• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.204 films
  • 12.223 series
  • 33.998 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.060 gebruikers
  • 9.374.811 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Scheelt dat Milan het ook niet gaat halen.

Houd nou toch eens op met dat arrogante, zelfverzekerde gedrag, man. Had wel weer een dergelijke opmerking van jou verwacht, terwijl ik er slechts een hypothese tegenaan gooi. Waar zeg ik dat Milan doorgaat?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

En 0-4.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Harco schreef:

(quote)

Houd nou toch eens op met dat arrogante, zelfverzekerde gedrag, man. Had wel weer een dergelijke opmerking van jou verwacht, terwijl ik er slechts een hypothese tegenaan gooi. Waar zeg ik dat Milan doorgaat?

Haha, ja hoor. Hoe moeten we dit dan opvatten?

Zou triest zijn als Milan straks het enige Italiaanse team zou zijn dat door zou gaan.

Hier breng je het toch echt als een feit dat Milan het gaat redden. Maar of er meer Italiaanse clubs dat lukt, dat weet je nog niet.

Dus over arrogantie gesproken.

Voetballend is Ajax Milan gemakkelijk de baas. Alleen zal er over een paar weken meer meespelen. Timing, ervaring, omgaan met druk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Met 10 man 4 goals maken. Knap hoor.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Real 4-1, en dat met 10 man.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

"zou zijn dat door zou gaan, ja." 0 zekerheid, dus. Was ik er zeker van geweest, dan had ik het wel geformuleerd als "zou zijn dat doorgaat," o.i.d.

Verder je reinste onzin natuurlijk dat Ajax Milan voetballend de baas is - gemakkelijk nog wel. Snap niet waar je dat vandaan haalt na zo'n matige seizoensstart van je eigen club. Had Ajax fier bovenaan gestaan in de Eredivisie, dan had ik je gelijk willen geven, maar de winnaar van die pot is de koning van de armoede; meer niet. Niet alles zo door die gekleurde bril van je bekijken.

Bescheidenheid zou je een stuk beter sieren. Elke voetbalfan trouwens.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als het maar geen 3-2 inzaghi achtige wedstrijd wordt

daar Ajax heeft daar gewoon een goede kans om te winnen. Enige nadeel is dat ze in de competitie al geen prijs meer zullen pakken en dus echt alles op de CL willen gooien.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

En 0-5.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En 0-5 jesus dan moet je je toch echt kapot schamen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Met deze uitslagen allemaal zullen er vanavond niet veel mensen een exacte score goed hebben gehad in de voetbalpoule.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

moviemafketel schreef:

Met deze uitslagen allemaal zullen er vanavond niet veel mensen een exacte score goed hebben gehad in de voetbalpoule.

Hoezo? Zie geen enkele verrassing. Alle groot geld clubs winnen weer zoals gewoonlijk.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Maar de uitslagen, 2-3 voor Benfica, de 0-5 van United, de 2 goals van Plzen bij City, et cetera. Weinigen die echt alle goals in de wedstrijden ook goed hebben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Hoezo? Zie geen enkele verrassing. Alle groot geld clubs winnen weer zoals gewoonlijk.

Goed lezen. Exacte uitslag goed zei ik. Krankzinnig aantal doelpunten overal.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Hm. Ik zag United en Ajax echt niet winnen van te voren.

Heerkijke goal van Shaktar trouwens zeg..!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Harco schreef:

"zou zijn dat door zou gaan, ja." 0 zekerheid, dus. Was ik er zeker van geweest, dan had ik het wel geformuleerd als "zou zijn dat doorgaat," o.i.d.

Verder je reinste onzin natuurlijk dat Ajax Milan voetballend de baas is - gemakkelijk nog wel. Snap niet waar je dat vandaan haalt na zo'n matige seizoensstart van je eigen club. Had Ajax fier bovenaan gestaan in de Eredivisie, dan had ik je gelijk willen geven, maar de winnaar van die pot is de koning van de armoede; meer niet. Niet alles zo door die gekleurde bril van je bekijken.

Bescheidenheid zou je een stuk beter sieren. Elke voetbalfan trouwens.

Milan speelt als brandhout. Bij Ajax zit er ieder geval altijd een idee achter en zie je herkenbare zaken als driehoekjes, combinaties en vleugelspel terug. Wat dat betreft is Ajax gewoon een voetballende ploeg en teert Milan geheel op individuele ingevingen.

En noem jij het maar koning van de armoede. Ik denk dat Ajax heel wat goodwill heeft gekweekt met deze CL campagne. Jammer dat Milan nog die onterechte 1-1 in Amsterdam mocht maken, anders hadden we er helemaal goed voor gestaan.

Ben totaal niet bang voor Milan en verwacht kwalificatie voor Ajax.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hahaha die keeper van Galatasaray.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Bijna recht door de midden...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vraag me echt af wat die keeper dacht, dat 'ie over ging ofzo?

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Milan speelt als brandhout. Bij Ajax zit er ieder geval altijd een idee achter en zie je herkenbare zaken als driehoekjes, combinaties en vleugelspel terug. Wat dat betreft is Ajax gewoon een voetballende ploeg

Met alle respect, maar Ajax kan er natuurlijk helemaal geen klote van. Milaan is ook niet veel, dat dan weer wel. Maar die gaan het uiteraard wel gewoon halen, abc'tje.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Met alle respect, maar Ajax kan er natuurlijk helemaal geen klote van. Milaan is ook niet veel, dat dan weer wel. Maar die gaan het uiteraard wel gewoon halen, abc'tje.

