• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.922 films
  • 12.740 series
  • 35.185 seizoenen
  • 658.718 acteurs
  • 200.922 gebruikers
  • 9.506.095 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Ik keek toen die pot om de beker tussen AS Roma en Lazio, ik viel bijna in slaap, wat een belabberd niveau was dat zeg. Nog erger dan de tweede helft van Ajax - Feyenoord.

Bovendien zal Juventus dit seizoen ook wel weer fluitend kampioen worden aangezien ze er alleen maar sterker op zijn geworden met een Ogbonna, Tevez en Llorente.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En het is klaar. 2-0 na 20 minuten. Costa, wat een held is het toch ook .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Spaanse competitie is toch geen hol aan.

Oké, jij volgt dan Atletico, da's net wat anders dan Real Madrid of Barcelona die bijna alles met twee vingers in de neus winnen.

Bundesliga heb ik trouwens nooit gevolgd.

Premier League blijft uiteraard de beste!

Morgen weer United - Chelsea!

Als Barca en Real volgers zijn de clasico's kijken voldoende. PL blijft de zwaarste en interessantste competitie. Zin in morgen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Hing ook een spandoek.

Kees Kroket groet Lurling.

En een echt reclame spandoek achter ons.

Lurling had absoluut geel moeten krijgen voor flinke overtreding. Irritant mannetje it is.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een shockerend NAC. Echt veel onvermogen in de ploeg, nog meer aan onze zijde. Leuk die lofuitingen natuurlijk, maar je brengt veel te weinig. Geen loopacties, geen spelvisie, statisch, veel te weinig druk naar voren, ook veel te weinig gecreëerd en de goals moeten alleen van Pelle komen. Nee, dit gaat heel problematisch worden dit seizoen als dit niet zo snel mogelijk verbeterd. NAC is echt dramatisch, en je zal weinig clubs tegenkomen dit seizoen van dit niveau. Veel te weinig gebracht. 3 punten, maar dat is het dan ook.

In de Kuip ga je veel van dit soort tegenstanders krijgen, wees maar niet bang.

Voor rust was het niet zo statisch. Na rust voorin vooral. Maar dat wijzigt straks wel als Boëtius en wellicht Manu spelen. Armenteros op 10 zou de ideale opstelling zijn voor me. Dan ben je niet meer zo statisch, met ook Clasie en Vilhena nog achter ze.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor rust viel het mee, zette zich in de tweede helft wel heel erg door. Vooral Immers moet voor op 10 veel meer loopacties uitvoeren. Armenteros op 10 zou dat oplossen (zie Immers nooit op de bank terechtkomen), en dan straks Boëtus weer terug idd.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De beker, de zeges op Ajax en RKC, allemaal gelukkige succesjes die het verblijf van die boerenlul bij AZ verlengen. Zo schandalig defensief en geen creativiteit. Een dolend Utrecht zonder zelfvertrouwen is dankzij ons weer helemaal terug. Er valt geen spelsysteem te ontdekken, we hebben vleugelspitsen die bij Spakenburg niet zouden opvallen, Elm kan niets en onder de lat staat een labiele gek. Die vriendjespolitiek van Verbeek begint nu bizarre vormen aan te nemen. Berghuis, De Winter en Martens of Overtoom, moeilijker is het echt niet. Wat een ergernis.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Daar heb je wel een goed punt, maar het puntverlies stoort me wel omdat het zo onnodig is. Tegen AZ sta je 1-2 voor, tegen Heerenveen 0-2. En dan uit die 2 potjes 1 puntje halen. Zonde.

Tja, als je zo redeneert, hadden we alleen van Zwolle moeten verliezen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fear the beard. 3-0 Arda .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lefgozer schreef:

De beker, de zeges op Ajax en RKC, allemaal gelukkige succesjes die het verblijf van die boerenlul bij AZ verlengen. Zo schandalig defensief en geen creativiteit. Een dolend Utrecht zonder zelfvertrouwen is dankzij ons weer helemaal terug. Er valt geen spelsysteem te ontdekken, we hebben vleugelspitsen die bij Spakenburg niet zouden opvallen, Elm kan niets en onder de lat staat een labiele gek. Die vriendjespolitiek van Verbeek begint nu bizarre vormen aan te nemen. Berghuis, De Winter en Martens of Overtoom, moeilijker is het echt niet. Wat een ergernis.

Berghuis halen als je Messaoud in de jeugd hebt.

Het leek werkelijk helemaal nergens op vandaag. Er is geen spelsysteem te ontdekken en iedere bal moet eerst 5 keer terug worden gespeeld voordat deze regelrecht naar de eenzame spits wordt geknald. Met de gedachten van van via het middenveld lukt het toch niet.

Nee, op deze manier wordt het weer spelen tussen plek 10 & 13..

Elm

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik mag hopen dat deze reactie sarcastisch is...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En 4-0. Heerlijk steekpassjes zeg. In vijftig minuten meer aanvallende stootkracht gezien dan drie seizoenen Rotterdam Zuid. Niet dat dat iets zegt . Goed bezig Atleti!

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het is dat ze de Spaanse competitie nog hebben (toch mijn favoriete comp) en natuurlijk CL maar Fox heeft een belangrijke slag geslagen. Ook NFL hebben ze binnen zag ik .

