• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.666 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Arsenal ook nog wel (maar weet niet of die groepshoofd zijn?) Kans is echter nog groot dat je daar 6x van de 6 wedstrijden van verliest, ook tegen Porto en Milan. Maar in ieder geval ligt Real Ajax helemaal niet, dat is duidelijk.

Op dit moment Mogelijke tegenstanders Ajax en PSV in Champions League: Ajax in pot 3 bij loting 2013-2014 - Plazilla.com

Arsenal, Porto en Benfica zijn best te bestrijden. Ik zeg niet dat je wint, maar je maakt kans. Milan is schijnbaar pot 2, nu ik het zo nakijk. Al wacht ik wel even tot woensdagavond, dan zet vast iemand alle potten wel volledig compleet online.

Kijk, als je Real, PSG, Ajax en Leverkusen loot of je krijgt Porto, Lyon, Ajax en Plzen (even op basis van de potten uit mijn link), dat scheelt nogal wat.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny die zijn tv uit het raam gooit... A&L die zijn polsen doorsnijdt... Dat gaat nog lachen worden als Real Madrid weer geloot wordt.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Chelsea is al titelkandidaat nummer 1, maar een topspits zou het wel helemaal afmaken. Er is alleen niet zoveel op 'de markt' momenteel. Rooney vind ik persoonlijk veel te duur (aankoopbedrag + salaris), al zie ik zo snel ook geen betere optie.

Idd, de andere (betere) toppers zijn helaas allang onder de pannen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Idd, de andere (betere) toppers zijn helaas allang onder de pannen.

Als Chelsea Pelle maar gewoon in Rotterdam laat

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nog 1 jaartje Real loten en Ronaldo moet inmiddels wel topscorer aller tijden tegen Ajax zijn, ook mooi.

j0enne schreef:

Pffff. Krijgen we die Higler toegewezen tijdens de jubileumwestrijd.

Wat een verschrikkelijk mannetje is dat zeg.

Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom PSV niet gewoon de scheidsrechter mag aanstellen. Het is toch zeker hun feestje?

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Op dit moment Mogelijke tegenstanders Ajax en PSV in Champions League: Ajax in pot 3 bij loting 2013-2014 - Plazilla.com

Arsenal, Porto en Benfica zijn best te bestrijden. Ik zeg niet dat je wint, maar je maakt kans. Milan is schijnbaar pot 2, nu ik het zo nakijk. Al wacht ik wel even tot woensdagavond, dan zet vast iemand alle potten wel volledig compleet online.

Kijk, als je Real, PSG, Ajax en Leverkusen loot of je krijgt Porto, Lyon, Ajax en Plzen (even op basis van de potten uit mijn link), dat scheelt nogal wat.

Ik lees nu al een paar keer dat die loting donderdag is, maar volgens dit artikel is het de 30e, vrijdag dus. Lijkt me ook veel logischer gezien de Europa League.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik lees nu al een paar keer dat die loting donderdag is, maar volgens dit artikel is het de 30e, vrijdag dus. Lijkt me ook veel logischer gezien de Europa League.

Nee. Donderdag.

Donderdag 29 augustus: loting CL - NOS Sport

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ah, Arsenal - Fenerbahce vanavond op de duurbetaalde NPO, inclusief voor-, tussen- en nabeschouwing natuurlijk. Misschien nog een mannetje ter plaatse? Check die ronkende reclame op de NOS-site ook:

Gaat Arsenal het rustig aan doen? Zetten Dirk Kuijt en zijn Turkse ploegmaten alles op alles om tenminste met opgeheven hoofd het strijdtoneel te kunnen verlaten? Het is allemaal rechtstreeks te zien bij de NOS met wedstrijdcommentaar van Jeroen Elshoff.

Vooral het woordje allemaal...

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Raar, en de EL-loting is wel weer vrijdag.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Raar, en de EL-loting is wel weer vrijdag.

CL loting is altijd een dag eerder, dan krijgt de CL alle aandacht en hoeven ze niet te haasten omdat er een EL toernooi bij geloot moet worden.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Die kale heeft het er maar druk mee.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Materny die zijn tv uit het raam gooit... A&L die zijn polsen doorsnijdt... Dat gaat nog lachen worden als Real Madrid weer geloot wordt.

Hopelijk liegen ze niet.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lyon gaat zich helemaal niet plaatsen na die 0-2 nederlaag in eigen huis.

Benfica, Marseille, Ajax, Anderlecht is 't makkelijkst. Even de ploegen die al zeker zijn dan.

D'r komen namelijk nog veel slechtere in die niet op dat kaartje staan.

Karagandy, Real Sociedad, Austria Wien en Legia Warschau waarschijnlijk.

Moeilijkst is Barcelona/Real Madrid, PSG, Ajax, Bayer Leverkusen/Napoli.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Nog 1 jaartje Real loten en Ronaldo moet inmiddels wel topscorer aller tijden tegen Ajax zijn, ook mooi.

(quote)

Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom PSV niet gewoon de scheidsrechter mag aanstellen. Het is toch zeker hun feestje?

PSV verzocht al extra om een makkelijke wedstrijd op hun jubileum-avond, dan kan Higler er best opgezet worden; heeft nl. toch geen invloed op de winst.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

De 1-0 valt op 19min13 heb ik begrepen, is met iedereen geregeld.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

otherfool schreef:

Ah, Arsenal - Fenerbahce vanavond op de duurbetaalde NPO, inclusief voor-, tussen- en nabeschouwing natuurlijk. Misschien nog een mannetje ter plaatse? Check die ronkende reclame op de NOS-site ook:

Gaat Arsenal het rustig aan doen? Zetten Dirk Kuijt en zijn Turkse ploegmaten alles op alles om tenminste met opgeheven hoofd het strijdtoneel te kunnen verlaten? Het is allemaal rechtstreeks te zien bij de NOS met wedstrijdcommentaar van Jeroen Elshoff.

Vooral het woordje allemaal...

PAOK - Schalke op ZDF

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

PAOK - Schalke op ZDF

In een stadion zonder toeschouwers, wegens een straf. Da's boring.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Weer Ramsey. Er gaat weer iemand dood.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Had wel zin Paok - Schalke te zien maar is echt niet om aan te gluren zonder publiek.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

In een stadion zonder toeschouwers, wegens een straf. Da's boring.

Ja behoorlijk treurig. Ook het niveau is verschrikkelijk, en dan ben je toch al wat gewend in de Eredivisie. Alweer een tijdje afgehaakt dan ook..

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

j0enne schreef:

Weer Ramsey. Er gaat weer iemand dood.

Wie is vorige week dan overleden ? Wat een bout wedstrijden vandaag zeg, ik had beter Spring Breakers op kunnen zetten. Naja dan maar FM

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Geen idee, volgens mij is de reeks gestopt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Lekker goaltje weer van Ramsey.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

PAOK heeft nog een ruime tien minuten om tegen tien man van Schalke 04 de 3-2 te maken. Live op ZDF.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Draxler.

2-3.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vlak voor tijd, hoe verrassend.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Liverpool.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lekker, die klootzakken van Zagreb missen de CL ondanks een 2-3 uitzege in Wenen. 1 goal te weinig

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Maar onze vrienden uit Boekarest maken het weer goed

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Mooi inderdaad. Stonden nog 1-3 voor waardoor ik dacht dat ze 't toch weer zouden halen.

Maar gelukkig nog even een goaltje in de laatste 10 minuten van Wien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.