• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.816 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Ik heb deze

Is een foon van de zaak dus heb helaas weinig keus. En ik weiger om met 2 telefoons op zak te lopen. Van de andere kant kost het me ook helemaal niks.

(afbeelding)

Mijn vriendin heeft van de week deze aangeschaft HTC Desire S

(afbeelding)

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Heb ook gewoon een simpele Nokia, die zijn echt het beste. Werken altijd en een batterij gaat tegenwoordig bijna 2 weken mee.

Heb een SIM-only abonnement en een telefoon van een paar tientjes max.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

LG cookie XD lekker oud

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

chevy93 schreef:

Ik loop al jaren met deze:

(afbeelding)

Inmiddels is die kapot gegaan en loop ik met oude van mijn vader. Met nadruk op oude:

(afbeelding)

Monofone ringtones, kennen we die nog?

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Wel lekker handig apparaat, lekker simpel ook

Rascal

• 537 berichten
  • 792 stemmen

Een nokia uit 2000none.. Ik heb de doos niet meer, weet ook niet eens wat voor type 't is. Zolang ik maar kan bellen/smsen. Dat gedoe eromheen en wat je allemaal kan enzo doet me helemaal niks.

Wel binnenkort f vervangen door gsm met klepje(!). Die zijn toch veel beter dan die grote blokken

twenty-two

• 9 berichten
  • 0 stemmen

oldschool nokia's zijn cool. vooral met snake.

daxclusive

• 2560 berichten
  • 2411 stemmen

Mijn vriendin heeft een Blackberry 9700 en ik heb een iPhone 4 van de zaak uit!!

Mijn vriendin wil ook een iPhone 4 waarschijnlijk volgend jaar en anders de Blackberry Torch ofzo!

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Echte naam: Denis en Wendy
Jullie doen samen met één account? Hebben jullie ook altijd dezelfde mening?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

En samen dezelfde verjaardag.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Inmiddels is die kapot gegaan en loop ik met oude van mijn vader. Met nadruk op oude:

(afbeelding)

Monofone ringtones, kennen we die nog?

Zit wel Snake op, toch?

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Heb nog steeds deze Sony Erricson Experia X10 Mini pro. Verschrikkelijk ding, heeft constant netwerkproblemen, of het scherm loopt gewoon 'opeens' vast voor een half uur ofzo... Echt de laatste keer dat ik een smartphone heb genomen, vreselijke dingen.

(afbeelding)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Eh, smartphones zijn niet vreselijk, integendeel. Die Sony Erricson is gewoon de boosdoener.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

(afbeelding)

Tot het einde van dit jaar de HTC Touch Pro 2. Even m'n W995 (SE) vervangen... ach ja, het moet maar even

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Geen camera, geen internet, maar dat heb ik ook helemaal niet nodig. Het enige wat ik ermee doe is bellen en mijn wekker zetten. En soms even kijken hoe laat het is.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Van mij hoeft al dat poespas ook niet hoor. Als je ziet waar mensen (meestal de jongeren) mee rondlopen... Allemaal hi-tech waar je een dagsalaris per maand voor kwijt bent.

Ik heb nog zo'n ding die ik al rond de 2,5 - 3 jaar heb. Bij mij is het simpel; bellen, eventueel sms'en, alarm, filmpjes en tijd- en datumaangeving zijn al voldoende voor mij.

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

daxclusive schreef:

Mijn vriendin heeft een Blackberry 9700 en ik heb een iPhone 4 van de zaak uit!!

Mijn vriendin wil ook een iPhone 4 waarschijnlijk volgend jaar en anders de Blackberry Torch ofzo!

Zou ik toch afraden, gewoon lekker een BB Bold houden. Torch zuigt.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Sinds kort met de Galaxy Ace:

(afbeelding)

Heb meteen Facebook, Twitter, WhatsApp en Google Nieuws geïnstalleerd. Welke apps zijn nog meer de moeite waard?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De Angry Birds games natuurlijk!

