• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.096 films
  • 12.213 series
  • 33.985 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.024 gebruikers
  • 9.372.990 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Ook ik gebruik een Blackberry. Ideale telefoon!

Erg goed betreft e-mail en internet, smsen en uiteraard ook bellen.

Daarbij leuke, maar ook handige/effectieve andere programmatjes zoals de instant messenger (ping) en application store.

Ook bijvoorbeeld de agenda is goed te gebruiken en beschik je over onder andere 'word to go' en 'ppt to go.

Op zakelijk gebied is het dus een erg ideale telefoon, uitgebreid, snel en functioneel.

Voor normaal gebruik is het ook een fijne telefoon, zaken als msn messenger, facebook, twitter, hyves etc werken snel, handig en goed. Mp3 speler en youtube (application via de application store) zijn ook leuke bijkomstigheden.

In mijn ogen ontbreekt er maar weinig aan de Blackberry en raad deze ook zeker iedereen aan. Voor zowel zakelijk, als privé gebruik.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Elineloves schreef:

Ik weet nog steeds niet hoe dat GPS gedoe werkt op mijn telefoon, en boeit me ook totaal niet eigenlijk..

Idem. hier. Is ooit 1x gebeurd dat ik hem aan de praat kreeg. Zat in de bus ermee te kloten en opeens gaf die aan waar ik zat. Daarna nog es geprbeerd in auto, maar TomTom sloeg op hol, toen niet meer geprobeerd, ingewikkeld en zinloos gebeuren wat ik toch niet werkende krijg... Voor mij ook één van de vele overbodige functionaliteiten op die gsm's tegenwoordig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vanaf vandaag. Kan ik nu tenminste een beetje normaal mobiel twitteren.

(afbeelding)

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Twitter...

Ik loop al jaren met deze:

(afbeelding)

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Bellen en SMSen! topkwaliteit. Voor een tientje gekocht toendertijd.

Vind het onzin om honderden euro's te betalen voor zon blackberry en internet op zijn klein kutschermpje.

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Nog steeds een Samsung G600

(afbeelding)

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

chevy93 schreef:

Twitter...

Ik loop al jaren met deze:

(afbeelding)

Twitter ownt man.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Ik snap echt het nut daar niet van. Als je zo geilt op een ster en je wil weten wanneer ze gaan kakken. Dan moet je twitter hebben. Maar als je niet beroemd bent. En alleen aan je vrienden wilt laten zien dat je net de hond hebt uitgelaten. Moet je toch een serieus gaan nadenken wat je aan het doen bent.

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

Al een paar maanden deze, best een handig ding.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Die heb ik ook. Fijn ding.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Justinw schreef:

Ik snap echt het nut daar niet van. Als je zo geilt op een ster en je wil weten wanneer ze gaan kakken. Dan moet je twitter hebben. Maar als je niet beroemd bent. En alleen aan je vrienden wilt laten zien dat je net de hond hebt uitgelaten. Moet je toch een serieus gaan nadenken wat je aan het doen bent.

Amen! Jij snapt 'm.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Sinds kort:

(afbeelding)

HTC+1

Android +1

internet+1

mail+1

design+1

sms dankzij swype +1

Erg tevreden dus.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heb de Iphone 4 sinds een maand. Lekker snel en geen problemen met bereik. Niet meer dan anders dan..... T-Mobile

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wij hebben laatst een I-Phone gewonnen, meteen op marktplaats gezet en 400 euro voor gevangen

Vindt het erg kneuterig spul.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Reinbo schreef:

Heb de Iphone 4 sinds een maand. Lekker snel en geen problemen met bereik. Niet meer dan anders dan..... T-Mobile

Ik heb een aantal maanden problemen gehad, zo rond april/mei, maar sinds die tijd werkt alles weer naar behoren. Intussen heb ik ook een deel van mijn abonnementsgeld terug gehad van T-Mobile.

T-Mobile liet dus idd wat te wensen over, maar voor mij geen andere telefoon meer dan een iPhone. Ik vind hem echt super handig.

kos

• 46691 berichten
  • 8849 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Amen! Jij snapt 'm.

