• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.891 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.708 acteurs
  • 200.917 gebruikers
  • 9.505.791 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

j0enne schreef:

Ik lees nu dat die Waterman een slechte keeper vond, waarom laat je Tyton dan op de bank zitten...

Een centraal duo dat niet kan opbouwen en een keeper die alle ballen over de zijlijn schiet is wat teveel van het goede.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Zeggen ze nou ook nog dat Feyenoord kampioen kan worden?

En Pelle fantastisch vinden en twijfelen aan Eriksen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, wat een idioten ook. Staan al 9 punten achter op de nummer één, terwijl ze nog maar 90 punten kunnen halen. Dat is gewoon onmogelijk.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Ik zeg 't ook weer verkeerd. Zelfs NEC kan nog kampioen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk. Het kan, of het reëel is, is een tweede . Ja, mierennuek modus staat weer scherp vandaag.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Studio Ajax wordt trouwens ook steeds erger.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

Wat een zaadpot was dit zeg. Utrecht geheel terecht gewonnen. Chucky, gefeliciteerd. Als AZ-supporter verbaast dit me geeneens. Wij zijn altijd erg goed om ploegen die aan het infuus hangen even een overwinning (of tenminste één punt) te schenken.

En ik heb me nog ingehouden door de goede resultaten de laatste tijd, maar Verbeek, rot alsjeblieft even op. Hoe kan je met zo'n tactiek en instelling voor de dag komen tegen een zwalkend Utrecht als dit. Wat een tactisch onbenul is die man toch ook.

Thnx. Wat lucht deze overwinning op. Mom Ayoub, geweldige speler... al moet ik zeggen dat AZ drama was.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Laat de grappen maar komen

Wel een veel mooier bedrijf om als hoofdsponsor te hebben dan die woekeraars uit Den Haag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vanuit de KLM is dit bericht inmiddels ontkracht.Tevens zit ook KLM in zwaar weer en werden in juli nog forse bezuinigingen aangekondigd (al zegt dat natuurlijk niet alles). Maar goed,8 vast en vier variabel is helaas minder dan Aegon gaf, maar nog altijd het hoogste binnen Nederlandse clubs; zoals het de grootste club ook betaamt.

mjk87 (moderator films)

• 14978 berichten
  • 4735 stemmen

Al zit KLM zelf niet in zwaar weer, maar wel moederbedrijf Air-France, daar zal vooral bezuinigd moeten worden. En uiteraard ontkracht men dat, zolang niets rond is. En dat bedrag van Aegon gaat men nooit meer halen, andere tijden en Van Eijden heeft er toen alles uitgehaald (ook met Adidas). Als dit bedrag waar zou zijn, dan mag je daar als Ajax heel tevreden mee zijn.

Overigens kan men ook de gokmarkt gewoon eens vrijgeven, B*Win zal ongetwijfeld nog meer betalen, al vind ik een typisch Nederlands bedrijf wel veel mooier. Kan Shell niet eens wat gaan sponsoren? Zitten daar geen fans van Ajax in de directie die graag een skybox willen hebben? Of ABN weer terug als ze de beurs weer opgaan

Montorsi

• 9796 berichten
  • 2404 stemmen

Is Artis niet een leuk ideetje? Beetje knuffels verkopen enzo..

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Een dier met een lange neus, bijvoorbeeld.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

Zoiets

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Tsja, als ik 1 sponsor, mits ze wel genoeg betalen, graag zou zien dan is het de KLM wel. Prachtig bedrijf met veel uitstraling. Als het waar is wat ik lees, dat er 8 miljoen vast en eventueel 4 miljoen variabel in een seizoen valt te verdienen, dan zou dat een hele nette deal zijn. Net iets onder Aegon (10 en 2 miljoen), maar nog altijd hoger dan de rest in dit land. Wat ik ook normaal vind overigens, want je bent zonder arrogant te doen de grootste club die ook net 3x kampioen op rij nog is geworden.