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

IMDB en Moviemeter. Shazam is tof. Videospeler, youtube, en ga zo maar door!

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Misschien dat men mij hier kan helpen.

Ik loop al een aantal maanden met zo'n verkrackte mobiel op zak (oude Nokia). Heb opzich niks tegen nostalgische telefoons, maar de batterij is niet goed meer. Dus tijd voor een nieuwe. Aangezien ik het toch wel handig vind om internet op mijn mobiel te hebben, ga ik toch maar "all the way". Ik wil een nieuwe mobiel kopen, maar hink vooral tegen het internetprobleem aan. Buiten het feit dat ik niet had verwacht dat het zoveel extra per maand zou kosten, is het voor mij moeilijk te peilen wat nou een goede keus is.

Telfort is zowel de goedkoopste en biedt het meeste internet aan (qua aantal MB). 1 GB voor €10,95 of 200 MB voor €6,95. Nu denk ik dat 200 MB wel genoeg is, maar als dat niet zo is hoop ik dat ik simpel kan overstappen (ga ik nog navragen). Mijn vraag is echter: Zijn er mensen die ervaring hebben met Telfort en hun internetservice? Of überhaupt met Telfort. Waarom zou ik wel of niet voor ze kiezen?

Werk al jarenlang met Hi en heb daar echt 0,0 klachten over.

Joostdizzy

• 50 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Misschien dat men mij hier kan helpen.

Ik loop al een aantal maanden met zo'n verkrackte mobiel op zak (oude Nokia). Heb opzich niks tegen nostalgische telefoons, maar de batterij is niet goed meer. Dus tijd voor een nieuwe. Aangezien ik het toch wel handig vind om internet op mijn mobiel te hebben, ga ik toch maar "all the way". Ik wil een nieuwe mobiel kopen, maar hink vooral tegen het internetprobleem aan. Buiten het feit dat ik niet had verwacht dat het zoveel extra per maand zou kosten, is het voor mij moeilijk te peilen wat nou een goede keus is.

Telfort is zowel de goedkoopste en biedt het meeste internet aan (qua aantal MB). 1 GB voor €10,95 of 200 MB voor €6,95. Nu denk ik dat 200 MB wel genoeg is, maar als dat niet zo is hoop ik dat ik simpel kan overstappen (ga ik nog navragen). Mijn vraag is echter: Zijn er mensen die ervaring hebben met Telfort en hun internetservice? Of überhaupt met Telfort. Waarom zou ik wel of niet voor ze kiezen?

Werk al jarenlang met Hi en heb daar echt 0,0 klachten over.

Idem (merk telefoon,provider,batterijprobleem, en het feit dat ik ook een nieuwe smartphone wil) hier dus ik ga dit topic even in de gaten houden. wat een toeval weer!

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Apollinisch schreef:

Sinds kort met de Galaxy Ace:

(afbeelding)

Heb meteen Facebook, Twitter, WhatsApp en Google Nieuws geïnstalleerd. Welke apps zijn nog meer de moeite waard?

Angry Birds en IP Camera.

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Geen een. Houd niet van dragen.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Je moet hem ook in je zak stoppen.

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar dan ga ik zeggen 'ik houd van lege zakken'.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

herder schreef:

Geen een. Houd niet van dragen.

Kleding draag je ook. Draag je geen kleding?

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Als ik geen kleding draag dan krijg ik boete, anders liep ik wel naked hihi.

Maar goed, dan maar thuis naakt lopen.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

En je sleutelbos en portemonnee dan? Ik vind het ook hinderlijk hoor, uitpuilende broekzakken, maar veel goede alternatieven zijn er niet.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Apollinisch schreef:

En je sleutelbos en portemonnee dan? Ik vind het ook hinderlijk hoor, uitpuilende broekzakken, maar veel goede alternatieven zijn er niet.

Koop zo'n leuk heuptasje

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.