• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.023 gebruikers
  • 9.372.898 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt wel een punt, als je zo'n smartphone hebt moet je oppassen dat je net continu je mail zit te checken of te kijken of er al een nieuw nieuwtje op nu.nl is. Maar het is ook zo verdomd handig, ik check nu bijvoorbeeld snel MovieMeter vanaf m'n iPhone, maar twitteren of continu facebooken doe ik niet aan.

kos

• 46690 berichten
  • 8847 stemmen

Billy-Pilgrim schreef:

Wat is dat toch met hypes en ik die over mijn nek ga. Tegenwoordig kan ik geen kant op kijken of ik zie een blackberry. Zit ik lekker rustig in de trein, hoor ik ineens zon ping geluid.

Bij mij hoor je dan Homer Simpson. .

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sinds vandaag de Samsung Galaxy S

(afbeelding)

Ik heb 'm sinds vrijdag.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

SelmaDuim schreef:

Ziet er een beetje uit als een namaakversie van een iPhone.

De IPhone kan niet tippen aan de GalaxyS.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb 'm sinds vrijdag.

En, wat vind je ervan?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Mooi ding, erg blij mee. Even wennen aan het sms-en. Maar als je hem overdwars houdt, lukt het makkelijker, omdat de letters dan groter zijn. Heb je wat aan dat stylus pennetje? Ik had al zo'n pennetje van de DS, maar dat werkt niet.

Internet krijg ik pas volgende maand. Nu enkel via Wifi.

Ben jij er nog blij mee? Nog tips? Ik heb nog lang niet alles bekeken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb een zwaarder pennetje gekocht maar eerlijk is eerlijk, ik heb hem nauwelijks gebruikt. Uiteindelijk gaat het toch handiger met de vingers.

Ik ben er wel blij mee. Internet werkt prima met het beeld vergroten en verkleinen. Email ontvangen werkt heerlijk en de vele gratis applicaties maken het rondneuzen in de Android Market ook prettig. Ik raad je voor de fun aan de gratis volledige versie van Angry Birds te downloaden. Erg leuk (en soms erg uitdagend) spelletje.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Het is vooral een kwestie van wennen, dat sms-en. Dat heb ik bij iedere nieuwe aanschaf.

Nog meer tips qua applicaties? Binnenkort maar even rondneuzen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De Ajax Showtime app?

Mm, ja je kan van alles krijgen. De Albert Heyn app, Google Earth app, Buienradar etc. Ik heb het alleen nu over gratis apps he. Ik ga niet betalen voor die dingen, dus ik zal best een stel leuke dingen missen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

De Ajax Showtime app. is ook gratis zeker?

Klinkt goed. Mooi speelgoed.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Omdat m'n oude telefoon z'n beste tijd heeft gehad ben ik op zoek naar een nieuwe, maar ik sta voor een nogal moeilijke keuze; de 'Samsung Galaxy SII' of de 'IPhone4'. Beide geweldig, de IPhone is net even wat stijlvoller, maar de Samsung is volgens mij op alle fronten geavanceerder en de ''beste'' mobiele telefoon op de markt op dit moment.

(afbeelding)

(afbeelding)

Nog maar even goed over nadenken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb al ruim een half jaar de Galaxy S I. Echt een wereldtoestel. De G II is nog een stuk beter. Een vriend van me heeft hem ook, echt de mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gezien.

De iPhone heeft de naam, de Galaxy S serie de meeste kwaliteit. Ik zou dus voor de Galaxy S gaan, HJS.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Heb sinds 3 dagen een iPhone 4. Prachtig beeld en opnieuw zeer makkelijk in gebruik.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik heb al ruim een half jaar de Galaxy S I. Echt een wereldtoestel. De G II is nog een stuk beter. Een vriend van me heeft hem ook, echt de mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gezien.

De iPhone heeft de naam, de Galaxy S serie de meeste kwaliteit. Ik zou dus voor de Galaxy S gaan, HJS.