Nou nee, hij snapt er geen hol van eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan snap je er inderdaad geen hol van ja .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vandaag of morgen ga ik de Samsung Galaxy S bestellen....ben er nu wel uit

Showey

• 133 berichten
  • 450 stemmen

Ik heb een Sony Ericsson W995. Op internet kun je voor deze telefoon gratis films downloaden. Maandelijks worden er nieuwe op geplaatst.

Ideaal voor onderweg in de trein!

PlayNow Movies - playnow-arena.com

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Sinds vandaag de Samsung Galaxy S

(afbeelding)

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik zie momenteel echt iedereen met dan ding lopen.

En terecht trouwens, bliksemsnel is 'ie.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ziet er een beetje uit als een namaakversie van een iPhone.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Hoeveel kost zo'n ding nou Ajax? Of heb je dr een abo bij?

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Waarschijnlijk binnen een weekje eindelijk deze binnen, nu nog iphone 3G:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Elineloves schreef:

Hoeveel kost zo'n ding nou Ajax? Of heb je dr een abo bij?

Ik heb een abbo. Zit totaal met bundel, sms bundel (1000) en internet op 32 euro.

Valt me prima mee, want voor mijn vorige abbo betaalde ik 40 per maand.

Het is trouwens een soort namaak IPhone ja, maar dan wel een hele goede. Volgens recensies is de Galaxy S op een aantal fronten zelfs beter dan de iPhone.

Ik ben er blij mee. Vandaag wel een stylus pennetje gekocht want mijn lompe vingers drukten steeds de verkeerde dingen in.

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Sinds vandaag:

(afbeelding)

Brimmi

• 344 berichten
  • 1362 stemmen

Heb al een paar maanden de HTC Desire. Ik kan er zo'n beetje alles mee, mobiel internet is echt handig

picca:

(afbeelding)

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1702 stemmen

Sinds een weekje of twee. Geniaal ding!

(afbeelding)

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik heb een LG. Als ik in mijn telefoon zoek dan vind ik dat het een KP500 is. Met een stokje. Althans, voorheen met een stokje, want dat dingetje was ik (vanzelfsprekend) na amper een maand alweer kwijt. Het toestel belt en SMSt. En ik kan er ook nog mee gebeld en geSMSt worden. Prima apparaat dus. Als het me niet teveel gaat kosten, wil ik op een volgende telefoon overigens wel internet. Ook om te Twitteren. Want Twitter is gewoon tof!

Billy-Pilgrim

• 356 berichten
  • 620 stemmen

Wat is dat toch met hypes en ik die over mijn nek ga. Tegenwoordig kan ik geen kant op kijken of ik zie een blackberry. Zit ik lekker rustig in de trein, hoor ik ineens zon ping geluid. En waarom moet iedereen ineens overal twitteren of facebooken? De laatste tijd zie ik steeds van die updates van mensen waar ze een drankje aan het doen zijn of waar ze aan het fitnessen zijn. I mean, c'mon! Sowieso is dat mobiele telefoon gedoe erg giftig voor het echte leven. Zit je naar mensen te kijken die met elkaar praten maar continue zitten te sms'en of te pingen of weet ik wat met iemand anders. Ik hou niet eens van bellen eigenlijk. Ik vind het zonde om goede gespreksstof over een sms'je weg te gooien. Waar ik ook van over mijn nek ga zijn al die namen van die telefoons. blackberry, chocolate, desire, cookie. Het is pure verleiding. Die telefoon heeft helemaal niets met zwarte bessen te maken. Het gaat om de positieve gevoelens die een bedrijf je meegeeft bij een spotje voor de lg chocolate of de blackberry. "Oeh, chocola, dat is lekker, deze telefoon heeft blijkbaar een relatie met chocola, dus ik wil hem."

Misschien paste dit beter in het frustratie topic. Okee, on topic dan: Ik heb een Nokia 6300. Top apparaat!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.