- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar onze vrienden uit Boekarest maken het weer goed
Daar heb ik geen hekel aan. Al had ik het die voorzitter gegund om het niet te halen, hehe.
Morgen Lyon eruit en beide galclubs kunnen het een niveau lager proberen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Montorsi, nog even over de betrouwbaarheid van Frank vd Wall Bake:
Dit las ik vanavond op Ajax Netwerk (even voor de duidelijkheid, van Wijk is sinds Cruijff zijn coupe een lid van de raad van commissarissen)
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Dat is inderdaad een leuk feitje 
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
De conclusie wordt wat snel getrokken zeg maar.. Maar zal best betrokken zijn hoor, ik twijfel echter aan zijn deskundigheid, that's all.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Morgen Lyon eruit
In dat geval komt Juventus in Pot 2 toch? Staan het hoogst genoteerd in Pot 3. Zou enerzijds wel jammer zijn want ik vind Pot 3 qua clubs een stuk sterker. Aan de andere kant zou het dan wel leuk zijn om Ajax te loten
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax en Spurs praten over een transfer van Eriksen.
Mijn Ajax hart huilt heel erg hard op dit moment 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik lees zelfs bedragen van rond de 10 miljoen.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Mocht Eriksen idd vertrekken dan wordt het heel tricky in de CL. Ik krijg bijna medelijden. Bijna he
.
Maar Eriksen had toch gezegd alleen naar een echte topclub te gaan die ook CL speelt? Help me even..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mocht Eriksen vertrekken dan wordt het heel tricky in de CL. Ik krijg bijna medelijden. Bijna he
.
Maar Eriksen had toch gezegd alleen naar een echte topclub te gaan die ook CL speelt? Help me even..
Eriksen zei een tijdje terug inderdaad dat CL een vereiste is. Benieuwd of hij nu nog zo consequent is. Alderweireld was weken terug ook kritisch, maar onderhandelde recent wel met Spartak Moskou...
Zonder Eriksen zie ik het seizoen somber in. In Nederland speel je nog wel mee om de titel, maar je bent zeker niet meer de absolute topfavoriet. In de CL moet de loting wel heel erg meevallen, wil je zonder Eriksen wat bereiken. Met afstand onze beste speler. Ik zou er echt doodziek van zijn als hij vertrekt.
En dan zullen we morgen ook nog wel Real Madrid loten 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Eriksen toch weg? Gaat één dezer dagen dan eindelijk dat eredivisie-record van Van Nistelrooy (voor 30,5 miljoen euro naar Manchester United) uit de boeken!?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kan Bale van die 100 voor Bale direct 40 naar Ajax overmaken. Heb je een gelijkwaardige vervanger en 60 miljoen winst.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Voordat ik het vergeet, een snelle updeet van de UEFA-ranking, waar Nederland gezakt is naar de 34e plek, nog immer net achter Luxemburg. Koploper is uiteraard nog altijd Roemenië dat door de CL bonuspunten van Steaua Bucuresti nu al door de grens van 5.000 punten is gegaan (ter vergelijking: Nederland haalde het hele vorige seizoen 4.214 punten, waarmee het destijds 20e werd).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Had Eriksen nog een 2 of 3 jarig contract, dan had Ajax er zeker 30 miljoen voor moeten vragen. En omdat de deadline na nadert zou ik lekker 20 eisen en anders opzouten eisen. Maar het zal wel weer een gierige deal van 13 miljoen worden, pfff.
Iets anders, tot zover de internationale carrière van Dirk K.
UEFA en CAS weren Fenerbahçe twee seizoenen uit Europa - voetbalzone.nl
Benieuwd wanneer hij een transferverzoek in zal dienen 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Kan Bale van die 100 voor Bale direct 40 naar Ajax overmaken. Heb je een gelijkwaardige vervanger en 60 miljoen winst.
LOL
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Da's toch te lachwekkend voor woorden.
Ze waren eerst al geschorst, toen gingen ze in beroep bij dat CAS, werden ze vrijgesproken waardoor ze gewoon tegen Arsenal mochten ballen voor deelname aan de CL, nu worden ze alsnog weer geschorst.
Overmars schijnt trouwens 2.5 miljoen + een bonus van 1 miljoen op Duarte hebben geboden. 
Alleen Jan Smit heeft dit direct afgewezen.

Beste spelers van FIFA 14.
Di Natale.
35 jaar en nog steeds zo ontzettend goed, geweldige speler!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Overmars schijnt trouwens 2.5 miljoen + een bonus van 1 miljoen op Duarte hebben geboden. 
Alleen Jan Smit heeft dit direct afgewezen.!
