je weet dat die keeper met het hoofd komt. Maar Suarez ziet natuurlijk zwart voor de ogen na die strafschop en handelt rationeel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zoals ik al eerder heb vermeld, zal het mij ook totaal niet verbazen als jouw club die natuurlijk behouden moet blijven voor de eredivisie erin slaagt Ajax twee fatale punten te ontfrutselen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Suarez is niet geshorst tegen Sparta, naar mijn weten.

Overigens onbegrijpelijk die wissel van Urby weer, toch een prachtige speler. Té licht middenveld vind ik overtrokken. Vooral tegen Sparta, dat moet je gewoon wegtikken.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

We zullen het zien Kai.

Ik hou het op 1-1

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Té licht middenveld vind ik overtrokken. Vooral tegen Sparta, dat moet je gewoon wegtikken.

Ik zal je volgende week aan deze uitspraak herinneren.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

hehe Nathan Rutjes gaat er volop bij Anita/Enoh. Leuk zal ie het niet vinden want hij is een Rotterdamse ajacied.

Verder speelt Yuri Rose waarschijnlijk op het middenveld. Die is 3 koppen groter dan Anita,Aissati en Enoh. Dus eigenlijk zou het me niet verbazen als Vertonghen in de basis start ten koste van Anita.

Spartaan1986

• 3621 berichten
  • 2216 stemmen

Overigens wel goed dat ADO heeft verloren. Daardoor hoeven we niet persee te winnen volgende week.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.