- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ah! Excuus, dacht het in de Arena was! Maar goed, geen spreekkoren dus.
Snap het opzich wel. Maar je bent als uitvak in een vijandig stadion en je zit elkaar telkens vocaal op te fukken. Dan horen dit soort dingen erbij. Timing was wel gruwelijk verkeerd, maar toen bleek dat hij afgevoerd werd stopten de spreekkoren ook. Was aan de andere kant vh veld met een hinderend net ervoor. De media heeft er alleen veel ophef over gemaakt destijds. De moraalridders van studio voetbal & co
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Mwoah, 'moraalridders'.. Kan me die verontwaardiging best voorstellen. Of jouw verhaal nou klopt of niet.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Verrassend, reppie zit wederom hooliegedrag te vergoeilijken
en wederom was het het thuispubliek dat was begonnen!
"Toen bleek dat ie afgevoerd werd stopten de spreekkoren"
Alleen lag Tyton toen al zo'n 10 minuten in z'n doel voor pampus. Of zagen ze dat niet door dat vervelende net?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schei uit
Normaliter verwacht je toch echt wel dat Barca gaat stormen wanneer ze zowat een hele helft met een man meer staan. Ajax heeft gestreden als een leeuw en ontzettend veel meters gemaakt voor de ontbrekende schakel op te vangen, maar toch bekruipt me het gevoel dat als dit de finale voor de CL was geweest ze echt wel in staat waren geweest de motor in de versnelling te gooien. Dat was dan nog geen garantie geweest voor een resultaat aan hun kant trouwens.
But who cares:) Gewonnen van Barca, 1.000.000 in de knip erbij, zeker voor EL, CL overwintering in eigen hand, coefficiënten opgekrikt en gewoon 7 punten in een zeer lastige poul. Had vd Hoorn tegen Milan niet zo'n jeugdige fout gemaakt, en had Denswil niet zo amateuristisch gehapt in Glasgow was je nu al veilig geweest. Twee onnodige pingels.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Verrassend, reppie zit wederom hooliegedrag te vergoeilijken
en wederom was het het thuispubliek dat was begonnen!
"Toen bleek dat ie afgevoerd werd stopten de spreekkoren"
Alleen lag Tyton toen al zo'n 10 minuten in z'n doel voor pampus. Of zagen ze dat niet door dat vervelende net?
Ze hebben het dan ook niet tien minuten lang gezongen...
Is gewoon een algemeen bekend stadion liedje wat spottend wordt gezongen. Typisch een geval van waar men zich druk om kan maken. Moralistisch gedoe in mijn ogen. Toen hij afgevoerd werd kreeg hij ook "gewoon" een "applaus".
Toestand is verder nog onveranderd van de supporter. Geen best teken lijkt me..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ze hebben het dan ook niet tien minuten lang gezongen...
Is gewoon een algemeen bekend stadion liedje wat spottend wordt gezongen. Typisch een geval van waar men zich druk om kan maken. Moralistisch gedoe in mijn ogen. Toen hij afgevoerd werd kreeg hij ook "gewoon" een "applaus".
Toestand is verder nog onveranderd van de supporter. Geen best teken lijkt me..
Kijk de beelden nog even na. Toen de brancard al lang en breed op het veld was stonden ze in het uitvak nog massaal enthousiast te zingen, onder meer hoe stil die Boeren wel niet waren etc.
edit:
@ vanaf 2:02 maar met name op 2.17, dat was de 39e minuut van de wedstrijd, terwijl de botsing in de 30e minuut was. Wie hou je nu eigenlijk voor de gek?
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Hoesen, de man die in één seizoen scoorde in de Eerste Divisie, de Eredivisie en de Champions League. Mocht Ajax 3e worden kan daar de UEFA Cup ook nog bij 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Kijk de beelden nog even na. Toen de brancard al lang en breed op het veld was stonden ze in het uitvak nog massaal enthousiast te zingen, onder meer hoe stil die Boeren wel niet waren etc.
edit: (embed)
@ vanaf 2:02 maar met name op 2.17, dat was de 39e minuut van de wedstrijd, terwijl de botsing in de 30e minuut was. Wie hou je nu eigenlijk voor de gek?
