• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.229 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.069 gebruikers
  • 9.375.307 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Goffedimme, PSV in de 89e minuut. Daar was ik wel even zuur van, ook al heb ik er geen minuut van kunnen zien. Alle andere uitslagen van de concurrentie waren ongunstig.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Wat Montorsi zegt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

rep_robert schreef:

Iedereen ziet dat het een bullshit kaart is en de analisten plus commentator ook. Dan heb je hier een stel psv calimero's die om moord en brand schreeuwen bij elk wissewasje van de tegestander, maar de boel goed weten te praten wanneer hun ploeg voor de zoveelste keer door het oog van de naald kroop door toedoen van incapabele scheidsrechters. De manier waarop je dat buitenspeldoelpunt af doet is ook tekenend.

"Misschien heft iemand die buiten beeld staat het buitenspel op''

Voor de zoveelste keer door het oog van de naald?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Goffedimme, PSV in de 89e minuut. Daar was ik wel even zuur van, ook al heb ik er geen minuut van kunnen zien. Alle andere uitslagen van de concurrentie waren ongunstig.

Het was de show van Jan Seda.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Giovinco, 2-1.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Montorsi schreef:

De beelden zijn gewoon niet volledig, daar kun je dus op basis van helemaal geen uitspraken over doen.

Als er geen andere beelden zijn wel. Er staan tig camera's langs een veld. Als geen een iets anders constateert dan moet je uitgaan van hetgeen je wel duidelijk kan zien. Je gaat immers af op de bewijzen die wel geleverd worden en niet op insinuaties over buiten beeld gelul.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Montolivo geeft die bal veel en veel te makkelijk weg. Doelpunt zat er natuurlijk de hele avond al aan te komen; dit Milan kan helemaal niets.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zal Studio Voetbal eens opzetten. Hopelijk lullen ze daar een uur over voetbal en niet over rode kaarten en ellebogen. Altijd zulke nutteloze discussies.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Harco schreef:

Montolivo geeft die bal veel en veel te makkelijk weg. Doelpunt zat er natuurlijk de hele avond al aan te komen; dit Milan kan helemaal niets.

Het is ze gegund na die schijtpenalty van dinsdag. Wat een vreselijke ploeg heeft dat Milan zeg, technisch zo hopeloos. Zit geen kraak of smaak aan. Wel de mooiste topclub van Italië trouwens.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Dag, Mexes.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Mexes geel. En ineens rood.

Ah. Schijnbaar had die na dat doelpunt van Giovinco ook al geel gekregen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Wat een vrije trap van Pirlo. Tjongejonge.

Chiellini in de rebound. 3-1.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is ze gegund na die schijtpenalty van dinsdag. Wat een vreselijke ploeg heeft dat Milan zeg, technisch zo hopeloos. Zit geen kraak of smaak aan. Wel de mooiste topclub van Italië trouwens.

Zieligste topclub van Italië, bedoel je. Iedereen bij die club zou momenteel ontslagen moeten worden. Compleet mismanagement op alle vlakken. Alleen Balotelli (geschorst) SES en MDS (geblesseerd), De Jong (volgende wedstrijd geschorst) en Monto zijn Milanwaardig.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Harco schreef:

Dag, Mexes.

Die slaande beweging richting Chiellini was al rood waard.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Zieligste topclub van Italië, bedoel je. Iedereen bij die club zou momenteel ontslagen moeten worden. Compleet mismanagement op alle vlakken. Alleen Balotelli (geschorst) SES en MDS (geblesseerd), De Jong (volgende wedstrijd geschorst) en Monto zijn Milanwaardig.

Historisch gezien bedoel ik. Dit Milan is qua team geen reet aan. Maargoed, geld is op dus dan krijg je dit soort modale teams. Juventus en Napoli lijken mij met afstand de 2 beste teams van het land.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Milan

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

AS Roma momenteel!

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan je een uiteenzetting geven van tien A4'tjes over wat er allemaal zo kut is aan dit Milan, maar ik heb er helemaal geen zin meer in. Het is allemaal zo deprimerend de laatste twee jaar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Nocerino?

Verdediging is sowieso niet veel soeps.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Haha, laat me niet lachen. Nocerino mag liever vandaag dan morgen vertrekken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

PSG na die rode kaart en 1-0 achterstand gewoon op een 1-2 voorsprong.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

AS Roma momenteel!

Die had ik nog kunnen noemen ja. Toch denk ik dat ze maximaal 3e worden. Zou voor Oranje goed zijn als Strootman de komende jaren CL voetbal speelt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Harco schreef:

Haha, laat me niet lachen. Nocerino mag liever nu dan morgen vertrekken.

Oh. Je vergeet nog Kaka.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Oh. Je vergeet nog Kaka.

Nee. Is geen schim meer van de speler die hij vroeger was. Zijn laatste seizoen bij Milan was al een stuk minder. Verbazingwekkend dat Real na dat seizoen 60 miljoen wilde aftikken. Kaka moest het hebben van zijn versnelling wanneer hij dribbelde. Nu hij zijn snelheid kwijt is, gaat er nog nul dreiging van hem uit. Honda had moeten komen, niet Kaka.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

3-2 nog.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Nee. Is geen schim meer van de speler die hij vroeger was. Zijn laatste seizoen bij Milan was al een stuk minder. Verbazingwekkend dat Real na dat seizoen 60 miljoen wilde aftikken. Kaka moest het hebben van zijn versnelling wanneer hij dribbelde. Nu hij zijn snelheid kwijt is, gaat er nog nul dreiging van hem uit. Honda had moeten komen, niet Kaka.

En Boateng die is vertrokken.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als er geen andere beelden zijn wel. Er staan tig camera's langs een veld. Als geen een iets anders constateert dan moet je uitgaan van hetgeen je wel duidelijk kan zien. Je gaat immers af op de bewijzen die wel geleverd worden en niet op insinuaties over buiten beeld gelul.

Ik heb geen idee wat de reden is dat ze geen ander camerastandpunt hebben laten zien, want dat had een hoop gezeur gescheeld, maar op basis van deze beelden leek er iig wel een speler links in de verdediging van RKC te lopen die mogelijk de buitenspelval ophief. Om maar de conclusie te trekken dat dat vast niet het geval was omdat er geen herhaling van te zien is, lijkt me op z'n zachts gezegd wat kort door de bocht.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ron Jans die de persconferentie zelf start

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Sulley Muntari is nu Milans topscorer. Dat zegt wel genoeg.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
En Boateng die is vertrokken.

Op basis van zijn prestaties de afgelopen anderhalf jaar behoorde hij niet meer tot de beste spelers, maar als je nu ziet hoe hij de draad weer oppakt bij Schalke - en zijn momenten van genialiteit in de CL - dan kun je niet anders concluderen dan dat het Allegri's schuld is dat Boateng niets meer presteerde in de competitie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.