• 15.759 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.019 gebruikers
  • 9.372.698 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ja volgens mij kan je dat wel uitzetten bij de instellingen. Maar het is juist de meerwaarde van Swiftkey! Hij doet het echt heel goed vind ik. Hij onthoudt ook je typegedrag, zodat het steeds meer toegespitst wordt op woorden die jij vaak gebruikt. Nu weet ik niet hoe jij het precies hebt staan, maar bij mij hoef je geen gebruik te maken van die voorspellingen. Ik type gewoon en na 2 of 3 letters verschijnt meestal het woord dat ik wil typen in een van de drie vakjes. Dan druk ik op dat vakje. Maar je kan ook gewoon normaal doortypen. Nah je moet maar even kijken ik wil in ieder geval niet meer terug naar de normale en heb de volledige versie van deze app aangeschaft!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Klopt wat je zegt, het komt niet zo druk aanwezig voor als normaal. Enkel vind ik het pas een toegevoegde waarde als je het bij een lang woord gebruikt. Wel jammer dat het geld kost om de volledige versie te gebruiken.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ja ik ben ook niet zo van de betaalde apps inderdaad, De gratis versie is wel volledig, maar is een trial. Dat is dan wel weer oke, zodat je een periode goed kan kijken of het wat voor je is. Ik heb voor deze app een uitzondering gemaakt. Trouwens, je weet dat je in principe alle apps gratis kan downloaden via usenet bijvoorbeeld? Er is veel mogelijk met het open Android!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ja ik zal bestandroiddownloads ook wel weer even bekijken. Kan je ook van alles downloaden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Moet inderdaad zeggen dat Swiftkey als een tierelier werkt. Het handige is wanneer ik een woord verkeerd heb gespeld(door te snel typen)en dat het goede woord gewoon blijft staan in dat voorspelvakje boven. Zo hoef ik niet terug te gaan met mijn wijzertje om de fout te corrigeren. Ik klik gewoon de correcte versie van het woord aan en dat het automatisch verbeterd word.

Scheelt echt tijd.

Bij voorspellende functies op je telefoon verdwijnen de woordkeuzes altijd wanneer je een verkeerde letter ertussen hebt staan. Vooral op de staande modus is het heerlijk typen, ook dankzij het groter maken vd knoppen. Ik schakel nu veel minder snel over naar de liggende stand.

Ik whatsapp/fb chat erg veel, dus dit komt als geroepen. Enkele stats die Swiftkey heeft verzameld:

16% efficiënter gaan typen sinds Swiftkey(al weet ik niet hoe betrouwbaar is, percentage zakt wel naarmate ik het langer gebruik hehe).

3482 toetsaanslagen

601 gecorrigeerde typfouten

55 voorspelde woorden

209 aangevulde woorden

Zijn toch al indrukwekkende getallen voor iets wat ik amper 2 dagen gebruik

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ha mooi dat het bevalt. Bij de meesten wel die ik het aanraad of waar ik een review van lees. Ik type met Swiftkey vele malen sneller door de goede voorspellingen en correcties en ook een stuk nauwkeuriger. Verder vind ik het ook ideaal dat je meerdere talen tegelijk kan toevoegen.

En ga je de app nu kopen?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ben erg tevreden en zou het geld zeker waard zijn, zie dat Bestandroiddownloads geen Swiftkey X heeft(alleen Swiftkey beta), dus ik zal het ook wel moeten. Al ga ik het eerst tot 2 februari uitzingen met de Trial versie natuurlijk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Minotaures schreef:

Het wordt voor mij tijd om binnenkort een nieuw toestel te vinden. Mijn huidige mobiel schakelt zichzelf uit wanneer die wilt. 7 van de 10 keer als ik hem in mijn broekzak stop en hem uithaal is die al uitgeschakeld. Laatst deed ik meer dan 5 pogingen om aan 1 SMS-bericht te werken, omdat dat ding halverwege zichzelf uitschakelt. Geen idee wat er mee aan de hand is, maar ik begin er van moe te worden.

Vanaf vandaag ben ik de eigenaar van een Samsung GT-C3750. Voor 39 euro was ik klaar. Ik heb zo'n simpel ding gekozen omdat ik nog een abonnement heb lopen bij T-Mobile die pas in april 2013 zal eindigen. Vandaar een goedkoop en eenvoudig mobiel voor een jaar.

Ben er tevreden mee. Hij lijkt ook op mijn oude Samsung (G600), met een schuifklep.

(afbeelding)

Hier moet ik het mee doen totdat ik een nieuw abonnement moet afsluiten, dan zie ik wel welk nieuwe gadget ik ga halen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Iemand ervaring met de Nokia Lumia? Krijgt best goede recensies en ziet er leuk uit. Heb ook al een beetje gespeeld met Windows Phone en dat lijkt allemaal goed en intuitief te werken. Enige nadeel van die telefoon schijnt de batterij te zijn, maar dat is een euvel dat alle smartphones hebben.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Prima telefoon inderdaad mits je het gebrek aan een goede market met bijbehorende apps geen probleem vindt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Een probleem dat met het populairder worden van Windows Phone wel opgelost zal worden, toch?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zowat anderhalf jaar geleden is mijn vorige gsm (redelijk ook oud model maar nog perfect werkend) gepikt terwijl ik vakantiewerk deed in de Carrefour. Kluisje was opengebroken en rugzak was eruit gehaald maar veel zullen ze er niet aan hebben gehad want die was tot op het bot versleten, de gsm stond af en het was een oud T-shirt dat er nog in zat maar dat terzijde. Toen voor de Samsung Corby gegaan en daar ben ik nog altijd redelijk content van. Alleen is het wel de laatste keer dat ik voor een touchscreen ga want om de een of andere reden kan dat ding mij compleet niet volgen tijdens het smsen waardoor die op den duur uit zichzelf allerlei knoppen begint in te duwen..

