• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.696 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.534 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.729 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

RTV N-H - Sport - Perez deelt elleboogstoot uit bij amateurs - rtvnh.nl

Hoe triest ben je dan. Blijft een ontzettend naar mannetje.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Eens. Verschrikkelijke kerel (op tv en het veld - persoonlijk ken ik 'm niet ).

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Maar een inspirerender analist dan John van 't Schip vind je niet snel.........

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

En wie vind men nu eigenlijk favo voor de schaal?

Ik ga nu maar voor PEC.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ik vind ons nog steeds niet goed genoeg en nog een stuk instabieler dan vorig jaar maar met het niveau dat de andere titelkandidaten op het veld leggen sluit ik het ook niet uit. Met de terugkeer van de vorm van de middenvelders (of desnoods met een andere invulling) en Narsingh en Rekik hoop ik dat we wat stabieler worden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Het is inderdaad onmogelijk te voorspellen.

Ajax heeft nog geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Die tegen Roda JC was nog de beste, en dat was de eerste wedstrijd.

PSV is enorm wisselvallig. Goede wedstrijden worden afgewisseld met zeer slechte wedstrijden (Heracles en Cambuur).

Bij Feyenoord is de verdediging zo lek als een mandje.

Twente is redelijk oké, maar ook erg wisselvallig. Wel een goed middenveld, en Tadic natuurlijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Toch knap hoe een samenvatting toch altijd een heel ander beeld kan geven van een wedstrijd. Eagles verdiende minimaal een gelijkspel, maar in de samenvatting leek het wel alsof wij ze helemaal gek speelden, haha. Was gewoon weer hetzelfde liedje als de voorgaande wedstrijden. Verbeek, rot op!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

j0enne schreef:

Ik snap die mensen niet die bij 1-0 bij AZ naar huis gaan.

Nu hebben ze nog 2 doelpunten gemist in de slotminuten.

De infrastructuur is om te huilen bij AZ. Het is daar écht om te huilen.

Ik zelf doe het nooit, maar ik kan het wel begrijpen dat sommigen dat doen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

El Hamdaoui is lekker bezig bij Malaga. Doelpuntje en assist.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

De 800 PEC Zwolle-fans die afgelopen zaterdag meereisden met hun club waren niet onder de indruk van het Amsterdamse ontvangstcomité. De fans werden bij aankomst bekogeld door blikjes en getrakteerd op scheldkanonnades. De supportersvereniging van PEC overweegt een klacht in te dienen tegen Ajax en/of de ME.

Voorzitter van de supportersvereniging Johan Zomerdijk tegenover De Stentor: 'Wij vinden het leuk om ook met gezinnen uitwedstrijden te bezoeken. In Amsterdam is het slecht geregeld, de bussen kunnen niet bij het uitvak staan dus moeten bezoekers langs Ajax-fans. Fans van ons werden bekogeld met blikjes en toen er een paar verbaal reageerden werd de politie meteen agressief. Buitenproportioneel, echt. Ik vind het een compliment waard dat wij ons niet lieten provoceren.'

Eerder kregen de Zwollenaren al het kleine uitvak toebedeeld, waarin maar 800 supporters plaats kunnen nemen. -Ajaxshowtime.nl

Leuk er even bij te melden dat de PEC-supporters een uur en driekwartier in het uitvak moesten staan na de wedstrijd. Trouwens onder het kopje ''slechte verliezers?'' geplaatst. Mensonterend dit. Hopelijk zijn de Ajacieden op dit forum het dit keer wel met mij eens dat dit gewoon nergens over gaat. Een geluk bij een ongeluk dat ik de tickets net heb misgelopen. Als ze dit willen goedmaken mogen ze ons de volgende keer wel een gratis biertap meegeven. Inspiratie voor een nieuw stukje van indehekken.nl hoop ik.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

De infrastructuur is om te huilen bij AZ. Het is daar écht om te huilen.

Ik zelf doe het nooit, maar ik kan het wel begrijpen dat sommigen dat doen.

Het tunneltje is kut inderdaad. Maar zeker geen reden om eerder weg te gaan. Gelukkig werden ze nu eindelijk eens afgestraft met twee late goals.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Het is inderdaad onmogelijk te voorspellen.

Ajax heeft nog geen één fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Die tegen Roda JC was nog de beste, en dat was de eerste wedstrijd.

PSV is enorm wisselvallig. Goede wedstrijden worden afgewisseld met zeer slechte wedstrijden (Heracles en Cambuur).

Bij Feyenoord is de verdediging zo lek als een mandje.

Twente is redelijk oké, maar ook erg wisselvallig. Wel een goed middenveld, en Tadic natuurlijk.

Je hebt wat betreft Ajax gelijk hoor. Maar in de verdediging mag ik wel zeggen dat we een behoorlijk pittig programma hadden. Feyenoord thuis en AZ, Groningen en Heerenveen uit al gehad. En dan blijkt PEC ook nog eens de verrassing van dit seizoen, haha.

