- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens een ingelichte sportmarketeer is Ajax niet met de KLM in gesprek, wel met een grote multinational uit de top 50. Ben zeer benieuwd waar we dan aan moeten denken.
Verder heeft die Franse vrek van Arsenal zich bij Ajax gemeld voor Alderweireld. Die raken we deze week op zeker wel kwijt. Gelukkig wordt er nog niks concreets over Eriksen genoemd.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Volgens een ingelichte sportmarketeer is Ajax niet met de KLM in gesprek.
Nee hoor, volgens Van de Wall Bake.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
De Franse vrek kan er ook niets aan doen dat niemand nog naar Arsenal wil. Di Maria heeft ook al bedankt. Geruchten gaan nu dat Ozil en Casillas naar Arsenal gaan.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeg ik.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
ja maar dat is een zelfverklaard kenner annex open deuren intrapper.. zou hem niet perse als ingelicht willen bestempelen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Precies. Die gozer praat regelmatig onzin in de Spits
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14566 berichten
- 4537 stemmen
En dat soort in de Tweede Kamer wordt door onze centen maar betaald.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Pffff. Krijgen we die Higler toegewezen tijdens de jubileumwestrijd.
Wat een verschrikkelijk mannetje is dat zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Pffff. Krijgen we die Higler toegewezen tijdens de jubileumwestrijd.
Wat een verschrikkelijk mannetje is dat zeg.
Nou. De kans zit er nu wel dik in dat Cambuur met 0-4 van PSV gaat winnen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Terwijl wij indirect ook meebetalen aan de transfer van Bale.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Nou. De kans zit er nu wel dik in dat Cambuur met 0-4 van PSV gaat winnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14566 berichten
- 4537 stemmen
Terwijl wij indirect ook meebetalen aan de transfer van Bale.
Maar in ruil daarvoor komt Real elk jaar naar Amsterdam om die spelers te tonen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PEC won die avond nog verdiend ook, was wel een bizar potje. En met het dat fraaie Pieters momentje 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Behalve dit jaar..... Als we donderdag weer bij real in de group zitten gooi ik de tv het raam uit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Behalve dit jaar..... Als we donderdag weer bij real in de group zitten gooi ik de tv het raam uit.
Idem. Ik heb de stanleymesjes al klaar liggen, mocht het weer Real worden 
Dat is echt de enige voorkeur die ik heb, geen Real bij Ajax.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Laat dat nou toevallig mijn grote voorkeur hebben 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
In feite zou je blij moeten zijn als je Real loot.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
En dat soort in de Tweede Kamer wordt door onze centen maar betaald.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In feite zou je blij moeten zijn als je Real loot.
Anders doe je eens niet zo onderdanig. Er is niks moois aan. Helemaal niet voor een vierde jaar op rij.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Voor de saaiheid is het al eens leuk dat het niet weer Real is. Verder maakt het niet zo veel uit toch? Normaal gesproken zijn alle groepshoofden te goed voor Ajax.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Anders doe je eens niet zo onderdanig. Er is niks moois aan. Helemaal niet voor een vierde jaar op rij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voor de saaiheid is het al eens leuk dat het niet weer Real is. Verder maakt het niet zo veel uit toch? Normaal gesproken zijn alle groepshoofden te goed voor Ajax.
Het gaat erom dat je weet dat je volslagen kansloos bent (6x verloren van de 6 pogingen) en dat het geen reet aan is om zoveel jaar op rij dezelfde ploeg te treffen. Verder is het onzin te stellen dat alle groepshoofden te goed zijn. Met ploegen als Porto en Milan kan je echt wel concurreren. Alleen Real, Barca en Bayern lijken mij op voorhand al veel te sterk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee, zal niet gebeuren. In 2019 wil ik het nog wel eens tegen Madrid proberen, nu niet.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Geen idee, zal niet gebeuren. In 2019 wil ik het nog wel eens tegen Madrid proberen, nu niet.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wij van Real hopen op nog een jaartje Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je kan wel bijdehand doen, maar het is echt geen eer ofzo dat we het grote Real mogen treffen hoor. Ze zijn sportief veel sterker en we hebben er nu 6x tegen gespeeld. Niet interessant dus.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Het gaat erom dat je weet dat je volslagen kansloos bent (6x verloren van de 6 pogingen) en dat het geen reet aan is om zoveel jaar op rij dezelfde ploeg te treffen. Verder is het onzin te stellen dat alle groepshoofden te goed zijn. Met ploegen als Porto en Milan kan je echt wel concurreren. Alleen Real, Barca en Bayern lijken mij op voorhand al veel te sterk.
Arsenal ook nog wel (maar weet niet of die groepshoofd zijn?) Kans is echter nog groot dat je daar 6x van de 6 wedstrijden van verliest, ook tegen Porto en Milan. Maar in ieder geval ligt Real Ajax helemaal niet, dat is duidelijk.
Paap
-
- 133 berichten
- 25 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.