• 15.791 nieuwsartikelen
  • 178.170 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.054 gebruikers
  • 9.374.079 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

Wat een prachtige combinatie daar op het middenveld, zeg. Driehoekjes en één keer raken of het niks is.

Schaars blijkt dan toch te kunnen voetballen, dat is misschien nog wel de grootste verrassing van dit PSV. Ik vind het nog best een leuk potje, al moet Zulte er wel snel ééntje maken nu voor de spanning.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Niks aan 't handje. Eén kans weggeven, heb je geluk dat die voor een bijna open doel net z'n eigen speler raakt.

Als zo'n bal erin gaat in minuut 5...

Verder een aantal kansen gecreëerd. Die van Depay voor open doel moest natuurlijk zitten.

Ook balletjes die net niet goed zijn, als Willems een fatsoenlijke bal voor de man gaf vlak voor rust is 't gewoon 0-1.

Schaars valt me weer positief op! Maher bakt er daarentegen weer weinig van...

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Gespeeld. PSV maakt snel na rust 0-1.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Schaars blijkt dan toch te kunnen voetballen, dat is misschien nog wel de grootste verrassing van dit PSV. Ik vind het nog best een leuk potje, al moet Zulte er wel snel ééntje maken nu voor de spanning.

Hopelijk zit ie in de samenvatting, op 17 minuten was dat. Kijken of er dan nog gesteld word dat ik overdrijf als ik zeg dat er veel voetbal in PSV zit.

Zulte is verder totaal ongevaarlijk, hebben geen stootkracht en missen centraal voorin iemand die meedoet in het spel. Ze komen nu steeds via de flanken, maar kunnen dan niks. Die spits laat zich niet inzakken om mee te combineren, maar is er ook niet als een bal voorkomt. Heb je dus niks aan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Alleen Conte tot nu toe echt gevaarlijk.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

BAM!!! Weer een aftrapje wat rijp is om door VD Gijp geslacht te worden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nu afslachten die hap!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat Zulte kan er ook werkelijk niks van. Duurde nog lang voordat PSV de tweestrijd eens had beslist.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Conte is echt een leuk ballertje.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat kapsel van Depay, je schaamt je toch kapot als je dat draagt zeg.

Hij had wel 0-1 moeten maken, dat wel.

@M: Eigen stadion Zulte voldoen niet aan de eisen van de Uefa.

Toch vreemd, want Ajax heeft een jaar of 6 geleden ook in dat krakkemikkige stadion van Zulte Uefa cup voetbal gespeeld (2-5 volgens mij met nog een mooie afstandschot)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooie avond. Feyenoord geplaatst en PSV pakt wat broodnodige coeficientie punten. PSV stooit ook weer met geweldige steekballetjes. Zouden Classie en co voor de buis zitten? Kunnen ze wat van opsteken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Toch vreemd, want Ajax heeft een jaar of 6 geleden ook in dat krakkemikkige stadion van Zulte Uefa cup voetbal gespeeld (2-5 volgens mij met nog een mooie afstandschot)

0-3 was dat.

En dat was Uefa Cup, misschien liggen die eisen lager dan de (voorronde) CL of zijn de regels uberhaupt verzwaard, geen idee.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Vooral Schaars zeg. Die bal op Depay.

Conte is wel een goede speler.

Edit. Kansenfestijn weer.

Het is dat die keeper weer alles pakt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kansen missen zijn ze goed in.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Geweldig zeg, dat PSV, ik kan echt niet anders zeggen. Ik begin bijna te geloven in een remonte van de MML, zeer benieuwd of Milan of Arsenal daar weer korte metten mee maakt de volgende ronde. Punt is wel dat ze van de 38 doelrijpe kansen er precies 3 hebben ingekregen nu.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Edit. Kansenfestijn weer.

Het is dat die keeper weer alles pakt.

Die keeper staat er gewoon, ik heb hem nog geen een keer een bal uit de hoek zien halen. Allemaal slecht ingeschoten bij PSV.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Hij steekt ook de hele tijd net weer een been uit.

Zijn inderdaad ook niet allemaal best ingeschoten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als je trouwens die lijst met mogelijke tegenstanders ziet voor Feyenoord, mag je toch wel voorzichtig concluderen dat ook zij de groepsfase moeten halen. Kuban, Zulte en Nice springen het meest in het oog op een lijst van circa 25.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Toch mogen er ook echt wel wat credits naar PSV voor al die ruimte hoor. De middenvelders en flankspelers bewegen ontzettend snel door en weten elkaar ook goed te vinden. Hebben daardoor constant een man meer op het middenveld. Schaars moet voor de PSV'ers zelf ook een verademing zijn t.o.v. Van Bommel. Strootman is ook zo vergeten gok ik

Edit: lekker goaltje hoor. Benieuwd wanneer ik volgens A&L moet bekennen dat ik ernaast zat wat PSV betreft.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

otherfool schreef:

Geweldig zeg, dat PSV, ik kan echt niet anders zeggen. Ik begin bijna te geloven in een remonte van de MML, zeer benieuwd of Milan of Arsenal daar weer korte metten mee maakt de volgende ronde. Punt is wel dat ze van de 38 doelrijpe kansen er precies 3 hebben ingekregen nu.

Ik neem aan dat dit punten zijn voor het klassement en wij ons niet meer druk hoeven te maken dat Liechtenstein ons aan het inhalen is?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wow

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Bakkali.

Wat een baas.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Toch mogen er ook echt wel wat credits naar PSV voor al die ruimte hoor. De middenvelders en flankspelers bewegen ontzettend snel door en weten elkaar ook goed te vinden. Hebben daardoor constant een man meer op het middenveld. Schaars moet voor de PSV'ers zelf ook een verademing zijn t.o.v. Van Bommel. Strootman is ook zo vergeten gok ik

Edit: lekker goaltje hoor. Benieuwd wanneer ik volgens A&L moet bekennen dat ik ernaast zat wat PSV betreft.

Koop gewoon een PSV shirtje man. Dit wordt vermoeiend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Koop gewoon een PSV shirtje man. Dit wordt vermoeiend.

Nooit.

Ik heb er alleen geen moeite mee ook positieve opmerkingen te maken over een concurrent. Ook het simpel in durven spelen van een middenvelder in de kleine ruimte door m.n. Rekik is verhelderend. Gebeurt bij ons veel te weinig.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Ik neem aan dat dit punten zijn voor het klassement en wij ons niet meer druk hoeven te maken dat Liechtenstein ons aan het inhalen is?

Klopt, Liechtenstein is nu uit beeld, en eerder werd ook al de concurrent van vorig jaar Cyprus achtergelaten. Straks weer een update uiteraard

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Marcelo! Dadelijk lopen ze alsnog kwalificatie mis....

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Opvallende wissel zegt die knuppel nog, terwijl Rekik de enige is met een gele kaart.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vind dit altijd een fijne commentator. Alles beter dan Jeroen "welkom op Stehmmfoowwwrdd Britsjjj" Grueter.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mag PSV toch nog een paar weekjes dromen over de CL. Morgen graag Arsenal of Zenit loten

PSV speelt wel veel leuker voetbal dan dat ze in jaren hebben gedaan. Gaat nog genoeg fout, maar het is tenminste te kijken zonder je te irriteren. Wel blijven ze net als vorig seizoen enorme kansen missen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.