• 15.760 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.718 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

Joostdizzy

• 50 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een abbo bij simpel, dit welliswaar zonder internet maar stel dat ik dit erbij neem. Kan ik dan een los toestel kopen als iphone 4, HTC Desire, Samsung Galaxy II e.d? En dit uiteraard zonder ombouwen en andere rare toestanden.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Hi verneukt haar vaste klanten ontzetten, kan sinds 29 minuten verlengen. Maar de aanbiedingen zijn zo waardeloos online dat ik bijna genoodzaakt ben om een ouder model te nemen.

Snap er geen hol van verder.

Even ter vergelijking.

Voor een HTC Sensation moet ik bij een Messaging € 52,50 2 jaar abonnement(1e 9 maanden 50%korting) maar liefst €159,95 bijbetalen.

Wanneer ik uitgelogd(dus anoniem) de shop bezoek betaal je voor de telefoon bij exact hetzelfde abonnement "slechts" €49,95.

Oftewel, mensen die al langer dan 5 jaar een abonnement bij je bedrijf afnemen worden harder afgezet dan nieuwe klanten.

Nog een voorbeeldje:

Voor een Samsung Galaxy SII moet ik bij een Messaging €52,50 abbonement(1e 9 maanden 50%korting) €199,95 bijbetalen en uitgelogd/anoniem is dat "slechts" €89,95

Maar even opheldering vragen morgen in de winkel, genaaid voel ik me i.i.g. wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn telefoon kaduuk maar van KPN een substitutie telefoon gekregen om mijn resterende jaarcontract nog uit te zingen. De cadeau gegeven telefoon is een BlackBerry Torch 9800. Not bad at all .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Wtf, ik moest het maar uitzingen van KPN met mijn huidige telefoon en als leentoestel kreeg ik 2x een oude Nokia tijdens de reparatie. Bij wie heb jij onder de tafel gezeten?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik onderhoud op mijn werk ook de contacten met KPN, heb dus een balletje opgegooid bij mijn contactpersoon en heeft me deze vriendendienst bewezen, onder het mom van de prettige samenwerking.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Bah, je maakt mijn misere alleen maar groter. Die Feyenoorders zijn ook nergens goed voor Al gebeurt dit normaal gesproken altijd andersom

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mag het mij ook eens mee zitten. Eén ster boven het logo, jullie 3. Mag het een keer?!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Loop nu al 2 uur te spelen met mijn nieuwe Samsung Galaxy S Plus(lekker puh NW, fuck Blackberry), lekker relaxed dinkie dat snel werkt en wat een vooruitgang t.o.v. die kut LG Chrystal die ik hiervoor had. Lekker apps downloaden!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BlackBerry FTW! Kon ook kiezen voor iphone of Samsung maar heb een BB hart. Het verschil moet er wezen rep .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Vind Blackberry's zelf maar rotdingetjes, alleen dat pingen is wel handig. Maar daarvoor heeft god Whatsapp uitgevonden Iphone heb ik zelf ook maar weinig mee

Wat betekent FTW eigenlijk? Ben niet zo goed in dat BB afkorting taal haha.

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

Pingen werkt alleen 10 keer zo goed als Whatsapp.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

For The Win .

Pingen werkt op BB inderdaad veel beter, hoe vaak whatsapp niet loopt te klooien.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Daar heb ik dan nog altijd die 3000 smsjes voor die bij het abbo inzitten

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Trouwens, best een fout argument om te geven nu er net zo'n landelijke Blackberry storing is

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Gaat die batterij van de moderne smartphones nog steeds maar een dag mee of is daar inmiddels wat progressie in geboekt?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Heb voor het uitkiezen van een nieuwe telefoon nutteloze uurtjes verspild aan reviews en filmpjes op youtube over telefoons, plus bij vrienden rond gevraagd. Ga er maar vanuit dat je nog steeds die telefoon elke dag aan de lader mag gooien.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Ok, dan blijf ik het nog lekker een tijd met mijn Nokia 6500 Slide doen. Toch het grootste manco aan die smartphones, de batterij.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, bij mijn Galaxy S gaat de batterij best wel een tijdje mee als je niks geks doet. Misschien wel een dagje of 2. Al laad ik de mobiel elke nacht wel op, wordt altijd nerveus als de telefoon minder dan de helft van de batterij nog over heeft

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zolang je niet te veel apps onnodig aan laat staan en aan de nodige energiebesparing doet gaat de batterij met een beetje geluk wel twee dagen mee.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Dat is nogal ver verwijderd van die week waar ik het nu mee kan doen.

Maar boven alles zie ik de noodzaak niet van een smartphone en hun dure internetabonnementen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

(afbeelding)

Loop met deze, prima telefoon, helaas heeft hij nu wel mankementen waardoor ik nu genoodzaakt ben om over een maand, bij het verlengen van mijn abbonement, een nieuwe telefoon te nemen .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ach ja, Nokia is ook ietwat verouderd en heeft moeite om de boel bij te houden(trage besturingssystemen). Misschien maar beter dat je een nieuwe kan kiezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BoordAppel schreef:

Dat is nogal ver verwijderd van die week waar ik het nu mee kan doen.

Maar boven alles zie ik de noodzaak niet van een smartphone en hun dure internetabonnementen.

Kleine moeite je telefoon in de oplader te gooien als je thuis bent lijkt me. Bovendien vind ik € 10 per maand niet zo duur. Maar als je de perks niet nodig hebt die een smartphone biedt moet je er niet aan beginnen nee.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

NW, de abbonementen zijn veranderd he. Je betaalt geen tientje meer voor onbeperkt internet. Je betaalt nu een bepaald bedrag per maand voor bellen, smsen en internetten samen en daar zit dan een aantal honderd mb dataverbruik voor internet bij in. Dus je moet wel iets meer op je internet gebruik letten met die nieuwe abbo's

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op dit moment nog geen last van, en ik ken de limieten maar je moet het wel heel bont maken wil je er over heen gaan hoor.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Ligt eraan hoeveel MB je hebt natuurlijk. 200 is er zo doorheen gejaagd in een maand. Ik heb 950 MB, dus ik kom er inderdaad wel mee door

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Zojuist een Samsung Galaxy Gio gekocht.

leendert135

• 50 berichten
  • 604 stemmen

Latst was ik op een site waar je van die immitatie mobieltjes kon kopen.

Van goldvish, ferrari, nokia vertu enz..

Iemand die toevallig weet welke site dit is want ik ben hem kwijt.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Vandaag mijn nieuwe telefoon ontvangen van de baas. Ik mocht zelf wat uitkiezen (alleen geen Iphone of Blackberry) en de keuze is gevallen op de Samsung Galaxy S II.

(afbeelding)

Mijn eerste smartphone, dus ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Het wordt voor mij tijd om binnenkort een nieuw toestel te vinden. Mijn huidige mobiel schakelt zichzelf uit wanneer die wilt. 7 van de 10 keer als ik hem in mijn broekzak stop en hem uithaal is die al uitgeschakeld. Laatst deed ik meer dan 5 pogingen om aan 1 SMS-bericht te werken, omdat dat ding halverwege zichzelf uitschakelt. Geen idee wat er mee aan de hand is, maar ik begin er van moe te worden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.