- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
Roger Thornhill
-
- 6230 berichten
- 2564 stemmen
R.I.P. Phylidda Law. Speelde (onder andere) in 1997 samen met haar dochter in Alan Rickmans regiedebuut The winter guest.
Flavio
-
- 5035 berichten
- 5406 stemmen
Ik lees nu pas dat Ann Blyth is overleden, in juni al, op 98-jarige leeftijd. Ze was pas 16 toen ze haar debuut maakte in Mildred Pierce, waarin ze een onvergetelijk kreng speelt. Dat was wel meteen haar meest bekende rol.
Saving Pvt. Pyle
-
- 545 berichten
- 1260 stemmen
Dolly Parton overleden op 80-jarige leeftijd 
Zangeres Dolly Parton op 80-jarige leeftijd overleden | Nieuws | PZC.nl
starbright boy (moderator films)
-
- 22676 berichten
- 5290 stemmen
Een van de weinige mensen die de VS nog wist te verenigen. Ze zal gemist worden.
thunderball
-
- 5985 berichten
- 1427 stemmen
Dat is een eens erg onverwacht verdrietig nieuws. Pfff! 
R.I.P. Dolly Parton.
IH88
-
- 9847 berichten
- 3203 stemmen
Favoriete zangeres van mijn vader. En hij heeft deze liefde en passie voor haar muziek en persoonlijkheid zeker aan mij doorgegeven. RIP Dolly Parton.
John Milton
-
- 24437 berichten
- 13577 stemmen
Ik heb alle Jolene versies geluisterd die ik kon vinden afgelopen jaar. Grijsgedraaid. Met Miley,... Door Miley.... Met Miley en Pentatonix....
80 is niet too shabby, maar Parton had ik eigenlijk liever nog wat langer hier gehad 
Zijn een aantal docu's op tv deze dagen, voor wie net als ik nog wel wat meer wil leren over deze vrouw.
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
R.I.P. Tim Curry.
Bekend van natuurlijk It (tachtiger jaren) en The Rocky Horror Picture Show
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
Ook R.I.P. Dolly Parton natuurlijk. Een legende.
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
Ik heb alle Jolene versies geluisterd die ik kon vinden afgelopen jaar. Grijsgedraaid. Met Miley,... Door Miley.... Met Miley en Pentatonix....
Ik hoorde vandaag een versie van The Sisters of Mercy. Had je die er ook bij zitten. Sisters Of Mercy - Jolene - YouTube
Poeha
-
- 187 berichten
- 245 stemmen
R.I.P. Tim Curry.
80 jaar, zo had ik hem niet in gedachten.
Poeha
-
- 187 berichten
- 245 stemmen
R.I.P. (20 juni) Michael Byrne.
Smythe in Braveheart en acteur in vele oorlogsfilms.
John Milton
-
- 24437 berichten
- 13577 stemmen
Ik hoorde vandaag een versie van The Sisters of Mercy. Had je die er ook bij zitten. Sisters Of Mercy - Jolene - YouTube
John Milton
-
- 24437 berichten
- 13577 stemmen
Ook wel iemand met wiens rollen ik opgegroeid ben.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31433 berichten
- 5597 stemmen
R.I.P. Dolly Parton en Tim Curry, elk 80 jaar geworden. Niemand is helaas voor eeuwig...
Pieter Montana
-
- 6684 berichten
- 2309 stemmen
Tim Curry: voor altijd onvergetelijk als Dr. Frank-N-Furter. I see you shiver with antici......pation!
RIP.