• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.056 gebruikers
  • 9.374.369 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Paar wedstrijden zeggen niet alles, maar dat zo´n beest als Rekik zolang in de schaduwen heeft gezeten is opmerkelijk. Volgens mij had alleen NW hem op de radar. Als hij zo blijft presteren kunnen BMI en Mathijsen wel inpakken voor die positie in het NL elftal.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Paar wedstrijden zeggen niet alles, maar dat zo´n beest als Rekik zolang in de schaduwen heeft gezeten is opmerkelijk. Volgens mij had alleen NW hem op de radar. Als hij zo blijft presteren kunnen BMI en Mathijsen wel inpakken voor die positie in het NL elftal.

Ik denk eerder dat dat mietje de Vrij zich zorgen mag maken over zijn positie. Wat blundert die kerel vaak zeg. Nou lijkt Rekik me geen WK 2014 materiaal, maar daarna toch zeker wel. Fijn om weer eens een defensieve kracht van enig niveau te hebben. Als Ake zich ook eens gaat ontwikkelen en Bruma zet deze lijn door, dan komt er weer wat aan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Mooi doelpuntje nog!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Toch wel lekker om die Belgen even in te wrijven dat het Nederlandse clubvoetbal nog wel een niveautje hoger aangeslagen staat

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Materny schreef:

Je vergeet de slechtste: De Vrij.

Alleen eerste 20 minuten wat billenknijpen maar daarna was 't gedaan.

1 fatsoenlijke kans weggeven. Ook knap.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toch wel lekker om die Belgen even in te wrijven dat het Nederlandse clubvoetbal nog wel een niveautje hoger aangeslagen staat

Ik verwacht niet dat dit Zulte top-5 speelt komend jaar. Dit was echt niveautje FC Groningen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dus, die staan momenteel toch ook boven PSV in de Eredivisie

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik denk eerder dat dat mietje de Vrij zich zorgen mag maken over zijn positie. Wat blundert die kerel vaak zeg. Nou lijkt Rekik me geen WK 2014 materiaal, maar daarna toch zeker wel. Fijn om weer eens een defensieve kracht van enig niveau te hebben. Als Ake zich ook eens gaat ontwikkelen en Bruma zet deze lijn door, dan komt er weer wat aan.

Bruma ben ik nog niet gecharmeerd van. Maar een ingespeeld defensief centrum is iets wat goud waard kan zijn op een WK, en als beide dan ook nog kunnen voetballen heb je iets moois staan. De Vrij-BMI, of Bruma-Rekik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

nclo schreef:

Dus, die staan momenteel toch ook boven PSV in de Eredivisie

Touché.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Ja, maar de Vrij staat rechts en Rekik links.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat momenten van gezien, maar wat een armoedig ploegje is dat Zulte zeg....

The Oceanic Six schreef:

Ajax - Anderlecht : Ajax won beiden potten.

AZ- Anderlecht : AZ Won beiden potten.

En nu PSV - Zulte : PSV wint beiden potten.

Ja, Nederland is toch een trap hoger...

Edit : Zulte staat ook nog gedeeld bovenaan in Belgie

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Bruma ben ik nog niet gecharmeerd van. Maar een ingespeeld defensief centrum is iets wat goud waard kan zijn op een WK, en als beide dan ook nog kunnen voetballen heb je iets moois staan. De Vrij-BMI, of Bruma-Rekik.

Die Bruma kan er idd niet zo veel van, maar die Rekik is me toch een beest, ik ben om en zeg dat Nederland dan toch (na Maher) een nieuw toptalent in huis heeft. Ook lekker dat-ie genoeg vertrouwen heeft om eens een schotje te lossen van een meter of 43

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Cocu mag trouwens ook wel eens langs de kapper, of desnoods de haararchitect. Hij heeft broodnodig een kapsel nodig, nu heeft hij enkel haar. En dat terwijl hij inmiddels wel vaker gladgeschoren voor de camera komt, anders was de zwerverlook helemaal compleet.