KLM ontkent alles wel, maar dat had ik ook wel verwacht aangezien je zoiets moeilijk toe gaat geven tijdens de onderhandelingen. Even afwachten dan maar, zal de komende maanden wel duidelijk worden of dit klopte. Dit alles zal wel via Leo van Wijk lopen, die in de RvC van Ajax als die van de KLM zit.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Joy4ever schreef:

Zoiets

(afbeelding)

Oké, het wordt dus de neusaap.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Het zit Engelaar ook niet mee he, heeft die in z'n eerste wedstrijd daar in Australië direct z'n scheenbeen gebroken...

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Het zit Engelaar ook niet mee he, heeft die in z'n eerste wedstrijd daar in Australië direct z'n scheenbeen gebroken...

Hij zet de lijn van de laatste 2 jaar wel netjes door dan, lekker vanaf de bank je geld vangen...

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

De bank thuis bedoel je?

mjk87 (moderator films)

• 14978 berichten
  • 4735 stemmen

Ja, dat is nogal kut, een gebroken been. Met wat pech tien weken gips, dan revalidatie, zo zes maand eruit. En dan is het nog geeneens heel warm daar nu, anders gaat het nog lekker jeuken ook. En dan zit je ook nog eens ver weg van vrienden en familie. Maar goed, met zijn salaris hoeven we nu ook geen heel veel medelijden te hebben.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

De bank thuis bedoel je?

Zit mijn grap nou niet uit te leggen

Fortune

• 4422 berichten
  • 2890 stemmen

PSV clubkaart gratis voor een jaar.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

Sprak zaterdagavond in de kroeg nog Palsson en een vriend van hem die op stap waren.

Ik een tijdje babbelen met die gast. Vraag ik 'en wat doe jij dan, waar werk jij'. Hij 'in Heerenveen'. Ik 'wat moet je daar nou? wat doe je daar? ' Hij 'ik voetbal daar, ik ben Finnbogasson'

herkende die kerel echt niet.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Klopt inderdaad. Is nu gratis te krijgen.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

kos schreef:

Sprak zaterdagavond in de kroeg nog Palsson en een vriend van hem die op stap waren.

Ik een tijdje babbelen met die gast. Vraag ik 'en wat doe jij dan, waar werk jij'. Hij 'in Heerenveen'. Ik 'wat moet je daar nou? wat doe je daar? ' Hij 'ik voetbal daar, ik ben Finnbogasson'

Montorsi

• 9796 berichten
  • 2404 stemmen

kos schreef:

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Uiteraard moest ik Palsson wel googelen, want ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat is. Wat een vreemde wereld leven we in dat we mensen als Palsson wel herkennen en Finnbogasson niet.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Uiteraard moest ik Palsson wel googelen, want ik heb werkelijk geen flauw idee wie dat is. Wat een vreemde wereld leven we in dat we mensen als Palsson wel herkennen en Finnbogasson niet.

Ik ken die Palsson sinds vorig seizoen toen hij me liet juichen

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Aanstaande donderdagavond trouwens de CL loting! Daar ben ik wel gruwelijk benieuwd naar.

1 voorkeur, geen Real Madrid. Dan zou ik echt heel chagrijnig worden.

Bayern en Barcelona ook maar nog even niet, al zou Barcelona wel leuk zijn als tegenstander aangezien Ajax en Barcelona gek genoeg nog nooit in een officieel duel tegen elkaar hebben gespeeld.

De NOS zendt trouwens naast PSV ook Arsenal-Fenerbahce uit, lekker spannend na de 0-3 in Turkije

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ken die Palsson sinds vorig seizoen toen hij me liet juichen

(embed)

Die Derijck ook echt als een blind paard erin vliegen.... Wat ga ik Peppie en Kokki missen dit seizoen bij onze Eindhovense vrienden ;P

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.