- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha, wat is die kos toch ook een groupie, hè. Totaal geen behoefte om die voetballers te spreken als ik ze tegenkom.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haha, wat is die kos toch ook een groupie, hè. Totaal geen behoefte om die voetballers te spreken als ik ze tegenkom.
![]()
Kwam de gehele AZ-selectie vanmiddag nog tegen tijdens het werk. Heb Altidore even aangesproken en hem verteld dat de coach van Sunderland een racist is. Mocht de transfer dus afketsen, weten jullie waarom.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
(afbeelding)
Tenzij je specifiek op die twee spelers doelt. In dat geval zijn NEC spelers voor Kos wat AZ spelers voor jou zijn.
Ik wist dat daar één of ander betwetertje mee aan zou komen, had dat eigenlijk al in mijn vorige post moeten zetten. Ten eerste liepen ze een meter achter me langs. Ten tweede was dat zoals ik daar al aangaf alleen maar omdat de geruchten van Altidore toen heel hardnekkig waren en ik het hypocriet vond van hem dat ie eerst zo liep te janken over het racisme gebeuren in Den Bosch en vervolgens naar een club gaat met zo'n coach.
Maar om nou op een fucking zaterdagavond met een voetballer te gaan praten...
Gudmundsson woont dertig meter bij mij vandaan, maar die weet keer op keer weer aan te tonen waarom ik totaal geen behoefte heb om met een voetballer te praten. (Chris Brown muziek hard pompen uit zijn Audi'tje enzo)
Ik weet dat jullie mij graag ook eens op een hypocriete uitspraak willen pakken, maar try again boys.
Montorsi
-
- 9796 berichten
- 2404 stemmen
Hmm blijkbaar een gevoelig snaartje.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Gast, hij stond gewoon naast me in de kroeg.. jeez.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Neuh, gevoelige jongen. 
Ben nooit te beroerd om mijn ongelijk toe te geven hoor, maar kom dan wel met citaten die echt hypocriet zijn. Nice try tho.
@kos: Volgens mij heb ik al meerdere foto's/verhalen van jou samen met een voetballer voorbij zien komen (of mijn geheugen laat me in de steek). Vind dat meer iets voor pubermeisjes.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Guidetti schudt met zijn billen in kleedkamer City - AD.nl
Tsja, John moet het tegenwoordig van dit soort dingen hebben want voetballen doet ie niet meer.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Neuh, gevoelige jongen. 
Ben nooit te beroerd om mijn ongelijk toe te geven hoor, maar kom dan wel met citaten die echt hypocriet zijn. Nice try tho.
@kos: Volgens mij heb ik al meerdere foto's/verhalen van jou samen met een voetballer voorbij zien komen (of mijn geheugen laat me in de steek). Vind dat meer iets voor pubermeisjes.
Oh.
Ok. Ik denk dat je dat wat verkeerd interpreteert. Maar then again. Het interesseert mij ook geen flikker voor wie jij dat wel of niet vindt. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Gast, hij stond gewoon naast me in de kroeg.. jeez.
Ik geloof daar niks van. Beroemdheden als Palsson staan niet 'zomaar' 'ineens' naast je in de kroeg. Kos heeft eerst de hele dag de Twitter van Palsson in de gaten gehouden, vervolgens voortdurend geF5t op zijn Instagram, toen daar niks stond over waar hij die dag zijn vrije tijd spenderende is hij Facebook-vrienden geworden en toen Palsson daar eindelijk plaatste in welke kroeg hij zat, is kos zo snel als zijn Griekse beentjes hem konden voortbewegen naar die desbetreffende kroeg gehaast om daarna dit verhaal hier te kunnen vertellen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Kijk, Pruim snapt em.
Koeman: 'Gertjan Verbeek moet even terug op aarde worden gezet' - AD.nl
Geheel terecht. Zeur-Jan heeft overal een mening over en weet alles beter. Maar bij zijn eigen team blijft hij stug vasthouden aan zijn eigen aanpak (die al tijden niet blijkt te werken).
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Kijk, Pruim snapt em.
Koeman: 'Gertjan Verbeek moet even terug op aarde worden gezet' - AD.nl
Geheel terecht. Zeur-Jan heeft overal een mening over en weet alles beter. Maar bij zijn eigen team blijft hij stug vasthouden aan zijn eigen aanpak (die al tijden niet blijkt te werken).
Heb de kritiek op de fitheid gemist maar ik snapte het inderdaad al niet dat je als coach van een collega club bij die wedstrijd een analyse gaat doen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Guidetti schudt met zijn billen in kleedkamer City - AD.nl
Tsja, John moet het tegenwoordig van dit soort dingen hebben want voetballen doet ie niet meer.
Het schijnt dat hij ook de wave heeft ingezet.
Daar zijn beelden van.

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Aaah, is Driesje een beetje chagrijnig dat zijn voorspelling van de eindstand in de soep dreigt te lopen 
Joy4ever
-
- 4667 berichten
- 1894 stemmen
Die koppen van Vermeer en Vertonghen, priceless 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/sulejmani-helpt-benfica-aan-zege-porto-maakt-geen-fout.htm
Mickey meteen al beslissend.
Aaah, is Driesje een beetje chagrijnig dat zijn voorspelling van de eindstand in de soep dreigt te lopen
Vervalsing is een groot woord, maar ik denk wel dat teams die op kunstgras spelen een klein voordeeltje hebben.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Geen idee of het hier al besproken is, maar wat vinden de Ajacieden van het feit dat er maar twee Nederlanders in de basis van Ajax staan..?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/sulejmani-helpt-benfica-aan-zege-porto-maakt-geen-fout.htm
Mickey meteen al beslissend.