Haha, ja die Smit is niet helemaal lekker. Ajax overigens ook niet, dat ze zoveel bieden voor Duarte. Helemaal geen slechte speler hoor, maar wel voor max 1,5 miljoen ofzo.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
haha ja lekker geloofwaardig weer..
Nog enig idee wat de stats van de eredivisieclubs worden?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
haha ja lekker geloofwaardig weer..
Nog enig idee wat de stats van de eredivisieclubs worden?
Mulder 30
Janmaat 50
De Vrij 55
Indi 55
Nelom 35
Clasie 30
Vilhena 40
Immers 85
Schaken 25
Pelle 45
Boetius 35
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ziet er dan toch naar uit dan Chris inderdaad gaat vertrekken; we hebben lang mogen hopen. Mooie club, mooie stad en een zeer sterke selectie hebben ze dit seizoen. Het niveau van Spurs kan hij absoluut aan.
Tevens weer samen met z'n maatje Jan; de twee grootste Ajacieden van de laatste jaren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zie nu net dat ze acht hebben geboden 
Uiteindelijk zal het wel op 12 miljoen komen of iets dergelijk, zelfde bedrag wat de Spurs voor Jantje hebben neergelegd. Jammer, maar meer zit er denk ik niet in met een contract wat nog 10 maanden loopt. Toch zou ik hoog in de boom gaan zitten na die 100 miljoen van Bale; gewoon 20 vragen en kijken of 15 kunt vangen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Voordat ik het vergeet, een snelle updeet van de UEFA-ranking, waar Nederland gezakt is naar de 34e plek, nog immer net achter Luxemburg. Koploper is uiteraard nog altijd Roemenië dat door de CL bonuspunten van Steaua Bucuresti nu al door de grens van 5.000 punten is gegaan (ter vergelijking: Nederland haalde het hele vorige seizoen 4.214 punten, waarmee het destijds 20e werd).
Twee jaar terug had Nederland iets soortgelijks, heel veel slechte tegenstanders loten in de voorrondes en dus heel veel punten alleen al in de voorrondes pakken. Stonden toen ook al door de vier punten, al lag het deels er ook aan dat er maar vijf teams meededen, waardoor de punten net iets meer waard waren.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zie nu net dat ze acht hebben geboden 
Uiteindelijk zal het wel op 12 miljoen komen of iets dergelijk, zelfde bedrag wat de Spurs voor Jantje hebben neergelegd. Jammer, maar meer zit er denk ik niet in met een contract wat nog 10 maanden loopt. Toch zou ik hoog in de boom gaan zitten na die 100 miljoen van Bale; gewoon 20 vragen en kijken of 15 kunt vangen.
Idioot eigenlijk dat niet meer clubs zich melden. € 12 miljoen voor Eriksen is een schijntje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kan iemand mij de kennis verschaffen wat uitschaking voor PSV zou betekenen m.b.t. coefficienten. Krijgen ze ook punten als ze de EL instromen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Idioot eigenlijk dat niet meer clubs zich melden. € 12 miljoen voor Eriksen is een schijntje.
Eens. De grote clubs komt er nog wel achter dat ze hebben liggen te slapen. Gevalletje Vertonghen; inmiddels ook in waarde verdubbeld na een jaartje Spurs.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Moet eerst nog maar eens zien hoe hij daar in de basis komt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Moet eerst nog maar eens zien hoe hij daar in de basis komt.
Waarom zou hij daar niet in de basis spelen? Dembele en Paulinho achter hem en Eriksen op 10.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Tottenham speelt niet echt met een 10.
Ik zou hem dan op de plek van Paulinho verwachten, maar ja, dat is een dure aankoop die ze net gehaald hebben. Wellicht dan op de flanken, maar ja... weet niet of dat wel zo'n goed idee is.
-edit- op de andere middenveld plek speelt nu Capoué zie ik. ook al pas geleden gehaald voor 10 mln pond.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Kan iemand mij de kennis verschaffen wat uitschaking voor PSV zou betekenen m.b.t. coefficienten. Krijgen ze ook punten als ze de EL instromen?
Nope (tegenover 4 bonuspunten in de CL). In de EL zelf is uiteraard wel meer te sprokkelen met de mindere tegenstand, het zal al met al op de eindafrekening niet veel uitmaken.
En Eriksen, tja... hangt toch een zweem omheen van mooiweervoetballer en eeuwig flegmatiek talent. Eindelijk eens spelen met goede medespelers in een sterke competitie moet hem dan maar het volgende zetje geven, want nu staat-ie als voormalig toptalent al een tijdje behoorlijk stil.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.