Milan heeft meer individuele klasse, maar voetballend doen ze absoluut onder. Dat was ook al te merken bij Ajax-Milan. Alleen heeft Ajax voorin te weinig klasse om het verschil in goals om te zetten. Dat merken we ook al nationaal. Genoeg duels die je had moeten winnen gezien de vele kansen en beter veldspel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zeven punten (tot dusverre) in een poule met Barca, Milan en Celtic en vorig seizoen twee maal de betere over Man City. Ajax mag zich gewoon een degelijke Europese middenmotor noemen die wel degelijk een goede sparringpartner kan zijn voor de grotere Europese clubs.

Helemaal geen klote van kennen in deze CL editie zijn de Anderlechten, CSKA's, Marseilles en Plzens van de wereld.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Klinkt allemaal leuk, maar Ajax is voetballend juist dra-ma-tisch. Echt niet om aan te gluren. Beter veldspel, laat me toch niet lachen. Beetje rondtikken in de middencirkel. Verschrikkelijke voetballers, geen klasse, afschuwelijk voetbal. Je moet wel een beetje door die overwinning van gisteren heen kunnen kijken hoor. Het is gewoon een vreselijk elftal, kraak noch smaak.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je moet als klein landje wel zakelijk en soms saai ballen, want je kan wel heel leuk spelen en geen punt pakken. Uitgangspositie waar Ajax nu staat had geen enkele Ajax-basher hier verwacht. Het is eigenlijk nooit goed

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

En zelfs dan heeft Milan nog een cadeautje van de scheidsrechter nodig voor een punt...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Klinkt allemaal leuk, maar Ajax is voetballend juist dra-ma-tisch. Echt niet om aan te gluren. Beter veldspel, laat me toch niet lachen. Beetje rondtikken in de middencirkel. Verschrikkelijke voetballers, geen klasse, afschuwelijk voetbal. Je moet wel een beetje door die overwinning van gisteren heen kunnen kijken hoor. Het is gewoon een vreselijk elftal, kraak noch smaak.

Je hebt de potjes in de CL gemist? Alleen de 2e helft in Barcelona was kut, alle andere helften van die 5 duels waren prima. Ook uit bij Celtic, waar het resultaat wel klote was.

Maar goed, het is voor mij ook niet relevant wat jullie vinden. Hier roept toch iedereen elke keer weer dat Ajax niet zal winnen. Dat hoorde ik destijds al tegen Milan, of tegen Man City, Man Utd, Barcelona...

En elke keer weer drijft Ajax naar boven en presteert het wel in zulke affiches. Ik heb zin in Milan-Ajax. het zal een kraker worden.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Het anti-Ajax gehalte druipt er wel vanaf bij otherfool. Natuurlijk is de euforie na gisteren wat overdreven en wordt het kunnen van Ajax een tikkeltje overschat, maar zoals hij/zij het omschrijft getuigt van weinig objectiviteit.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hier roept toch iedereen elke keer weer dat Ajax niet zal winnen.

Eh, ja, ik was dus de enige (!) die Ajax liet winnen in de CL pool.

Omdat Barca er geen zin in had natuurlijk, dat kon je ook al ver van te voren zien aankomen. Drie debutanten brengen met een 2-1 achterstand Daar hebben ze goed van geprofiteerd, dat wel.

Maar het is echt vreselijk voetbal wat Ajax brengt. Heb alleen die thuiswedstrijd tegen Celtic niet gezien, de andere potjes wel. Niet om aan te gluren zeg, laten we wel zijn.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Roel- schreef:

Het anti-Ajax gehalte druipt er wel vanaf bij otherfool. Natuurlijk is de euforie na gisteren wat overdreven en wordt het kunnen van Ajax een tikkeltje overschat, maar zoals hij/zij het omschrijft getuigt van weinig objectiviteit.

Otherfool is niet eens anti-Ajax, maar anti Nederlands voetbal. Daar is alles kut aan en als het even goed gaat, dan zal hij het wel weer omver schrijven. Wat overigens mag hoor, maar laten we het niet serieus nemen. Ajax toont constant aan dat ze kunnen pieken in Europa. Alleen met Real Madrid konden we de afgelopen jaren totaal niet concurreren. 6x kansloos onderuit. Tegen alle andere ploegen waren we maar sporadisch de mindere.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hier roept toch iedereen elke keer weer dat Ajax niet zal winnen. Dat hoorde ik destijds al tegen Milan, of tegen Man City, Man Utd, Barcelona....

Jij doet altijd net alsof dat heel vreemd is.. Dat jij zo'n beetje de meest chauvinistische user uit dit topic bent vind niemand erg, maar dat het gros van de users hier een ploeg die dit seizoen al 3x verloor en 4x gelijk speelde in de eredivisie niet zien winnen tegen clubs als Real Madrid, Manchester City en Barca, vind jij altijd heel apart.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Materny schreef:

Had vd Hoorn tegen Milan niet zo'n jeugdige fout gemaakt, en had Denswil niet zo amateuristisch gehapt in Glasgow was je nu al veilig geweest. Twee onnodige pingels.

Inderdaad, het zou bijna de 3e keer deze ronde zijn dat je door een zeer onnodige penalty punten laat liggen. 3 verschillende verdedigers. En dan had Moisander ook nog geluk. Stam mag wel even op slimheid trainen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.