• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.253 stemmen

R.I.P. #2

zoeken in:

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Film Pegasus schreef:

Producer Alan Ladd Jr is overleden.

Leek wel veel op zijn vader, zeg!

R.I.P.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Zag vanavond MASH en zag daarna dat Sally Kellerman net is overleden en nog niet genoemd hier.

Sally Kellerman was Major Margaret ‘Hot Lips’ O’Houlihan in ‘M*A*S*H’ - NRC

Toch wel iconisch als "Maj. Margaret 'Hot Lips' O'Houlihan"...

R.I.P.

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Baggerman schreef:

Zag vanavond MASH en zag daarna dat Sally Kellerman net is overleden en nog niet genoemd hier.

Toch wel, zie kappeuter op 1 maart hierboven. Maar meer aandacht voor haar is niet verkeerd.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Toch wel, zie kappeuter op 1 maart hierboven. Maar meer aandacht voor haar is niet verkeerd.

Hûh? Hoe kan ik dáár nu overheen gekeken hebben? Maar ja, kan gebeuren..

Basto

• 11931 berichten
  • 7402 stemmen

RIP William Hurt. 71, veel te jong.

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

R.I.P. William Hurt, te veel mooie rollen om op te noemen, maar als ik er drie uit mag pikken: de perfecte maar oppervlakkige "anchor man" in Broadcast news, de kille gangster in A history of violence en (mijn persoonlijke favoriet) de arts die iets over menselijkheid leert in The doctor. Prachtige acteur.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

Naast zijn rol in "A history of violence" blijft zijn rol van Eddie Jessup in "Altered States" mij het meest bij.

RIP

IH88

• 9727 berichten
  • 3182 stemmen

William Hurt. Wat een acteur. Zijn rol in A History of Violence is magistraal. Gek genoeg leerde ik hem als acteur pas echt kennen in seizoen 2 van de serie Damages als oud-vriend van Patty Hewes/Glenn Close. Geweldige rol.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

R.I.P. William Hurt

Smoke (1995), Broadcast News (1987) en Body Heat (1981) zijn enkele van mijn favoriete William Hurt rollen.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3419 stemmen

Rust in vrede beste man.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

RIP William Hurt

ZAP!

• 5452 berichten
  • 3621 stemmen

R.i.p. William Hurt.

In De Site > Algemeen > William Hurt overleden:

Born: March 20, 1950 in Washington, District of Columbia, USA

Died: March 13, 2022 (age 71) in Portland, Oregon, USA

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Ja, maar dat is toch iets voor het R.I.P. topic?

Als we elke acteur/trice die overlijd een eigen topic gaan geven wordt het een beetje druk in topicland.

Goed wel dat je er aandacht aan besteedt, daar niet van. Dat waardeer ik.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

In Memoriam Peter Bowles (85)

Een fijne acteur, die ik wekelijks nog meerdere keren langs zie komen op TV ONS, in de nog steeds leuke comedyserie To the Manor Born" ("Edelvrouw Bedelvrouw")

https://www.imdb.com/name/nm0101248/?ref_=nmbio_bio_nm]Peter Bowles - IMDb

[url=https://imgbb.com/[/url]

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Pfff, 65. Te jong weer.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Jemig, dat vind ik dan weer jammer.

Kijk niet vaak nieuws op de commerciële zenders, maar Piet Paulusma was natuurlijk een begrip. Nooit meer "oant moarn"...

RIP Piet Paulusma

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Piet Paulusma. Echt zo iemand waar je je vreselijk aan kon ergeren, en toch een zwak voor kon hebben. Heerlijk authentiek persoon.

Jammer hoor.

LeBlanc

• 128 berichten
  • 52 stemmen

Vervelend voor Piet Pualusma dat hij aan een slopende ziekte is gestorven. Verder was het een eigentijdse weerman. Persoonlijk keek ik nooit weerberichten op tv.. Duurde me veels te lang om te horen of het morgen lekker weer gaat worden...

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

RIP Piet Paulusma.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

RIP Piet Paulusma.

Ik kan me herinneren dat Ruud de Wild vroeger 'Paulus Pietsma' als persiflage op hem had en dat er een keer een aflevering was waarin ze beiden voorkwamen.Geniale aflevering toen en sportief dat Paulusma daar toen aan meewerkte.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Shaky

• 3736 berichten
  • 13046 stemmen

R.I.P. Bobby Rydell

Bobby Rydell, dead at 79

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

De Antwerpse actrice en theatermaakster Reinhilde Decleir is overleden. Haar broer Jan Decleir mag dan wel bekender zijn, zij moet moet zeker niet voor Jan onderdoen. Vooral actief in theater, maar ook enorm sociaalbewogen. Toch wel een icoon in Vlaanderen.

Reinhilde Decleir overleden (73): bekijk haar grootste rollen, van "Van vlees en bloed" tot bezieler Tutti Fratelli | VRT NWS: nieuws

https://img.nieuwsblad.be/M0TAKd-HrSds5znA9YW9GrIYBEc=/640x427/smart/https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F04%2F06%2F411d2f9b-9517-40a7-bde4-bbb9a3ad8a63.jpg

Je kon haar ook op tv zien (Beau Séjour, Loslopend Wild, Cordon, Grond, Aspe, Van vlees en bloed, Code 37, Langs de Kade, Kulderzipken, Moeder waarom leven wij, ...) en in film (De Witte van Sichem, Dennis van Rita, Frits & Franky). Haar overlijden laat Vlaanderen zeker niet onberoerd. Reinhilde werd 73 jaar en overleed aan kanker.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Mooi gezegd FP. Ik kende haar niet, maar je woorden maken dat ik daar graag verandering in wil brengen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Sopranos-actrice Rae Allen (95) overleden | AD.nl

AD schreef:

The Sopranos-actrice en Tony Award-winnares Rae Allen is op 95-jarige leeftijd overleden.

In 1958 ging Allen, naast haar theaterwerk, ook aan de slag voor films. Zo speelde ze in de verfilming van Damn Yankees en in The Untouchables, Car 54, Where Are You? en All in the Family.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.