• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.228 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.067 gebruikers
  • 9.375.245 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Jij hebt camerabeelden waarbij duidelijk te zien is dat Toivonen buitenspel staat?

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ik weet trouwens nog steeds niet waarom Mulder een gele kaart kreeg. Belachelijk, wat een flutwedstrijd floot Vink. Volgende week op de amateurvelden met die kerel.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik weet trouwens nog steeds niet waarom Mulder een gele kaart kreeg. Belachelijk, wat een flutwedstrijd floot Vink. Volgende week op de amateurvelden met die kerel.

Pas na het zien van de samenvatting zag ik hoe kut die floot eigenlijk ja. Amateur. Hadden echt genaaid kunnen worden. Gelukkig hadden we het geluk aan onze zijde.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Standard kon vandaag voor 30 op 30 gaan, maar heeft zonet verloren tegen Zulte-Waregem.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

De stand na vandaag:

1 Standard (27 ptn)

2 Club Brugge (26 ptn)

3 Zulte Waregem (23 ptn)

4 Anderlecht (18 ptn)

5 Racing Genk (17 ptn)*

*: speelt deze avond nog tegen AA GENT.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Zulte uit altijd lastig.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

Jij hebt camerabeelden waarbij duidelijk te zien is dat Toivonen buitenspel staat?

Matavz komt bij het doortikken naar Toivonen overduidelijk uit buitenspelpositie. Indien hij de bal niet aanraakt is het alsnog hinderlijk buitenspel. Best triest dat zoiets over het hoofd wordt gezien. Duidelijker krijg je ze niet en daar was geen herhaling voor nodig om te zien

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

De linksback was buiten beeld dus die kon er nog best achter gestaan hebben.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mulder gooide de bal recht op Theo Janssen af (die op de grond lag), dat lijkt me de reden.

edit: Overigens niet expres volgens mij, dus een beetje overdreven.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Quido schreef:

Was dat doelpunt van Toivonen geen buitenspel? Deze vrije trap (34e minuut) slaat trouwens ook nergens op. Bruma had geel moeten hebben (40e minuut, RKC kon eruit met 3 tegen 2), en Duits krijgt hem nu wel in een minder kansrijke countersituatie (43e minuut).

(even om het recente gemekker van PSV'ers in perspectief te plaatsen)

Deze eerder gemist daarom nu nog maar even.

Man man man wat een kinderachtig geneuzel. Dat ' gemekker' ging helemaal niet om de beslissingen van de scheids in een wedstrijd maar om de selectiviteit van de aanklager.

Maar als we dan toch alle overtredingen gaan benoemen ben je er nog één vergeten. Bruma kreeg geen geel omdat een vergelijkbare (qua zwaarte) overtreding van Beauguel even daarvoor ook niet bestraft werd.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Die 0-1 van Milan. WTF?

Na 20 seconden.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Dat was een prima assist.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Goed strak ingespeeld inderdaad!

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Nuttige overtreding van De Jong achteraf. Erg slecht gekeept.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Inderdaad niet echt lekker gekeept.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ronaldo. Mooi mens. .

Koninklijk.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Mulder gooide de bal recht op Theo Janssen af (die op de grond lag), dat lijkt me de reden.

Niet expres? Hij werd nota bene gehinderd. Ook zo suf, Vitesse gaat door terwijl Janssen op de grond licht en Feyenoord moet hem wel buiten de lijnen schoppen.

maxcomthrilla

• 15579 berichten
  • 2845 stemmen

Ronaldo

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Hmm dat leek me niet, want uiteindelijk werd Mulder al gelanceerd voor ie kon gooien. Denk eerder dat Vink al had gefloten vanwege de blessure van Janssen en dat Mulder desondanks wilde doorspelen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nog even over die tweede gele kaart van Duits.

Hij was al aan 't tijdrekken bij een corner, Janssen gaf 'm een waarschuwing.

Vervolgens liep die 't halve veld over om die ingooi te nemen, treuzelen, treuzelen, treuzelen.

En vervolgens luistert die ook nog naar 't 'advies' van Koeman om 'm maar weer neer te gooien en 'm iemand anders te laten nemen.

Dan vraag je er gewoon om. Hoe dom ben je dan als Koeman zijnde? Je ziet dat toch zelf dat die tegen 't randje zit van een tweede geel.

En dat gedrag na die rode kaart. Staat nog bijna een minuut op het veld.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Precies.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

En nog steeds een onzin rode kaart. Maar het is niet vreemd dat jullie deze wel goed weten te praten met een hoop gelul die er niet toe doet. Nou..Op naar de volgende competitieronde waar er om moord geschreeuwd zal worden door jullie wanneer er iemand tegen een armpje aan loopt en Valentijn Driessen om een schorsing van een Psv'er schreeuwt Best jammer aangezien ze juist erg psv gezind zijn de laatste tijd

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het is wachten op de winter en ze bij PSV allemaal (symbolisch) met fluwele handschoentjes kunnen gaan spelen.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

rep_robert schreef:

En nog steeds een onzin rode kaart. Maar het is niet vreemd dat jullie deze wel goed weten te praten met een hoop gelul die er niet toe doet. Nou..Op naar de volgende competitieronde waar er om moord geschreeuwd zal worden door jullie wanneer er iemand tegen een armpje aan loopt en Valentijn Driessen om een schorsing van een Psv'er schreeuwt Best jammer aangezien ze juist erg psv gezind zijn de laatste tijd

Met zo'n verhaal komen en dan ons verwijten met 'gelul' te komen ' dat er niet toe doet'.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Iedereen ziet dat het een bullshit kaart is en de analisten plus commentator ook. Dan heb je hier een stel psv calimero's die om moord en brand schreeuwen bij elk wissewasje van de tegestander, maar de boel goed weten te praten wanneer hun ploeg voor de zoveelste keer door het oog van de naald kroop door toedoen van incapabele scheidsrechters. De manier waarop je dat buitenspeldoelpunt af doet is ook tekenend.

"Misschien heft iemand die buiten beeld staat het buitenspel op''

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Nee het ' daar heb ik geen beelden voor nodig dat zie ik zo wel' snijdt meer hout...

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Hoe komt het dat een middenveld dat naast Montolivo bestaat uit drie houthakkers meer balbezit heeft dan Juventus?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

depri83 schreef:

Nee het ' daar heb ik geen beelden voor nodig dat zie ik zo wel' snijdt meer hout...

Je ziet hem op de beelden buitenspel staan. Je mag mij het tegendeel bewijzen, maar dat kan jij niet. Ik heb de feiten aan mijn zijde. Lijkt me meer bewijs dan het misschien staan er wel spelers buiten beeld verhaal. Maar maakt ook niet uit, maar dan moeten jullie wel ophouden met continu lopen bitchen over andere clubs en de vele complottheorieën tegen psv. Het tegendeel is inmiddels wel bewezen namelijk.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

De beelden zijn gewoon niet volledig, daar kun je dus op basis van helemaal geen uitspraken over doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.