• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.922 films
  • 12.740 series
  • 35.185 seizoenen
  • 658.718 acteurs
  • 200.922 gebruikers
  • 9.506.095 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Hij houdt z'n doel behoorlijk schoon vandaag Verhoeven.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een shockerend NAC. Echt veel onvermogen in de ploeg, nog meer aan onze zijde. Leuk die lofuitingen natuurlijk, maar je brengt veel te weinig. Geen loopacties, geen spelvisie, statisch, veel te weinig druk naar voren, ook veel te weinig gecreëerd en de goals moeten alleen van Pelle komen. Nee, dit gaat heel problematisch worden dit seizoen als dit niet zo snel mogelijk verbeterd. NAC is echt dramatisch, en je zal weinig clubs tegenkomen dit seizoen van dit niveau. Veel te weinig gebracht. 3 punten, maar dat is het dan ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

Volgens mij weer kilootje of 10 aangekomen inderdaad, dit kan echt niet meer.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Circus eredivisie is alweer behoorlijk op gang. De nummer 3 al 5 verliespunten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wat een zaadpot was dit zeg. Utrecht geheel terecht gewonnen. Chucky, gefeliciteerd. Als AZ-supporter verbaast dit me geeneens. Wij zijn altijd erg goed om ploegen die aan het infuus hangen even een overwinning (of tenminste één punt) te schenken.

En ik heb me nog ingehouden door de goede resultaten de laatste tijd, maar Verbeek, rot alsjeblieft even op. Hoe kan je met zo'n tactiek en instelling voor de dag komen tegen een zwalkend Utrecht als dit. Wat een tactisch onbenul is die man toch ook.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

Je vindt dat dus normaal wat die doet?

Eerst een smerige overtreding maken, dan ook nog gaan zeiken op die gast die op de grond ligt en vervolgens flippen omdat die wordt weggeduwd door Poepon.

.

Hij heeft de uitstraling van een kamper of iemand uit een simpel volkswijkje. Dus dan zal het wel normaal zijn.

Verder precies net een Anita: te klein voor het echte werk. leuk voor de eredivisie, maar in het buitenland leuk als bankvulling. Kan beter zijn hele carrière bij Feyenoord blijven.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

Je vindt dat dus normaal wat die doet?

Eerst een smerige overtreding maken, dan ook nog gaan zeiken op die gast die op de grond ligt en vervolgens flippen omdat die wordt weggeduwd door Poepon.

.

Hij heeft de uitstraling van een kamper of iemand uit een simpel volkswijkje. Dus dan zal het wel normaal zijn.

Verder precies net een Anita: te klein voor het echte werk. leuk voor de eredivisie, maar in het buitenland leuk als bankvulling. Kan beter zijn hele carrière bij Feyenoord blijven.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

(afbeelding)

Haha, zelfs het Utrecht publiek roept tegenwoordig "Pizza!" als hij de bal naar voren schiet.

Overigens was de moeilijkste bal die hij vandaag moest tegenhouden een terugspeelbal van een Utrecht verdediger. En een slap afstandsschot van Jóhannsson.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

En zo is het na 4 speelronden pas 1 team gelukt om alle potjes te winnen (PEC) en slechts 1 die er nog ieder geval 3 van de 4 won (PSV).

We gaan weer verder waar we de laatste jaren eindigden met onze competitie. Vermakelijk, maar geen pijl op te trekken.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

City verneukt 't weer als vanouds. Ongelofelijk. Weer tegen een promovendus.

2-1 Cardiff City.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee Unibet en de Eredivisie waag ik me al tijden niet meer aan.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3730 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En zo is het na 4 speelronden pas 1 team gelukt om alle potjes te winnen (PEC) en slechts 1 die er nog ieder geval 3 van de 4 won (PSV).

We gaan weer verder waar we de laatste jaren eindigden met onze competitie. Vermakelijk, maar geen pijl op te trekken.

Toch wel erg zonde van Ajax, dat de groei er kennelijk niet is. Je kan echt met de winter kampioen zijn als je geconcentreerd je spel speelt.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Toch wel erg zonde van Ajax, dat de groei er kennelijk niet is. Je kan echt met de winter kampioen zijn als je geconcentreerd je spel speelt.

Vertel mij wat Zeer frustrerend. Al zijn we pas 4 potjes ver, wie weet gaat het de komende weken wel draaien. Ik zie nog steeds alleen PSV als enige concurrent. Wel meteen een hele forse concurrent. Maar voordat we naar anderen kijken zal Ajax eerst zelf beter moeten gaan spelen.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Wat een afgang. 3-1.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Haha inderdaad. Als je vier wedstrijden achter elkaar weet te winnen ben je al titelkandidaat. Dat maakt het leuk, maar ook wel weer triest.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

3-2. Nog 4 minuten.

Edit.

Helaas, wat een enorme blamage. Nog terecht ook de nederlaag...

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vertel mij wat Zeer frustrerend. Al zijn we pas 4 potjes ver, wie weet gaat het de komende weken wel draaien. Ik zie nog steeds alleen PSV als enige concurrent. Wel meteen een hele forse concurrent. Maar voordat we naar anderen kijken zal Ajax eerst zelf beter moeten gaan spelen.

Ik zie op de één of andere manier FC Twente toch ook nog meedoen. Toen 't seizoen nog moest beginnen dacht ik dat 't werkelijk helemaal niets ging worden.

Maar die Ebecilio, Eghan, Promes zijn leuke spelers. Uitblinker blijft natuurlijk Tadic.