Redelijk sterke pot van PSV gezien, maar afwerken mag toch echt beter.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Goed, de UEFA ranking update, daar zijn we dan. Ongekend enthousiasme gezien de overtuigende doorkomst van PSV in de voorrondes van de CL, na de ene na de andere vernedering in dit stadium van het miljoenenbal de laatste jaren waren we dat niet meer gewend. Het levert al met al een 35e plek op in de nieuwe tussenstand, tussen Griekenland en Armenië en nog wel achter pakhembeet Luxemburg, Montenegro en Litouwen maar het begint ergens op te lijken. Roemenië blijft leider, maar allicht kan Vitesse morgen eveneens uit de slof schieten en Nederland verder richting top 30 brengen!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

goh jullie hebben ook eens een fatsoenlijke centrale verdediger een Feyenoord-opgeleide nog wel, blijft eeuwig zonde dat-ie wegging

Materny schreef:

NW was een beetje pleitbezorger

Hij gold altijd al als een talent, maar kan me herinneren dat hij ook wel eens op de bank zat in de jeugd omdat andere jongens erin stroomden en toen kwam City... Moet je natuurlijk altijd nog afwachten hoe het uitpakt op 18-20 jarige leeftijd maar toch

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Oh, dus omdat we nu een fatsoenlijke verdediger hebben mogen we niet negatief zijn om een Feyenoorder?

De Vrij in Oranje is gewoon pure bagger.

Slapjanus. Heb ook nooit wat gezien in 'm, net als die Clasie.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Maar als die Rekik dit niveau vast kan houden, dan zie ik 'm volgend seizoen ook wel naast Kompany staan hoor. Die Nastasic en Lescott staan daar nu regelmatig toch? Daar hoeft Rekik niet voor onder te doen. En hij gaat nog veel beter worden plus hij kan nog iets met een bal ook.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nastasic staat normaal altijd naast Kompany.

Is alleen geblesseerd geraakt in de voorbereiding.

Van Lescott word je namelijk niet vrolijk.

Hoop daarom stiekem dat ze nog Pepe halen.

Ze hebben namelijk maar 3 centrale verdedigers, nu dus 2 zonder de geblesseerde Nastasic.

Javi Garcia werd daarom in de voorbereiding ook al in de verdediging gezet omdat ze een tekort hebben.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

En hebben ze niet stiekem een terugroepclasule bij City? Die hadden ze wel toen Guidetti naar Feyenoord ging. Kon in januari weer teruggehaald worden. Dat deden ze niet (spitsen zat), maar als ze defensief krap blijven zitten, weet je het nooit.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

j0enne schreef:

Oh, dus omdat we nu een fatsoenlijke verdediger hebben mogen we niet negatief zijn om een Feyenoorder?

Nee, dat mag niet.

Maar wel lief dat je het vraagt

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

j0enne schreef:

De Vrij in Oranje is gewoon pure bagger.

Slapjanus. Heb ook nooit wat gezien in 'm, net als die Clasie.

Als de Vrij bij PSV zou ballen, had je 'm helemaal geweldig gevonden.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Zit een oefenwedstrijdje LA Galaxy - AC Milan te kijken. Normaal geef ik geen donder om hoe iemand anders eruit ziet maar die El Shaarawy maakt het wel heel bond. Die heeft gewoon een hele pauw op z'n kop staan.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Dat is ook een grote idioot inderdaad. Zat van der Gijp er toch naast ....

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Materny schreef:

Zo lang? Hij is net 18.. heeft gewoon alle jeugdteams doorlopen, was een zeer bekend en groot talent. De vraag is/was alleen of hij meteen klaar was voor PSV, want hij zal niet de eerste jeugdspeler zijn die zijn carriere vergooid heeft door veel te vroeg naar Engeland te gaan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Assaidi op huurbasis naar QPR!

Die komt daar al helemaal niet aan de bak.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Volgens Assaidi zelf is het niet waar.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Die komt toch niet naar Feyenoord. No money.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Geloof ik inderdaad ook niet, maar zodra alle andere geinteresseerde ploegen alternatieven binnenhalen wordt de kans weer wat groter.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Assaidi keert echt niet terug naar Nederland. Dat zou groot gezichtsverlies betekenen, aangezien hij vorig jaar met veel trots naar Liverpool ging en Ajax achter liet met niks. Nu terugkeren is erkennen dat hij daar mislukt is. Dan kan hij beter worden verhuurd aan een Engelse club. Waarom zou hij bij QPR niet aan spelen kunnen komen? Buiten het feit dat Assaidi ook helemaal geen Liverpool materiaal is trouwens. Die jongen had als hij vorig jaar bij Ajax had getekend nog jaren onze rechtsbuiten kunnen zijn. Maarja, voor die paar euro's extra...

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Zou wel een beetje raar zijn om niet te erkennen dat je mislukt bent met (geloof ik) 1 basisplaats. Denk dat ie naar Anderlecht gaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.