Persoonlijk moet ik trouwens niets hebben van al dat mobiel internet en apps en weet ik nog wat allemaal. Bellen, smsen en eens een foto trekken. Meer heb ik niet nodig

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Kan je wel mededelen dat de (HD)Super Amoled Plus schermen van Samsung als een tierelier werken(en tegen een spatje regen o.i.d. kunnen) en die oude touchscreens van toestellen van een jaar of twee jaar geleden niks voorstellen en veel gevoeliger zijn voor regen en dergelijke. Ik snap jouw probleem namelijk, had hetzelfde met mijn LG Chrystal wanneer die bv een keer vochtig was geweest. Druk je de A in en dan reageert ie alsof je backspace indrukt. Idiote dingen. Ik houd ook wel is zo'n oude htc of samsung van een tijdje terug in mijn handen en die dingen reageren voor geen meter. Duidelijk kwaliteitsverschil. Smsen is trouwens ouderwets Metalfist

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Haha, ik ben wel op meer dingen redelijk ouderwets ingesteld (lees muziek en film)

Regen is inderdaad vrij nefast voor het scherm maar ik heb soms de indruk dat het is wanneer ik een aantal smsen na elkaar verstuur, dan slaagt het ding helemaal tilt bij vlagen. Nu zo'n blackberry ofzo zegt me wel iets maar ik ken te weinig van wat er allemaal op de markt is om zo'n dure aankoop te doen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

BoordAppel schreef:

Een probleem dat met het populairder worden van Windows Phone wel opgelost zal worden, toch?

Durf ik niet te zeggen. Ik verwacht wel dat de belangrijke en populaire apps ook te krijgen zijn, maar zoals Android en Iphone gaat het niet worden op korte termijn denk ik. Daarvoor is de vraag niet groot genoeg.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Sinds vanmiddag heb ik op mijn BlackBerry opeens alleen nog maar een wit scherm met een paar zwarte pixeltjes. Zelfs batterij erin en eruit helpt niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb Vodafone al gebeld en die vertelde me dat ik maar langs de Vodafone winkel moet gaan.

Voel me meteen gehandicapt nu zonder Whatsapp.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De naam daarvoor is White Screen of Death, sorry voor het slechte nieuws. Maar is wel zelf te verhelpen in sommigen gevallen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Waar ik vooral voor vrees is dat ik nu al mijn telefoonnummers, foto's en filmpjes kwijt ben.

Hoe is het te verhelpen dan?

BlackBerry Curve 9300 heb ik.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3031 stemmen

Samsung Galaxy Ace

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

(afbeelding)

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Nu toch een iphone met allerlei moeilijke toestanden. Maareh is er een MM app??

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Sinds twee dagen heb ik de Samsung Galaxy SII. Ik mis mijn Nokia E71 met zijn handige toetsenbordje, dat touchscreen vind ik maar eng, maar de mogelijkheden van de Samsung zijn wel veel beter.

Even wennen dus.

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Het went vanzelf. Je hebt in ieder geval een topnotch toestel binnen en je Nokiwho(?) is binnen een week compleet vergeten

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

mikey schreef:

Nu toch een iphone met allerlei moeilijke toestanden. Maareh is er een MM app??

Iphone blijf ik een klein kut scherm vinden hebben (klinkt raar) Maar je kan gewoon de site bezoeken op de telefoon. MM is wel een handige site(omdat ie niet zo breed is en weinig flash bevat) voor de mobiel. Alleen komt het wat kleiner over op jouw beeldscherm. Tegenwoordig zijn smartphones ideaal voor surfen op het internet, dus is een groter scherm vaak wel fijn.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

2 mei mag ik gaan verlengen en ik denk dat het binnenkort de Samsung Galaxy SIII wordt, mits hij een béétje te betalen is...

Eindelijk verlost van die schijt zwarte bes.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ga er maar vanuit dat het reteduur wordt natuurlijk

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Samsung Galaxy S2, al vanaf de launch date. Momenteel met Vanilla android, dus zonder Samsung shit erop, zoals social hubs, dagboek etc.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Op koninginnendag keihard op m´n dronken muil gegaan, dus mijn SE Xperia Arc S is tijdelijk overleden. Heb nu even een iPhone Apple zuigt zo ontiegelijk hard.. blij als ik m´n SE weer terug heb!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Heb net maar de Iphone 4 genomen Top ding!

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Morgen van plan een nieuwe mobiel te kopen, wel prepaid.

Ik twijfel tussen

Samsung Galaxy Y

of

Acer Liquid

Wie heeft er verstand van welke de beste is.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.