Voorlopig is niemand titelfavoriet. Dan zien we wel weer na de winterpauze. Tot de winter moeten de kandidaten maar aan blijven haken bovenin. Ik verwacht nog steeds Ajax of PSV als kampioen uiteindelijk. De rest is kwalitatief nog minder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als je Groningen-uit en Heerenveen-uit al als moeilijk moet bestempelen, leg je de lat wel erg laag. Het wordt tijd dat dat soort potjes niet meer met knikkende knietjes tegemoet hoeven worden te getreden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

El Hamdaoui, 2 doelpunten, 1 assist.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Als je Groningen-uit en Heerenveen-uit al als moeilijk moet bestempelen, leg je de lat wel erg laag. Het wordt tijd dat dat soort potjes niet meer met knikkende knietjes tegemoet hoeft worden te getreden.

Je bent wel een beetje 1 van die 2 oude Muppets op het balkon aan het worden zeg. In Nederland zijn Heerenveen en Groningen uit al vele jaren lang gewoon lastige potjes. Accepteer eens een keer dat Ajax niet meer de ploeg van 1995 heeft die overal makkelijk won. Zit er gewoon niet in.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

El Hamdaoui, hattrick.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Accepteer eens een keer dat Ajax niet meer de ploeg van 1995 heeft die overal makkelijk won. Zit er gewoon niet in.

Met die utopische gedachte leef ik ook niet. Maar tussen het Ajax van 1995 en het Ajax van nu, dat van iedereen kan verliezen, zit nog een hele grote range. Niet zwart, niet wit, maar ...

j0enne schreef:

El Hamdaoui, hattrick.

Precies wat Ajax mist op dit moment; een El Hamdaoui.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Met die utopische gedachte leef ik ook niet. Maar tussen het Ajax van 1995 en het Ajax van nu, dat van iedereen kan verliezen, zit nog een hele grote range. Niet zwart, niet wit, maar ...

Vorig jaar verloor Ajax alleen van Vitesse. Ik geloof dat Ajax onder de Boer slechts 8 competitienederlagen heeft geleden in nu bijna 3 jaar. Je kan dus ook overdrijven. Dat het nu even slecht gaat, so be it. Verder heb ik eerlijk gezegd geen zin meer in deze herhalingsoefening met jou. Je maakt me depressief, geheel ten onrechte.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Dat is scorebordjournalistiek, A&L. AZ heeft vorig jaar de beker gewonnen, maar voor de rest was het gewoon ruk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik heb het ook eerder over het labiele geheel en spel, dan de statistieken (die ook niet bijster sterk zijn wat het winstpercentage betreft). Soeverein of dominant is het in ieder geval allemaal niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat is scorebordjournalistiek, A&L. AZ heeft vorig jaar de beker gewonnen, maar voor de rest was het gewoon ruk.

Maar vorig seizoen was bij Ajax het spel gewoon naar behoren en hebben ze ook weinig punten onverdiend gepakt. Eerder een hoop punten dom laten liggen. Toen lag de ondergrens gewoon minimaal op een 6,5 terwijl dat nu een stuk lager is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Het tunneltje is kut inderdaad. Maar zeker geen reden om eerder weg te gaan. Gelukkig werden ze nu eindelijk eens afgestraft met twee late goals.

De wedstrijd was wel weer ongelooflijk k*t. We kunnen nog niet eens domineren tegen Goa thuis ! Ik mag hopen dat het bestuur eens gaat ingrijpen... Dit gaat vroeg of laat fout..

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Onbegrijpelijk inderdaad. Als Jong Ajax niet in de JL speelde hadden ze wel vaker gespeeld denk ik.

Ik denk dat ze Sana beter in de jl kunnen laten spelen.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4527 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik denk dat ze Sana beter in de jl kunnen laten spelen.

Ik denk dat ze Sana beter kunnen omscholen voor een geheel andere functie.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Die Ronald de Boer hè, heeft die eigenlijk iets met Ajax?

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4527 stemmen

Zei geen heel vreemde dingen toch? Redelijk objectief en gaat er ook vanuit dat het woensdag weleens pijnlijk kan worden.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ik vind hem daar wel heel erg als de woordvoerder van z'n broer zitten.

Waterreus en Hooijdonk hebben ook een clubverleden maar uiten ook kritiek. De Boer verdedigd alleen maar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Inderdaad. Vooral met dat gedoe over aankopen, eigen jeugd.

En dan zeggen dat de voorhoede slecht was maar dat kwam omdat Bojan, Sigthorsson en de Jong op de bank zaten.

Die eerste twee zijn gelukkig wel uitstekend bezig.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

depri83 schreef:

Ik vind hem daar wel heel erg als de woordvoerder van z'n broer zitten.

Waterreus en Hooijdonk hebben ook een clubverleden maar uiten ook kritiek. De Boer verdedigd alleen maar.

Klopt, maar Ajax is ook zijn werkgever dus niet helemaal onbegrijpelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.