• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.383 acteurs
  • 199.064 gebruikers
  • 9.375.060 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die ankle breaker van Armenteros .

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Ze spelen het telkens zo slecht uit. Zeeen van ruimte op de flanken en dan allemaal naar het midden toe lopen..

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Zivkovic erin bij Groningen en scoort gelijk binnen een minuut. Goudhaantje. Kostic had er al wel af gemogen met een smerige overtreding

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Vitesse kan beter ook wat supporters huren.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Mertens levert met twee assists (hoewel die tweede de naam niet mag hebben) ook zijn eerste wapenfeiten voor Napoli af.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Pfff nog 10 minuten zweten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker verdedigd weer .

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Het enige dat je Havenaar niet moet laten doen...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat een zure nederlaag tegen dat gefrustreerde FC Groningen.

Platini wil Argentinië en Brazilië op het EK: ?Kan in Zuid-Amerika ook' - voetbalzone.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vink weet toch wel wat de functie is van dat doelgebied?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Triest dat die corner nog wordt genomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een slotfase . Ik ben 20 jaar ouder geworden geloof ik.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een slotfase.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Wat een lul die Vink.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Hahaha onvoorstelbaar.

Trouwens een loepzuivere overtreding op Mulder, maargoed.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Knotsgek..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ongelofelijk Lucky Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een lul die Vink.

Ja, gaat nergens over. Mag samen met Higler wel eens aan een opfriscursusje onderworpen worden.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Haha! Eerste uitoverwinning Feyenoord, eerste thuisnederlaag Vitesse. Heel knap.

Maar wat een einde wat een spanning! Heerlijk!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Wat een zure nederlaag tegen dat gefrustreerde FC Groningen.

Wel terecht. Eerste helft compleet weggespeeld. AZ had een periode na de 1-1 waarbij Groningen even aan het infuus hing, maar helaas scoorde we niet een tweede goal. Overtreding op Celso "Zekerheidje" Ortiz had rood moeten zijn. Hoop dat de nieuwe coach er snel is. Martin Haar blijkt een kontenlikker te zijn (wil zijn baan als assistent niet verliezen natuurlijk). Als je Elm nog steeds in de basis zet spoor je gewoon niet. Ik heb tegen PAOK en deze wedstrijd eens goed op Wuytens gelet. Zet toch maar liever Viergever in het centrum en Haps op links. Hoe heeft die samen met Van der Hoorn zo'n goed seizoen kunnen draaien? 2-1 slecht verdedigd door Gouweleeuw, die moet leren om 90 minuten gefocust te blijven. Was trouwens wel een leuke wedstrijd om te zien. Spel ging op en neer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na zo'n slotfae ben je al snel tevreden maar vooral in de eerste helft toch wel vlagen prima veldspel gezien. Degelijk positiespel, zeer degelijke passing, alleen moet er nog effectiever gebruikt gemaakt worden van de geboden ruimte. Dat moet echt beter, al was het bij vlagen toch wel beter dan ik het gezien heb. Toch hoe ik Feyenoord graag zie voetballen. Dat inzakken, wat vooral de tweede helft het geval is moet er uit. Maar goed, 3 punten, goede uitoverwinning op concurrent Vitesse.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Blijkt dat wegsturen van Verbeek toch een goede zet te zijn geweest.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

Dit is humor om te lachen ofzo? Dan, haha..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog wat vroeg om te concluderen en de nieuwe trainer is er nog niet, maar beter dan Verbeek presteerde doe je iig niet. Verwacht dat die conclusie over een tijdje wel terecht te noemen valt.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

Na zo'n slotfae ben je al snel tevreden maar vooral in de eerste helft toch wel vlagen prima veldspel gezien. Degelijk positiespel, zeer degelijke passing, alleen moet er nog effectiever gebruikt gemaakt worden van de geboden ruimte. Dat moet echt beter, al was het bij vlagen toch wel beter dan ik het gezien heb. Toch hoe ik Feyenoord graag zie voetballen. Dat inzakken, wat vooral de tweede helft het geval is moet er uit. Maar goed, 3 punten, goede uitoverwinning op concurrent Vitesse.

Eerste helft was vrij goed ja. Lekker fel, Janssen onzichtbaar en was vrij solide allemaal. En als Pelle die heerlijke voorzet van Nelom gewoon binnenkopt in de tweede helft is het natuurlijk gewoon afgelopen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nog wat vroeg om te concluderen en de nieuwe trainer is er nog niet, maar beter dan Verbeek presteerde doe je iig niet. Verwacht dat die conclusie over een tijdje wel terecht te noemen valt.

Jullie snappen nog steeds niet dat de AZ-supporters elke week met tegenzin naar het stadion (of tv) gingen door het laffe kutvoetbal wat Verbeek zijn team oplegde? Liever leuk voetbal spelen en af en toe flink verliezen (wat onder Verbeek trouwens ook gebeurde, dat tweede dan) dan met laf kutvoetbal af en toe 1-0 winnen en af en toe verliezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met een dergelijke losersmentaliteit kan je beter wat supporters de laan uit sturen wat mij betreft. Voor een dergelijke mentaliteit is geen plaats in topsport.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Met een dergelijke losersmentaliteit kan je beter wat supporters de laan uit sturen wat mij betreft.

Reppie weet wat ik bedoel.

Als je al bijna ga hopen op een verliespartij van je eigen team omdat de kans dan groter is dat Verbeek eruit gestuurd wordt dan weet je dat ie iets fout doet. Het spelletje gaat ook altijd nog om vreugd. Co Adriaanse speelde bijvoorbeeld heerlijk aanvallend voetbal waardoor je ook weleens met 5-1 verloor ofzo. Dat zie ik 10x liever dan het blokhuttenvoetbal van Verbeek.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

schram101 schreef:

Ik zat op deze opmerking te wachten van je. Altijd blij als die toch komt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Was dat doelpunt van Toivonen geen buitenspel? Deze vrije trap (34e minuut) slaat trouwens ook nergens op. Bruma had geel moeten hebben (40e minuut, RKC kon eruit met 3 tegen 2), en Duits krijgt hem nu wel in een minder kansrijke countersituatie (43e minuut).

(even om het recente gemekker van PSV'ers in perspectief te plaatsen)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.