• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.696 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.534 acteurs
  • 199.195 gebruikers
  • 9.383.729 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad. Feyenoord heeft kansen gemist, maar NEC net zo goed. Misschien wel bijna net zo veel. De stand is terecht, dit duel verdiende geen winnaar. Feyenoord voor de rust beter, NEC na de rust.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zeefuik zien bij de warming-up maakt dit weekend al geslaagd. Echt zo'n dikkerd van het 3e van de zaterdag

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Dat deze wedstrijd niet door ons is gewonnen is echt ongelooflijk. Zoveel cadeaus weggegeven en zoveel kansen laten liggen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Inderdaad. Feyenoord heeft kansen gemist, maar NEC net zo goed. Misschien wel bijna net zo veel. De stand is terecht, dit duel verdiende geen winnaar. Feyenoord voor de rust beter, NEC na de rust.

Qua kansen Feyenoord toch wel wat grotere kansen in de tweede helft. Paal en lat waren toch wel mega

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Nog veel meer joh. Kun je moeilijk ontkennen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Letchert alweer rood. Overdreven rode kaart, maar hij komt hard in. Maximaal geel in mijn ogen.

Wedstrijd verkracht in de tiende minuut.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een dwaze tackle.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Wat een drol. 2 wedstrijden geleden ook al rood tegen GAE.

Heb de tackle trouwens niet gezien. Straks eens kijken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Overal (behalve in NL) krijg je maximaal geel voor zo'n tackle. Het is dom, maar het was met 1 been en de intenties waren ook niet om de speler bewust te raken. Volgens mij raakte hij hem ook niet eens zo hard.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Heerenveen lijkt nu nogmaals op de rode kaart aannaai tour. Belachelijke gele kaart voor Chery.

Wat een falende scheids weer

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een smerige actie van Chery Donkerrood.

De wel gegeven rode kaart was gewoon terecht, vol gestrekt been. Die kerel maakt zich daarna zo druk dat ie haast bezweek. Benieuwd wat er is, zag er niet erg lekker uit met hem. Pols werd voortdurend gecheckt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Qua kansen Feyenoord toch wel wat grotere kansen in de tweede helft. Paal en lat waren toch wel mega

Klopt, maar NEC stelde daar ook het nodige tegenover. Maargoed, Feyenoord had het voor de rust al ruim af moeten maken. Simpelweg hebben ze daarin gefaald.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

Heerenveen lijkt nu nogmaals op de rode kaart aannaai tour. Belachelijke gele kaart voor Chery.

Wat een falende scheids weer

Chery gaat bovenop het been van Ziyech staan, dat was er wel een hoor.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Kon het niet zien, miste de tweede herhaling. Eerste herhaling lijkt er weinig aan de hand. Het is wmb nog steeds een kaart aannaaien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Kon het niet zien, miste de tweede herhaling. Eerste herhaling lijkt er weinig aan de hand. Het is wmb nog steeds een kaart aannaaien.

Maar jij komt dan ook uit Gruun.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dit is dan wel weer een belachelijke rode kaart.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Rood Heerenveen en een penalty Wilde net zeggen dat het een zaadpot was.

Letchert en Dijks allebei al twee rode kaarten

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Quido schreef:

Dit is dan wel weer een belachelijke rode kaart.

Roder dan dit krijg je ze niet. Hoezo is dit dan belachelijk? Dijks omhelst de Groningen speler helemaal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

AZ ook een pingel. 1-0.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

tegelijkertijd. Getelefoneerd lijkt me..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Roder dan dit krijg je ze niet. Hoezo is dit dan belachelijk? Dijks omhelst de Groningen speler helemaal.

Ik vind sowieso vrijwel alle rode kaarten na pingels debiel, en ook bij deze krijg je op elke andere positie op het veld hoogstens geel (ik denk zelfs niks). Maar nu, omdat het in de zestien - en dus 'doorgebroken' is (terwijl er nog allerlei spelers omheen staan en de bal van de zijkant kwam) - is het opeens rood. Een zeer infantiele regel, die me al tijden irriteert. Als iemand op de keeper af rent en dan onderuit wordt gehaald, is het een ander verhaal.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

trouwens waarom haalt ajax meleg en andersen niet bij de selectie, dat is veel beter dan Sana.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

happie schreef:

trouwens waarom haalt ajax meleg en andersen niet bij de selectie, dat is veel beter dan Sana.

Onbegrijpelijk inderdaad. Als Jong Ajax niet in de JL speelde hadden ze wel vaker gespeeld denk ik.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

happie schreef:

Waarom Andersen niet meer minuten maakt snap ik ook niet, maar Meleg raakt al sinds de voorbereiding geen pepernoot meer.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik vind sowieso vrijwel alle rode kaarten na pingels debiel, en ook bij deze krijg je op elke andere positie op het veld hoogstens geel (ik denk zelfs niks). Maar nu, omdat het in de zestien - en dus 'doorgebroken' is (terwijl er nog allerlei spelers omheen staan en de bal van de zijkant kwam) - is het opeens rood. Een zeer infantiele regel, die me al tijden irriteert. Als iemand op de keeper af rent en dan onderuit wordt gehaald, is het een ander verhaal.

Het is een kromme regel inderdaad, maar je hebt momenten als van Rhijn bij AZ uit en je hebt deze waarbij Dijks zich als volleerd judoleerling zich om de tegenstander werpt die op het punt van scoren staat. De één is erger dan de ander, maar ik ben blij dat Dijks deze wanvertoningen bij Heerenveen mag tentoon spreiden en niet bij Ajax.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waarom Andersen niet meer minuten maakt snap ik ook niet, maar Meleg raakt al sinds de voorbereiding geen pepernoot meer.

Meleg speelde vorige week nog hartstikke goed uit bij PSV. Met een topgoal erbij zelfs.

Hij en Andersen mogen van mij wel eens een keer minuten maken in het eerste. Zeker Andersen had dat wel gemogen al, nu er op links weinig uit komt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Vorige week één van de smaakmakers tegen Jong PSV. Echter zijn dat ook jonge spelers en is dat een ander verhaal dan de oudere mannen bij oudere clubs. Jong Ajax speelt verder ook erg wisselvallig.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Andersen gescoord trouwens tegen Willem II.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Ik zie een Heerenveen speler met twee vol gestrekte benen op een Groningen speler invliegen, had dan ook wel rood mogen zijn Quido Geluk dat ie de bal ook raakt....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Ik zie een Heerenveen speler met twee vol gestrekte benen op een Groningen speler invliegen, had dan ook wel rood mogen zijn Quido Geluk dat ie de bal ook raakt....

Je bedoelt die verdedigende actie na die verkeerde uitworp van de keeper? Zou ik nog eens moeten zien. Los daarvan zit er een verschil tussen gestrekt op de enkel(hoogte) inkomen (is standaard volgens de regels rood) en een verdedigende actie vooruit op de bal gericht.

Overigens goed om te horen dat Meleg vorige week kennelijk uitblonk, heb het niet gezien, zat in Portugal. Werd tijd, want na een goede voorbereiding was ie ver weggezakt bij Jong Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.