Ook hebben ze er één weten te huren van Zenit. En zo'n Mexicaans talent hebben ze gekocht voor 4 miljoen.

Is toch andere koek zo'n middenveld in plaats van Janssen, Schilder en Brama...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

City .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nu tijd voor de eerste Madrileense derby. Atleti - Rayo Vallecano Frente Atleti!

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Hier geen Sport 1 meer, dus woensdag moet ik 't doen met een stream van Barcelona - Atletico.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik zie op de één of andere manier FC Twente toch ook nog meedoen. Toen 't seizoen nog moest beginnen dacht ik dat 't werkelijk helemaal niets ging worden.

Maar die Ebecilio, Eghan, Promes zijn leuke spelers. Uitblinker blijft natuurlijk Tadic.

Ook hebben ze er één weten te huren van Zenit. En zo'n Mexicaans talent hebben ze gekocht voor 4 miljoen.

Is toch andere koek zo'n middenveld in plaats van Janssen, Schilder en Brama...

Twente gaat niet om de titel spelen. Ik zag ze vandaag ook weer, vond het maar weer matig. Ze hadden in De Kuip mazzel met 2 rode kaarten en ze speelden inderdaad sterk tegen Utrecht, maar ik blijf het een modale selectie vinden dat teveel teert op Tadic. Kijk, tot een ronde of 20 doen er altijd wel een stel teams zogenaamd mee, maar uiteindelijk lopen Ajax en PSV weer weg van de rest, let maar op.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je moet ook even naar de tegenstanders kijken.

FC Twente heeft bijvoorbeeld al gespeeld tegen Feyenoord en Vitesse.

Ajax heeft al gespeeld tegen Feyenoord, AZ en Heerenveen.

Feyenoord heeft al gespeeld tegen Ajax en FC Twente.

En wij, wij nog niks. Daarom baal ik nog steeds van gister. Anders stond je tenminste al op 5 punten.

Want in die reeks van FC Twente, Ajax en AZ kan 't zomaar dat je na die wedstrijden geen enkel punt hebt gepakt...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is dat ze de Spaanse competitie nog hebben (toch mijn favoriete comp) en natuurlijk CL maar Fox heeft een belangrijke slag geslagen. Ook NFL hebben ze binnen zag ik .

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Spaanse competitie is toch geen hol aan.

Oké, jij volgt dan Atletico, da's net wat anders dan Real Madrid of Barcelona die bijna alles met twee vingers in de neus winnen.

Bundesliga heb ik trouwens nooit gevolgd.

Premier League blijft uiteraard de beste!

Morgen weer United - Chelsea!

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Je moet ook even naar de tegenstanders kijken.

FC Twente heeft bijvoorbeeld al gespeeld tegen Feyenoord en Vitesse.

Ajax heeft al gespeeld tegen Feyenoord, AZ en Heerenveen.

Feyenoord heeft al gespeeld tegen Ajax en FC Twente.

En wij, wij nog niks. Daarom baal ik nog steeds van gister. Anders stond je tenminste al op 5 punten.

Want in die reeks van FC Twente, Ajax en AZ kan 't zomaar dat je na die wedstrijden geen enkel punt hebt gepakt...

Daar heb je wel een goed punt, maar het puntverlies stoort me wel omdat het zo onnodig is. Tegen AZ sta je 1-2 voor, tegen Heerenveen 0-2. En dan uit die 2 potjes 1 puntje halen. Zonde.

Komend weekend is het weer een makkie voor PSV, wie weet lopen ze weer uit. Je zal ook een kleine buffer nodig hebben inderdaad, gezien je gespeelde programma.

mjk87 (moderator films)

• 14978 berichten
  • 4735 stemmen

@ j0enne: Tja, de Premier League, ik kan die wedstrijden maar niet uitzitten. Ik mis daar gewoon wat. Een bepaalde sfeer. Of de manier van voetbalspelen. Geen idee wat het is. Zelfs een wedstrijd in Italië vind ik meer hebben.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

mjk87 schreef:

@ j0enne: Tja, de Premier League, ik kan die wedstrijden maar niet uitzitten. Ik mis daar gewoon wat. Een bepaalde sfeer. Of de manier van voetbalspelen. Geen idee wat het is. Zelfs een wedstrijd in Italië vind ik meer hebben.

Onbegrijpelijk.

Maar ieder zijn mening natuurlijk.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Een wedstrijd in Italië meer hebben?

Slakkentempo, lege stadions, niet veel aansprekende namen om al wat dingen te noemen.

In Engeland zitten de stadions altijd bomvol, hier bij zo'n Cardiff zit gewoon 27.000 man op de tribune!

Altijd een razend tempo, ze gaan d'r lekker hard in, scheidsrechters die niet voor elk wittewasje fluiten, heerlijke spelers, geweldige ploegen (Arsenal, City, United, Spurs, Chelsea), spannende titelstrijd en ga zo maar door.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Geen enkele voetbalwedstrijd (behalve die van het team waar je supporter van bent) is uit te zitten. Weet niet hoe jullie dat volhouden hoor.

mjk87 (moderator films)

• 14978 berichten
  • 4735 stemmen

Ja, ik weet ook echt niet wat het is. Ik zie ook wel in Engeland dat ze daar een sfeer hebben (al is dat vooral veel gezang), goede spelers hebben, met snelheid in het spel, maar net als in de Bundesliga interesseert het me me nauwelijks tijdens de wedstrijden. En ja, dan kijk ik dus liever naar Italiaanse wedstrijden (gelijkelijk in niveau).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.