- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Platini wil Argentinië en Brazilië op het EK: ?Kan in Zuid-Amerika ook' - voetbalzone.nl
En wij maar denken dat het Blatter was die begon te dementeren.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Was dat doelpunt van Toivonen geen buitenspel? Deze vrije trap (34e minuut) slaat trouwens ook nergens op. Bruma had geel moeten hebben (40e minuut, RKC kon eruit met 3 tegen 2), en Duits krijgt hem nu wel in een minder kansrijke countersituatie (43e minuut).
(even om het recente gemekker van PSV'ers in perspectief te plaatsen)
Matavz stond inderdaad (hinderlijk) buitenspel. Arbitrage is Psv weer bijzonder gunstig gezind.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Jullie snappen nog steeds niet dat de AZ-supporters elke week met tegenzin naar het stadion (of tv) gingen door het laffe kutvoetbal wat Verbeek zijn team oplegde? Liever leuk voetbal spelen en af en toe flink verliezen (wat onder Verbeek trouwens ook gebeurde, dat tweede dan) dan met laf kutvoetbal af en toe 1-0 winnen en af en toe verliezen.
Valt wel mee, volgens mij. Mijn zwager + zijn vrienden hadden totaal geen moeite met Verbeek. "Mensen die hem weg willen hebben, hebben geen verstand van voetbal" zijn zijn woorden zelfs. Niet dat hij de waarheid in pacht heeft, maar dat alle AZ-supporters er zo over denken is onzin.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Lekker kooltje van Van der Vaart vanmiddag hoor 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Lol @ Willems net. Doet totaal gene moeite om te verdedigen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Koemans gooit weer zijn eigen ruiten in met die wissels.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Haha, wat een poepscheids 
Benieuwd wat J0enne en depri hiervan vinden. Een grotere helpende hand vind je niet.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wel een beetje dom om tijd te rekken, als je al geel heb.
Dit kan alleen in de eredivisie.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Locadia toch. Een goede spits had hem zeker gemaakt.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
pakt die keeper alles, gaat ie vervolgens zo in de fout.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Bah, gaat die keeper toch nog de fout in. Overmoedig...
Goedkope rode kaart en een buitenspelgoal. Het is psv gegund!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wat een blunder. Maakt Locadia hem toch nog.
Hij juicht alsof ze de CL winnen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Vraag me toch af wat zo'n scheidsrechter bezielt om er rood te geven. Past wel in de lijn van belachelijke rode kaarten dit weekend. Erg jammer. Hoe vaker je het ziet, hoe belachelijker het wordt. Ze hebben niet één keer tijd gerekt en dan loopt er zo'n drol rond die gelijk rood geeft. Het zit ze niet tegen daar in Eindhoven 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Alle topclubs dit weekend door het oog van de naald.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Laag baltempo, gigantisch slordig en ontzettend veel geluk dat ten eerste Sander Duits zo dom is om eerst van ver te komen lopen om de ingooi te claimen, vervolgens nog even wacht, naar z'n coach luistert en dan de bal nog gaat afgeven aan een aan komen sjokkende ploeggenoot. En ten tweede dat Seda, die een beresterke wedstrijd keepte op het einde toch nog in de fout gaat.
Oog, naald.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Kiev haalt ook effe uit zeg 
Het zou mooi zijn als John van de Brom alsnog bij Anderlecht ontslagen zou worden. Natuurlijk hoop ik eerst dat het Co Adriaanse de nieuwe trainer wordt, maar het zou een goede 2 de zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Laag baltempo, gigantisch slordig en ontzettend veel geluk dat ten eerste Sander Duits zo dom is om eerst van ver te komen lopen om de ingooi te claimen, vervolgens nog even wacht, naar z'n coach luistert en dan de bal nog gaat afgeven aan een aan komen sjokkende ploeggenoot. En ten tweede dat Seda, die een beresterke wedstrijd keepte op het einde toch nog in de fout gaat.
Oog, naald.
Al is dit voor het eerst in mijn leven dat ik daar een gele kaart voor getrokken zie worden (tijdrekken middels ingooien). Dan had Mulder hem bij Feyenoord allang mogen hebben vanmiddag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tottenham krijgt ook even slaag in eigen huis zeg.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Al is dit voor het eerst in mijn leven dat ik daar een gele kaart voor getrokken zie worden (tijdrekken middels ingooien). Dan had Mulder hem bij Feyenoord allang mogen hebben vanmiddag.
Buiten Seedorf heb ik zo ook geen voorbeelden paraat.
Maar eh, Mulder neemt bij Feyenoord de inworpen toch niet?
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Nee, maar dat was ook tijdrekken, of dat nu middels ingooien of uittrappen gebeurt, daar zit geen wezenlijk verschil in.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Maar daar heb je toch wel eens een gele kaart voor gegeven zien worden?
Als er geen wezenlijk verschil tussen zit moet je het ook niet zo vreemd vinden dat Duits die kaart kreeg.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Wel een beetje dom om tijd te rekken, als je al geel heb.
Dit kan alleen in de eredivisie.
Niet gezien, maar lijkt me onzin om daar een 2e gele kaart voor te geven. Plak die extra secondes er dan gewoon achteraan (al moet de KNVB die regel dan eerst instellen
).
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Jawel, dat zeker, Mulder kreeg er ook één, maar hij bleef rustig (nadruk op rustig) doorgaan. Maar een tweede gele kaart kreeg hij niet, zoals men met uittrappen eigenlijk ook (vrijwel) nooit krijgt.
Enfin, in ieder geval een weekje van het grote complotdenken af van Zeist jegens PSV.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Van Zeist dacht ik dat niet hoor. Alleen van de telegraaf die de aanklager bespeelt als een marionet.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Jawel, dat zeker, Mulder kreeg er ook één, maar hij bleef rustig (nadruk op rustig) doorgaan. Maar een tweede gele kaart kreeg hij niet, zoals men met uittrappen eigenlijk ook (vrijwel) nooit krijgt.
Enfin, in ieder geval een weekje van het grote complotdenken af van Zeist jegens PSV.
Mulder kreeg de eerste kaart niet voor tijdrekken.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Dat bedoelt-ie ook niet.
Zou trouwens van den zotte zijn als hij daarvoor een 2e gele kaart zou krijgen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Jan, fucking, Seda. Dit was echt niet goed voor m'n hart.
Ik zag 'm alweer aan de andere kant vallen en dat ze er gewoon met 1-2 vandoor gingen.
35 schoten, RKC 6.
Maar wat werd er weer belabberd verdedigd bij die 1-1, tjongejonge. Het was wachten op die gelijkmaker na al die gemiste kansen.
Hendrix was vandaag echt zwaar slecht, was te verwachten zo'n ukkie tegen die lange slungel voorin.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nou, ja. Voor hetzelfde geld ga je met 0-1 rusten. Hoewel een wedstrijd natuurlijk anders verloopt als die onterechte 1-0 gewoon wordt geannuleerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.