Ja, ik ben bang dat de iPhone dit gaat verliezen. Heb ze wat vergeleken en wat reviews gezien op Youtube, maar die Galaxy is echt ongelofelijk. Enige punt is dat ik de iPhone 4 qua uiterlijk echt briljant vindt. Galaxy ook trouwens.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En via de gratis Android Marked kan je alle versies van Angry Birds volledig gratis downloaden en spelen

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Jij met je vogels telkens.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

HJS, als je zo twijfelt kan je misschien de besturingssystemen vergelijken: wat vind je fijner, Android of iOS?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik heb dus de Samsung Galaxy S, en ben er erg tevreden over. Ikhad al snel door hoe alles werkte en gebruik hem door zijn grote scherm zelfs om films te kijken op de sportschool.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Apollinisch schreef:

HJS, als je zo twijfelt kan je misschien de besturingssystemen vergelijken: wat vind je fijner, Android of iOS?

Lastig, iOS ken ik niet echt. Wat ik wel jammer vindt, is dat ik áls ik voor de Samsung kies bijv. de makkelijke synchronisatie met iTunes niet heb. Maar je ken ook niet alles hebben.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Jaren lang heb ik een Samsung D-500 gehad. Heerlijk klein ding, maar heb vorig jaar een Nokia E63 gekocht vanwege het volledige keyboard. Wilde dat eens proberen en vind het een fijn toestel. Ik kan hiermee beter een sms maken dan zo'n ouderwets ding

Ik maak af en toe een foto en dat gaat ook prima met de ingebouwde camera.

Emails bekijk ik bij Wifi points.

Ik vind de Samsung Galaxy SII ook wel erg mooi, maar ga zeker geen € 500 uitgeven aan een GSM

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Al meer dan 2 jaar een G-600. Ik lijk wel gek dat ik nog geen nieuwe heb, maar om de jaar van mobiel wisselen, zoals wat bijna elke tiener doet, is niet voor mij. Zolang ik kan bellen en mooie filmpjes mee kan maken, vind ik het prima genoeg.

(afbeelding)

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Minotaures schreef:

Al meer dan 2 jaar een G-600. Ik lijk wel gek dat ik nog geen nieuwe heb, maar om de jaar van mobiel wisselen, zoals wat bijna elke tiener doet, is niet voor mij. Zolang ik kan bellen en mooie filmpjes mee kan maken, vind ik het prima genoeg.

(afbeelding)

Kiezen die elk jar een ander vanwege die abbo? Dan kan je elk jaar toch een nieuwe uitkiezen?

Ik heb pre-paid en bel en sms voor ongeveer €20 per 1,5 / 2 maand.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Ik had een G-600 gratis bij een abbonoment van 2 jaar, maar heb een nieuwe contract. Is voor een 10tje elk maand.

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Ik neem altijd een abbonement van 2 jaar, en ik hoefde voor mijn Galaxy S maar 30 euro bij te betalen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

Ik vind de Samsung Galaxy SII ook wel erg mooi, maar ga zeker geen € 500 uitgeven aan een GSM

Haha, je moet zo'n ding ook niet los kopen. Als je een abbo van 2 jaar neemt is het toestel bijna altijd gratis. Helemaal als je bij een winkel jarenlang blijft, dan bouw je korting op. Mijn Galaxy S was gratis, minus de maandelijkse kosten dan.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, je moet zo'n ding ook niet los kopen. Als je een abbo van 2 jaar neemt is het toestel bijna altijd gratis. Helemaal als je bij een winkel jarenlang blijft, dan bouw je korting op. Mijn Galaxy S was gratis, minus de maandelijkse kosten dan.

ja dan wel ja, dat snap ik ook wel.

Maar ik wil helemaal GEEN abbo. Vind Pre-paid prima. En dan zal ik toch moeten dokken voor zo'n toestel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dan moet je er voor betalen ja. Maar dan hecht je schijnbaar ook niet zo grote waarde aan een superdeluxe telefoon en dus zal een goedkoop toestel volstaan.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan moet je er voor betalen ja. Maar dan hecht je schijnbaar ook niet zo grote waarde aan een superdeluxe telefoon en dus zal een goedkoop toestel volstaan.

Waarom zou ik niet zo'n grote waarde aan zo'n deluxe telefoon hechten? Omdat ik pre-paid gebruik?

Ik denk dat degene die een abbo hebben nemen en zo'n deluxe smartphone "gratis" krijgen juist geen waarde aan zo'n ding hechten. ze kregen hem gratis en volgend jaar mogen ze een ander kiezen.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Het is de Galaxy SII geworden.

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Veel plezier er mee!!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.