- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Ik lees nu dat die Waterman een slechte keeper vond, waarom laat je Tyton dan op de bank zitten...
Een centraal duo dat niet kan opbouwen en een keeper die alle ballen over de zijlijn schiet is wat teveel van het goede.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Zeggen ze nou ook nog dat Feyenoord kampioen kan worden?
En Pelle fantastisch vinden en twijfelen aan Eriksen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, wat een idioten ook. Staan al 9 punten achter op de nummer één, terwijl ze nog maar 90 punten kunnen halen. Dat is gewoon onmogelijk.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Ik zeg 't ook weer verkeerd. Zelfs NEC kan nog kampioen worden. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk. Het kan, of het reëel is, is een tweede
. Ja, mierennuek modus staat weer scherp vandaag.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Studio Ajax wordt trouwens ook steeds erger.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Mooie sponsor en geen verkeerd bedrag.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat een zaadpot was dit zeg. Utrecht geheel terecht gewonnen. Chucky, gefeliciteerd. Als AZ-supporter verbaast dit me geeneens. Wij zijn altijd erg goed om ploegen die aan het infuus hangen even een overwinning (of tenminste één punt) te schenken.
En ik heb me nog ingehouden door de goede resultaten de laatste tijd, maar Verbeek, rot alsjeblieft even op. Hoe kan je met zo'n tactiek en instelling voor de dag komen tegen een zwalkend Utrecht als dit. Wat een tactisch onbenul is die man toch ook.
Thnx. Wat lucht deze overwinning op. Mom Ayoub, geweldige speler... al moet ik zeggen dat AZ drama was.
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Laat de grappen maar komen 
Wel een veel mooier bedrijf om als hoofdsponsor te hebben dan die woekeraars uit Den Haag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vanuit de KLM is dit bericht inmiddels ontkracht.Tevens zit ook KLM in zwaar weer en werden in juli nog forse bezuinigingen aangekondigd (al zegt dat natuurlijk niet alles). Maar goed,8 vast en vier variabel is helaas minder dan Aegon gaf, maar nog altijd het hoogste binnen Nederlandse clubs; zoals het de grootste club ook betaamt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14978 berichten
- 4735 stemmen
Al zit KLM zelf niet in zwaar weer, maar wel moederbedrijf Air-France, daar zal vooral bezuinigd moeten worden. En uiteraard ontkracht men dat, zolang niets rond is. En dat bedrag van Aegon gaat men nooit meer halen, andere tijden en Van Eijden heeft er toen alles uitgehaald (ook met Adidas). Als dit bedrag waar zou zijn, dan mag je daar als Ajax heel tevreden mee zijn.
Overigens kan men ook de gokmarkt gewoon eens vrijgeven, B*Win zal ongetwijfeld nog meer betalen, al vind ik een typisch Nederlands bedrijf wel veel mooier. Kan Shell niet eens wat gaan sponsoren? Zitten daar geen fans van Ajax in de directie die graag een skybox willen hebben? Of ABN weer terug als ze de beurs weer opgaan 
Montorsi
-
- 9796 berichten
- 2404 stemmen
Is Artis niet een leuk ideetje? Beetje knuffels verkopen enzo..
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen

Een dier met een lange neus, bijvoorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Tsja, als ik 1 sponsor, mits ze wel genoeg betalen, graag zou zien dan is het de KLM wel. Prachtig bedrijf met veel uitstraling. Als het waar is wat ik lees, dat er 8 miljoen vast en eventueel 4 miljoen variabel in een seizoen valt te verdienen, dan zou dat een hele nette deal zijn. Net iets onder Aegon (10 en 2 miljoen), maar nog altijd hoger dan de rest in dit land. Wat ik ook normaal vind overigens, want je bent zonder arrogant te doen de grootste club die ook net 3x kampioen op rij nog is geworden.
KLM ontkent alles wel, maar dat had ik ook wel verwacht aangezien je zoiets moeilijk toe gaat geven tijdens de onderhandelingen. Even afwachten dan maar, zal de komende maanden wel duidelijk worden of dit klopte. Dit alles zal wel via Leo van Wijk lopen, die in de RvC van Ajax als die van de KLM zit.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Het zit Engelaar ook niet mee he, heeft die in z'n eerste wedstrijd daar in Australië direct z'n scheenbeen gebroken...
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Het zit Engelaar ook niet mee he, heeft die in z'n eerste wedstrijd daar in Australië direct z'n scheenbeen gebroken...
Hij zet de lijn van de laatste 2 jaar wel netjes door dan, lekker vanaf de bank je geld vangen...
mjk87 (moderator films)
-
- 14978 berichten
- 4735 stemmen
Ja, dat is nogal kut, een gebroken been. Met wat pech tien weken gips, dan revalidatie, zo zes maand eruit. En dan is het nog geeneens heel warm daar nu, anders gaat het nog lekker jeuken ook. En dan zit je ook nog eens ver weg van vrienden en familie. Maar goed, met zijn salaris hoeven we nu ook geen heel veel medelijden te hebben.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
De bank thuis bedoel je?
Zit mijn grap nou niet uit te leggen 
Fortune
-
- 4422 berichten
- 2890 stemmen
PSV clubkaart gratis voor een jaar.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Sprak zaterdagavond in de kroeg nog Palsson en een vriend van hem die op stap waren.
Ik een tijdje babbelen met die gast. Vraag ik 'en wat doe jij dan, waar werk jij'. Hij 'in Heerenveen'. Ik 'wat moet je daar nou? wat doe je daar? ' Hij 'ik voetbal daar, ik ben Finnbogasson'
herkende die kerel echt niet.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Klopt inderdaad. Is nu gratis te krijgen.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Sprak zaterdagavond in de kroeg nog Palsson en een vriend van hem die op stap waren.
Ik een tijdje babbelen met die gast. Vraag ik 'en wat doe jij dan, waar werk jij'. Hij 'in Heerenveen'. Ik 'wat moet je daar nou? wat doe je daar? ' Hij 'ik voetbal daar, ik ben Finnbogasson'
Montorsi
-
- 9796 berichten
- 2404 stemmen

rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Uiteraard moest ik Palsson wel googelen, want ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat is. Wat een vreemde wereld leven we in dat we mensen als Palsson wel herkennen en Finnbogasson niet.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Uiteraard moest ik Palsson wel googelen, want ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat is. Wat een vreemde wereld leven we in dat we mensen als Palsson wel herkennen en Finnbogasson niet.
Ik ken die Palsson sinds vorig seizoen toen hij me liet juichen 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Aanstaande donderdagavond trouwens de CL loting! Daar ben ik wel gruwelijk benieuwd naar.
1 voorkeur, geen Real Madrid. Dan zou ik echt heel chagrijnig worden.
Bayern en Barcelona ook maar nog even niet, al zou Barcelona wel leuk zijn als tegenstander aangezien Ajax en Barcelona gek genoeg nog nooit in een officieel duel tegen elkaar hebben gespeeld.
De NOS zendt trouwens naast PSV ook Arsenal-Fenerbahce uit, lekker spannend na de 0-3 in Turkije 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ken die Palsson sinds vorig seizoen toen hij me liet juichen 
(embed)
Die Derijck ook echt als een blind paard erin vliegen.... Wat ga ik Peppie en Kokki missen dit seizoen bij onze Eindhovense vrienden ;P
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.