• 15.738 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.845 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

In de zomer van '99 was er een actie van Coca Cola. Toen kon men mits een klein bedrag en een aantal spaarpunten een Sagem krijgen.

Hij is nu eind augustus zes jaar oud, en ik kan mij geen betere wensen. Niet stuk te krijgen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

speedy23 schreef:

Hij is nu eind augustus zes jaar oud, en ik kan mij geen betere wensen. Niet stuk te krijgen.

Nadeel is dat je veelal wel maandelijks betaalt voor de aanschafkorting van een toestel. En geen provider die aanbiedt om die korting om te zetten naar een maandelijkse korting...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

en daarom haal ik maar om de 2 jaar gratis een nieuwe op

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Ik heb een Nokia, maar er staat niet op welk type. Het was indertijd wel een dure, ik heb 'm van iemand overgenomen. Ik kan er iig vanalles mee, al gebruik ik 'm alleen voor bellen en smsen. En hij trilt (heel belangrijk!).

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Nokia 3310, 100% gebruiksgemak zonder fratsen

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik heb nog steeds geen mobiel

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Siemens A50 oud dingetje maarja ik kan er mee bellen.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7932 stemmen

Nokia 2100, simpeler dan simpel. Je kan er mee bellen en sms-en, alles wat ik nodig heb.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nokia 6630, vond het erg handig dat ik op vakantie lekker een beetje kon surfen en MSN-en met m'n telefoon, en heb ook graag een goede kalenderfunctie. Even snel een simpel fotootje als je iets wilt laten zien aan iemand anders vind ik ook wel handig... voor mij dus een recente telefoon.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik bel nooit en word nooit gebeld, dus ik heb nooit echt behoefte gehad aan een mobiele telefoon. Maar als ik weg ben of een afspraak heb, wil ik wel graag bereikbaar zijn. Ik had voorheen 2 oude tweedehands telefoons, maar van de laatste is de batterij vorige week gestorven. Met geleend geld afgelopen donderdag een Nokia 1100 gekocht, 60 euro met 15 euro beltegoed. Lekker eenvoudig en niet van die funkties waar ik toch niets aan heb. Ik ben er erg tevreden mee en draag hem zelfs op zak.

Ik heb geprobeerd een Das Boot-beltoon te componeren, maar ik krijg die bomfortionele tonen er maar niet uit. Op internet ben ik alleen nog maar van die mp3-achtige tonen tegengekomen. Is er iemand die heel toevallig de juiste toonladders heeft voor zo'n pieptoon van Das Boot?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

U-96 schreef:

Ik bel nooit en word nooit gebeld

Wat moet jij eenzaam zijn

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

cornelis schreef:

(quote)

Nadeel is dat je veelal wel maandelijks betaalt voor de aanschafkorting van een toestel. En geen provider die aanbiedt om die korting om te zetten naar een maandelijkse korting...

Helemaal niet. Men moest dacht ik dertig puntjes sparen die op het etiket van een colaflesje stonden, plus een opleg van omgerekend 75 euro (in 1999) en het was de jouwe, zonder enige verplichting. Er was wel een simkaart bij van een provider (Mobistar), maar die hoefde je niet te gebruiken, want je deed met je toestel wat je wou.

Er zijn twee reeksen geweest: de eerste waren van het Nederlandse Bosch en daarna de Franse Sagem. Kort nadat ik mijn GSM in mijn bezit had, werd de verkoop verboden, omdat er sprake was van zogenaamde koppelverkoop, wat in België bij wet verboden is.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jordy schreef:

Nokia 6630, vond het erg handig dat ik op vakantie lekker een beetje kon surfen en MSN-en met m'n telefoon, en heb ook graag een goede kalenderfunctie. Even snel een simpel fotootje als je iets wilt laten zien aan iemand anders vind ik ook wel handig... voor mij dus een recente telefoon.

Geld te veel Jordy ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee hoor, hij was gratis

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heb het over het interneten in het buitenland

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Aha. Heb de afgelopen jaren een aardig tegoed opgebouwd bij Orange (heb een iets te duur abo) dus dat kon er wel af

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Doeje goed

Bij mij is mn abbo vast , Als ik dan krediet heb opgebouwd kan ik dat jammer genoeg alleen gebruiken voor bellen

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik heb nu Orange. Klopt het trouwens dat Orange je beltegoed altijd laat staan, zonder dat je steeds om de zoveel tijd moet opwaarderen? Ik kreeg de accute oortyfus toen ik die digitale griet bij Vodafone hoorde zeggen "Uw beltegoed is nul euro en ... nul cent..." Verwijderd dus. Het minimale dat Vodafone heeft is 20 euro, en om dat elke keer te gaan kopen, terwijl ik met de helft al een jaar kan doen, vind ik wat te ver gaan.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Wat moet jij eenzaam zijn

Dan ben ik dus ook eenzaam .

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

(afbeelding)

.

Voldoet nog altijd perfect. Foto-onzin wil ik niet en deze is niet kapot te krijgen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ben ik trouwens de enige die zich kapot ergert aan dat vreselijke Nokia-deuntje? Af en toe krijg ik soms echt de neiging om iemands telefoon zo op de grond kapot te gooien als ik dat ding hoor.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

(afbeelding)

Heb ik al jaren. Prima ding, zou niet weten waarom je meer nodig hebt.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

U-96 schreef:

Ben ik trouwens de enige die zich kapot ergert aan dat vreselijke Nokia-deuntje? Af en toe krijg ik soms echt de neiging om iemands telefoon zo op de grond kapot te gooien als ik dat ding hoor.

Je bedoelt de sms-toon neem ik aan? Tsja, als ik die hoor denk ik altijd "ben ik dat nou wel of niet?"

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Je bedoelt de sms-toon neem ik aan?

Nee, dat melodietje. (als je gebeld wordt)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Identiek dezelfde.

(afbeelding)

Onderhond

• 87585 berichten
  • 12834 stemmen

Foto-onzin wil ik niet

. Daarvoor hebben ze dezer dagen een .... digitaal fototoestel

Ik heb trouwens een Nokia ietsouds. Ik gebruik het steevast twee keer per maand.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ja jammer dat sommige mensen die Nokia-tone gebruiken, terwijl er talloze leuke ringtones zijn

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

Daarvoor hebben ze dezer dagen een .... digitaal fototoestel

Ja die heb ik inderdaad altijd bij me. Als ik iemand even snel iets wil laten zien maak ik een foto, rij ik naar huis, sluit ik het toestel aan op m'n PC, en stuur ik een foto van een paar MB naar een emailadres, zodat die persoon dezelfde avond nog het plaatje kan zien! een stuk beter dan klik, MMS, verzenden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Ben ik trouwens de enige die zich kapot ergert aan dat vreselijke Nokia-deuntje?

Ringtones zijn m.i. sowieso aandachtrekkerige onzin

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.