• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.745 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.202 gebruikers
  • 9.384.129 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wedstrijden moeten in het vervolg gewoon beginnen met 10 tegen 10. Geeft veel leukere en meer open wedstrijden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Quido schreef:

Overigens goed om te horen dat Meleg vorige week kennelijk uitblonk, heb het niet gezien, zat in Portugal. Werd tijd, want na een goede voorbereiding was ie ver weggezakt bij Jong Ajax.

Let op hoe hij de bal meeneemt

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lekker doelpuntje ja. Mag ie volgende week zondag nog eens doen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Maar Jong Ajax speelt gewoon op vrijdag hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Maar Jong Ajax speelt gewoon op vrijdag hoor.

Ik heb ook niet de illusie dat we hem snel in Ajax 1 zullen zien (wellicht een paar minuten invallen in een thuiswedstrijdje) Bij De Boer moet er veel gebeuren wil ie eens iemand passeren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

En zo staat het is Friesland plots 2-1 ipv 0-1...

Edit: 2-2 zelfs

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kut-arbitrage in Nederland. Inconsequent gedoe, dan moet ie nu ook gewoon rood trekken (nogmaals: van mij hoeft dat absoluut niet, maar als het dan toch tegenwoordig moet, doe het dan altijd en bij iedereen).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een compleet inconsequente scheids zeg. Bizar werkt een speler neer, wel pingel maar geen rood.

Wel 3-2.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Demouge ook al rood.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Makkelie

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

10 tegen 9.

Lekker potje zeg.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Terecht?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een compleet inconsequente scheids zeg. Bizar werkt een speler neer, wel pingel maar geen rood.

Wel 3-2.

Scheids wees dat er nog een verdediger van Groningen had gestaan als hij niet door de keeper was neergehaald.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Oftewel, hij durfde geen rood te geven en hij zag zijn fout even later wel in bij Chery door hem wel zijn tweede gele kaart te geven. Chery leek een slaande beweging te maken omdat hij voor zijn man wilde komen. Een beetje too much weer. Vooral omdat Groningen scoorde en dat specifieke moment er eigenlijk geen invloed op had.

En als hij hem "slaat" dan is het eerst geel geven erg vreemd, dan moet je direct rood trekken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Je klinkt weinig neutraal als Groninger reppie. Cherry zijn rood was terecht. En vlak daarvoor had Bizar bij de penalty ook rood moeten krijgen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

NAC.

3 doelpunten in 5 wedstrijden. Nu 5 in 1.

Oh. 4-2. Dikke panna.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Nee, overal rood voor geven verkracht een wedstrijd gewoon enorm. Bizot had dus rood moeten krijgen, Chery vind ik wel weer erg overdreven. De speler werd niet eens geraakt , als Chery hem bewust zou slaan dan mag hij eerst even langs de Hans Anders gaan. Het is vooral inconsequent. heb nog nooit gehoord dat een "slaande beweging" een gele kaart zou moeten zijn.

3 rode kaarten en 7 gele kaarten terwijl ik amper een harde overtreding heb gezien is gewoon te bizar voor woorden. Zo hard was deze pot nou ook weer niet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Ik snap die mensen niet die bij 1-0 bij AZ naar huis gaan.

Nu hebben ze nog 2 doelpunten gemist in de slotminuten.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Die Chery slaat en 1 seconde later de 3-3.

Lekker dom.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Dit weekend bewijst maar weer eens dat het cliché van de Eredivisie klopt:

Ontzettend slecht, maar wel leuk!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Veruit leukste competitie kwa vermaak ja en over het algemeen ook volle tribunes. Fox heeft er een slimme koop aan gedaan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Behalve bij Vitesse volle tribunes.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Hoe gaat Feyenoord straks nou eigenlijk spelen?

Boetius zal Armenteros wel vervangen maar wat gaan ze nu op 't middenveld doen?

Immers eruit en Bakkal op 10 en Vilhena laten wegrotten, of Vilhena op 10 en Bakkal naast Clasie?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Dat is de vraag.

Het makkelijkst is om Bakkal gewoon op de plek van Immers te zetten.

Helaas is rechtsbuiten niet de beste positie voor Armenteros. Maar laat Manu, Armenteros en Schaken maar concurreren voor die plek.

Böetius zal nog niet meteen aan de basis verschijnen, denk ik.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk eigenlijk niet dat Koeman Immers gaat passeren

maar wie er dan wel opgeofferd moet worden is me een raadsel.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Elke niet-Feyenoorder hoopt natuurlijk dat Immers blijft staan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bakkal krijg ik nou ook niet echt de rillingen van.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Die Fair Play Cup hebben we al wel zo goed als binnen. Nu op voor de KNVB Beker. Groningen de Koningen!

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kwestie van tijd en vertrouwen denk ik. Hij heeft de laatste 2 jaar nooit een basisplaats gehad geloof ik. Buiten dat zal het ook afhangen van Bojan zelf, die toch wat scherper moet zijn en meer aan het team moet denken. Uit bij Groningen bv de bal afgeven, dan staat het 0-2.

Ik blijf het een leuke speler vinden, geef hem ook nog wel de tijd. Sowieso hebben we niks beters.

Bojan Krkic Bio, Stats, News - Football / Soccer - - ESPN FC - espnfc.com

17 basisplaatsen in de Serie A, beker en EL bij AS Roma en 10 basisplaatsen in de Serie A, CL en beker bij Milan. Valt mee, dus. Bovendien ook nog eens respectievelijk 23 en 17 invalbeurten. Maar goed, dat hij bij het bij Milan niet gered heeft, neem ik hem nog niet eens zo kwalijk: het is moeilijk om goed te spelen onder Allegri.

Om maar niet te spreken over die pot van gisteren tegen Torino, sjongejonge. Compleet weggespeeld door Torino, Muntari (werkelijk dramatisch gisteren) die een rommeldoelpunt scoort in de 87e minuut en Balotelli die een strafschop benut in de 97e minuut. Absoluut geen punt verdiend, als is Milan nog wel een pingel door de neus geboord. Waarom die Allegri toch blijft kiezen voor Muntari? Zet Poli er toch in; is onze beste middenvelder. Stond daarnaast ook nog eens aan de basis van beide doelpunten gisteren.

Als het Ajax en Milan van dit weekend nu tegen elkaar zouden spelen, krijg je de meest dramatische pot uit de voetbalgeschiedenis.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Veel plezier (mazzelaar, dat ding staat in Apeldoorn in oktober nog niet eens ingeboekt). Ik pak vanmiddag Le Passé maar, soms best lekker als je club op zaterdagavond al speelt.

Ongelofelijk die 3-3 zeg, wat een non-valeurs ook maar heb tenminste een geweldige middag gehad. Die is echt niet te missen mjk. Mooiste film die ik ooit gezien heb. Zoals jij dan weer zou zeggen, dan nóg kan het elke kant op .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.