Doel je op die promo's die je af en toe ziet op FOX of weet jij meer?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Onzin. Het gaat erom hoe potjes verlopen. Ajax stond vrijdag 0-2 voor en er was niks aan de hand. Dan vind ik het doodzonde dat ze nog de winst verspelen (terecht verspeeld overigens hoor, daar niet van) en idem bij AZ, 1-2 en forse kansen op 1-3 laten liggen en dan nog verliezen. Feyenoord verspeelde gewoon al snel tegen Twente en Ajax de voorsprong, voor de rust nog en ook 2x terecht.

Dit is overigens geen huilverhaal, meer een klaagverhaal aan het adres van mijn eigen ploeg dat het al 2x heeft laten liggen waar dat niet hoefde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Doel je op die promo's die je af en toe ziet op FOX of weet jij meer?

Klik

Wie Fox nog steeds een achteruitgang vindt . Je krijgt hier dus Amerikaanse taferelen. Eén groot sportkanaal. Vooral Fox schijnt hier veel in handen te krijgen, Murdoch heeft al bewezen hier revolutionair in te zijn. UFC staat nu op de agenda binnen te slepen, wordt wel een lastiger verhaal (ivm rechten, tijdstip en de illegaliteit hier), maar de mogelijkheid is er.

Heb toch Sport1 en alles van FOX dus komt voor mij erg goed uit, en volg Amerikaanse sporten intensief. Gaat het geld wel opleveren. Al zie ik FOX op de langere termijn ook wel alles binnenharken. Kwestie van tijd.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

The Oceanic Six schreef:

idem bij AZ, 1-2 en forse kansen op 1-3 laten liggen en dan nog verliezen.

Enne? Forse kansen? Die vrije trap van Eriksen die er eigenlijk niet in kon?

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Er staat me bij dat Ajax naast die bal van Eriksen ook nog net voorlangs schoot, maar dat klopt dus niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was een makkie. 5-0

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er staat me bij dat Ajax naast die bal van Eriksen ook nog net voorlangs schoot, maar dat klopt dus niet?

In mijn herinnering niet. We hadden die fase wel volledige controle, tot Van Rhijn zijn man liet lopen.

Doet Driesje overigens mee nu?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik mag hopen dat deze reactie sarcastisch is...

Die Boeren moet je ook alles uitleggen hè... In die wedstrijden stonden we ook voor.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Doet Driesje overigens mee nu?

Nope.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die Boeren moet je ook alles uitleggen hè... In die wedstrijden stonden we ook voor.

Ja duh. Denk je serieus dat ik niet weet dat jullie in die wedstrijden op voorsprong stonden?

Het gaat of er enige kans was.

Zoals A&L al aangeeft hing de 1-3 tegen AZ in de lucht en de 0-3 tegen Heerenveen.

Feyenoord had geen enkele kans meer na die 0-1 tegen Ajax, en had geen enkele kans meer na die 1-0 tegen Twente.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Strootman hoeft in ieder geval niet veel moeite te gaan doen om uit te blinken bij Roma ... sjezus, wat een niveau.

Gelukkig wel 0-1 nu, anders liep m'n TOTO weer het honderd in. Hoewel ik er nog niet gerust op ben dat het zo blijft.

Edit: Ah, 0-2 nu. Geweldige club, fantastisch voetbal.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ja duh. Denk je serieus dat ik niet weet dat jullie in die wedstrijden op voorsprong stonden?

Het gaat of er enige kans was.

Zoals A&L al aangeeft hing de 1-3 tegen AZ in de lucht en de 0-3 tegen Heerenveen.

Feyenoord had geen enkele kans meer na die 0-1 tegen Ajax, en had geen enkele kans meer na die 1-0 tegen Twente.

Ik geloof niet dat je die wedstrijden hebt gezien.

Overigens zeg ik nergens dat ze die wedstrijden hadden moeten winnen.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Mertens erin voor Hamsik die 2 doelpunten heeft gemaakt.

Zal daar waarschijnlijk nooit in de basis starten met spelers als Higuain, Callejon, Pandev en Hamsik.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Advocaat lekker bezig bij SV, kraakt toch even zijn achterhoede van vorig jaar en het beleid van PSV.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Altijd makkelijk dat achteraf zeiken. Over z'n gevulde zakken zul je 'm niet horen.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

Altijd makkelijk dat achteraf zeiken. Over z'n gevulde zakken zul je 'm niet horen.

Inderdaad. Ik weet niet in welk context hij het gezegd heeft (zit namelijk niet te kijken), maar dit wist hij natuurlijk vorig seizoen ook al.

j0enne

• 9621 berichten
  • 3854 stemmen

Ik lees nu dat die Waterman een slechte keeper vond, waarom laat je Tyton dan op de bank zitten...

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Advocaat lekker bezig bij SV, kraakt toch even zijn achterhoede van vorig jaar en het beleid van PSV.

De achterhoede heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in en hij hoeft nu niemand meer in bescherming te nemen.

En dat beleid kraken? Doet hij niet, hij vindt het alleen (ik ook trouwens) vreemd dat hij niet gekend is in de transfer van Hiljemark.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.