- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Laat United maar eens behoorlijk voetballen dan. Wij vinden het wel best zo. Kansje komt nog wel 
Normaal gesproken wel geel hoor, maar in Engeland heb je tenminste mannenvoetbal
. In Nederland had zelfs de moeder van Valencia rood gekregen, hoe durft ze zo'n bastaard groot te brengen.
Jaja en een schouderduw in duel om de bal is 30 seconden later een gele kaart.
Heeft meer met 'thuisfluiten' te maken dan met 'mannenvoetbal'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In a nutshell
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jammer, jammer. Alle dolletjes en sneren buiten beschouwing gelaten, het was een welkome aanvulling in dit topic (en de site).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
El Niño erin bij Chelsea. Eindelijk vuurwerk bij the blues.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zuivere handsbal natuurlijk van Lampard.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
El Niño erin bij Chelsea. Eindelijk vuurwerk bij the blues.
Hij trapte weer even in z'n eigen overstapjes 
Tweede helft wel beter.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En dan wel fluiten voor zo'n handsbal. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat lees ik trouwens, kan Janmaat naar Juventus en Inter? Dan zal hij nog wel vertrekken volgende week.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Weer een aardige speler die weg zal kwijnen bij de reserve's van een gerenomeerde club in een competitie die veel te hoog gegrepen is voor hem.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Mogen ze wel eerst een flink bedrag af gaan tikken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, zo onnavolgbaar is ie
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Weer een aardige speler die weg zal kwijnen bij de reserve's van een gerenomeerde club in een competitie die veel te hoog gegrepen is voor hem.
Dat bejaardentempo van de Serie A kan hij echt wel aan. Dat kan iedereen aan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou wmb nemen jullie hem lekker terug, mooi naast Villa. Er moet bij ons echt een nieuwe spits bij, dit gaat zo niet langer, Jose ziet het daarbij ook niet zo zitten in Lukaku blijkbaar (wat ik wel jammer vind).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Behalve Huntelaar
Als je hem als rechtsbuiten op gaat stellen wordt het lastig inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja, laat otherfool niks meer zeggen over het niveau van de Eredivisie. Dit zijn dan 2 van de beste teams van Europa en wat ze laten zien is van Jupiler League niveau 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou wmb nemen jullie hem lekker terug, mooi naast Villa. Er moet bij ons echt een nieuwe spits bij, dit gaat zo niet langer, Jose ziet het daarbij ook niet zo zitten in Lukaku blijkbaar (wat ik wel jammer vind).
Probleem is dat dat ten koste gaat van een cultheld. Al is ie bij de supporters nog steeds een god, laat 'm maar komen.
Chelsea kan idd nog een spits gebruiken. Had graag een zak geld + Torres voor Falcao gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een vreselijke pot. Ik ga Dexter kijken, om een beetje op dit matige te blijven.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Sodeknetter. Wat een pure bagger was dit zeg.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Prima pot. Goed voetbal gezien van beide ploegen in de eerste helft. Tweede helft prima staaltje verdedigend voetbal van Chelsea. Rooney, wat een professional.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch een welkom puntje. Voetballend in de tweede helft ook veel beter dan Manchester dus dat geeft moed. Superbe verdediging met lengte en ervaring, leuk middenveld met loopvermogen en creativiteit. Alleen die spits dan dus nog. Rooney dan toch maar?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Mooi 0-0. We doen weer mee om de titel.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toch een welkom puntje. Voetballend in de tweede helft ook veel beter dan Manchester dus dat geeft moed. Superbe verdediging met lengte en ervaring, leuk middenveld met loopvermogen en creativiteit. Alleen die spits dan dus nog. Rooney dan toch maar?
Chelsea is al titelkandidaat nummer 1, maar een topspits zou het wel helemaal afmaken. Er is alleen niet zoveel op 'de markt' momenteel. Rooney vind ik persoonlijk veel te duur (aankoopbedrag + salaris), al zie ik zo snel ook geen betere optie.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Even inhaken op de discussie eerder vandaag over het aantal Nederlanders bij de Eredivisieploegen. De NOS heeft daar net een aardig stukje over gepubliceerd: Meer Nederlanders in eredivisie - NOS Sport
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Mooie sponsor en geen verkeerd bedrag.
En voor Feyenoord Transavia.. naast de welbekende F tezamen met die cirkelomkaderde grote T zou een formidabele combinatie kunnen zin, ghehe. Ryan air for the lowest air fares op een voetbal tenue lijkt me echt knettercool. Ik zeg je, de club die met zulke shirts gaat spelen, daar word ik gelijk supporter van!
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Wat lees ik trouwens, kan Janmaat naar Juventus en Inter? Dan zal hij nog wel vertrekken volgende week.
Die jongen moet gewoon lekker nog een jaartje in Rotterdam Zuid blijven. Bij Juventus gaat hij never nooit Lichtsteiner uit de basis spelen. Bij Inter zou hij wel iets meer kans maken denk ik. Maar ook daar is het uiteraard de vraag hoeveel speeltijd hij krijgt. Als Janmaat volgend jaar in Brazilië wil ballen dan lijkt mij de keus niet zo moeilijk.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.