Vervalsing is een groot woord, maar ik denk wel dat teams die op kunstgras spelen een klein voordeeltje hebben.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen idee of het hier al besproken is, maar wat vinden de Ajacieden van het feit dat er maar twee Nederlanders in de basis van Ajax staan..?
Intet problem fyr! Zolang ik me kan identificeren met de spelers en ze hun best doen ben je bij mij al ver. Denen integreren snel, doen geen gekke dingen, spreken de taal binnen no time en hebben relatief weinig praatjes of kapsones.
De eerste prioriteit moet natuurlijk wel altijd liggen op wat je kunt vinden op de Nederlandse velden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik wist dat daar één of ander betwetertje mee aan zou komen, had dat eigenlijk al in mijn vorige post moeten zetten. Ten eerste liepen ze een meter achter me langs. Ten tweede was dat zoals ik daar al aangaf alleen maar omdat de geruchten van Altidore toen heel hardnekkig waren en ik het hypocriet vond van hem dat ie eerst zo liep te janken over het racisme gebeuren in Den Bosch en vervolgens naar een club gaat met zo'n coach.
Maar om nou op een fucking zaterdagavond met een voetballer te gaan praten...
Gudmundsson woont dertig meter bij mij vandaan, maar die weet keer op keer weer aan te tonen waarom ik totaal geen behoefte heb om met een voetballer te praten. (Chris Brown muziek hard pompen uit zijn Audi'tje enzo)
Ik weet dat jullie mij graag ook eens op een hypocriete uitspraak willen pakken, maar try again boys.
Hap hap 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Eigenlijk slecht, maar volgens mij kunnen al die jongens in de basis wel Nederlands, op Poulsen na. Dus het hoeft niet negatief te zijn.
Overigens, 2? Ik tel toch al Vermeer, van Rhijn en Blind normaal gesproken, samen met de afwezige De Jong. Maar vrijdag ontbraken die laatste 2, klopt.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Intet problem fyr! Zolang ik me kan identificeren met de spelers en ze hun best doen ben je bij mij al ver. Denen integreren snel, doen geen gekke dingen, spreken de taal binnen no time en hebben relatief weinig praatjes of kapsones.
De eerste prioriteit moet natuurlijk wel altijd liggen op wat je kunt vinden op de Nederlandse velden.
Hm. Het woord vreemdelingenlegioen is dus niet op zijn plaats? Vind twee wel erg weinig hoor eerlijk gezegd. Blank, blond en een blotebillengezichtjes doen daar niets aan af.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nouja, het is natuurlijk wel opvallend dat ploegen als PEC en Heracles thuis bijna niet te pakken zijn, terwijl ze het uit normaal gesproken vrij matig doen. En ja, er zijn wel meer teams met zo'n balans, maar kunstgras beïnvloed natuurlijk wel het 1 en ander.
Ik vind het alleen ook geen vervalsing, want iedereen mag het doen. Maar je kan niet ontkennen dat het wel een reden is waardoor bepaalde teams vrij hoog staan.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Eigenlijk slecht, maar volgens mij kunnen al die jongens in de basis wel Nederlands, op Poulsen na. Dus het hoeft niet negatief te zijn.
Overigens, 2? Ik tel toch al Vermeer, van Rhijn en Blind normaal gesproken, samen met de afwezige De Jong. Maar vrijdag ontbraken die laatste 2, klopt.
Normaal zijn het inderdaad 4, maar omdat het er van t weekend maar 2 waren kwam ik er inderdaad nu op. Al is 4 natuurlijk ook erg weinig. Zeker als je ziet dat er bij Feyenoord maar 2, Pelle en Armenteros (binnenkort weer Boetius), spelen (of is die Hagenees ook een buitenlander
).
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Boëtius is toch gewoon een Nederlander?
EDIT: Ik interpreteerde je bericht verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat hij de derde niet-Nederlander zou zijn, maar je bedoelt natuurlijk dat hij Armenteros vervangt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Normaal zijn het inderdaad 4, maar omdat het er van t weekend maar 2 waren kwam ik er inderdaad nu op. Al is 4 natuurlijk ook erg weinig. Zeker als je ziet dat er bij Feyenoord maar 2, Pelle en Armenteros (binnenkort weer Boetius), spelen (of is die Hagenees ook een buitenlander
).
Ik zie het ook liever niet hoor. De kern van de ploeg zou toch meer Nederlandser moeten zijn.
Het zou overigens wel kunnen:
Vermeer, van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind, Bazoer, De Jong, Klaassen, Hoesen, Hendriks, De Sa
Moet ik wel 3 spelers uit Jong Ajax vissen 
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3854 stemmen
Rode kaart van Rayhi is al geseponeerd. Wat een scheids was dat zeg. 
Antonio 2 duels, één voorwaardelijk.
Ik weet niet wie die straffen daar uitdeelt, maar dit gaat toch nergens meer over?
Natrappen is dus nog maar één duel?
El Shaarawy gaat waarschijnlijk op de bank beginnen woensdag tegen PSV en Robinho is z'n vervanger.
Dat zou wel een hele dikke meevaller zijn, vooral omdat El Shaarawy de uitblinker was en Robinho net terug is van een blessure.
Bakkali en Wijnaldum gewoon mee naar Milaan, goed nieuws!

Hoe vet is dit dan. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.