Ik hoor Ajacieden pro Ajax zingen vanaf minuut 2:02 en 1 van de slechtste commentatoren van NL zegt tegelijkertijd dat de Ajax aanhang zich laat gaan vanwege spreekkoren en het niet respecteren van wat eigenlijk?. Zie hier het betere knip en plakwerk van de publieke omroep. It makes no sense at all..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik hoor Ajacieden pro Ajax zingen vanaf minuut 2:02 en de commentator zegt tegelijkertijd dat de Ajax aanhang zich laat gaan vanwege spreekkoren en het niet respecteren van wat eigenlijk?. Zie hier het betere knip en plakwerk van de publieke omroep. It makes no sense at all..
Ik heb deze wedstrijd live gezien en er was niks geknipt en geplakt aan. Alleen al het feit dat wanneer een speler van de tegenstander al 10 minuten voor dood in de 16 meter ligt en je dan blij gaat staan te klappen en zingen... bovendien wil je denk ik gewoon horen wat je wilt horen, op 2:17 kan het niet duidelijker zijn. Ja of ze hebben al tijdens de wedstrijd spreekkoren in de beelden gemonteerd. Net als het gefluit van de PSV-aanhang als reactie, dat was ook niet echt.. kan natuurlijk ook....
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Het is wel gezongen, maar de momenten die nu aangehaald worden kloppen gewoon niet. Zoals ik al zei rijmen dingen die de commentator zegt in die samenvatting al niet met wat ik hoor op de achtergrond.. Dus ja er wordt genoeg geknipt en geplakt in zo'n samenvatting. Het gefluit van die psv aanhang zal wel zijn geweest tijdens een minuut stilte. Zijn ze goed in
Als we toch niet relevante zaken erbij gaan blijven halen..
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Proficiat Ajacieden. Wordt gelukkig nog een mooi potje die laatste in Milaan.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Hou nou toch op man, hahaha.
Deze Tunesische zender zit zeker ook in het grote complot tegen Ajax:
Vanaf 8:20 is het "Laat maar liggen die is dood" duidelijk niet van de lucht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Pfff, wint Ajax van Barcelona, gaat Montorsi er een incident van vorig seizoen bij terug halen. Vermoeiend. Alles om maar niet over die wedstrijd van gister te hoeven lezen he?
Beide incidenten zijn ook niet te vergelijken, maar dat heeft reppie al uitgelegd.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Twee seizoenen terug zelfs. Ik heb het er alleen helemaal niet bijgehaald, de discussie was allang gaande. Ik reageer alleen even op rep die compleet uit zijn nek lult wat betreft die wedstrijd. Of mag dat niet omdat Ajax van Barcelona heeft gewonnen? Waar ik trouwens blij mee ben, zoals je best weet ben ik nooit anti-Ajax en zelfs helemaal niet in Europa.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Twee seizoenen terug zelfs. Ik heb het er alleen helemaal niet bijgehaald, de discussie was allang gaande. Ik reageer alleen even op rep die compleet uit zijn nek lult wat betreft die wedstrijd. Of mag dat niet omdat Ajax van Barcelona heeft gewonnen? Waar ik trouwens blij mee ben, zoals je best weet ben ik nooit anti-Ajax en zelfs helemaal niet in Europa.
Ik vind het wat typisch dat het na zo'n wedstrijd hier een pagina over een incident van 2 jaar terug moet gaan.
Er wordt trouwens bij blessures wel vaker spottend wat gezongen. In het geval Tyton achteraf dom en spijtig, maar destijds kwam er ook meteen applaus toen men zag dat er echt wat was. Maar er lopen zoveel mietjes in het voetbal die tijdens wedstrijden blessures faken dat je ook wel eens twijfels hebt of er echt iets is. Dat zag ik gister wel met die duikelaars van Barcelona. Zo'n Neymar ook, wat een triest figuur zeg. Ik hoopte bijna dat Poulsen hem eens 3 meter de lucht in zou schoppen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, allemaal emoties op die tribune daar. Kan wel snappen dat er wat stress is aangezien het er zeer ernstig uit zag.
Nog weirder is dat de 2 ambulances buiten op elkaar geknald zijn 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik vind het wat typisch dat het na zo'n wedstrijd hier een pagina over een incident van 2 jaar terug moet gaan.
Tsja, helaas is er iemand tijdens deze verder prachtige wedstrijd wel van de tribune gevallen en zwaargewond geraakt. Dus dan is het logisch dat daar ook over gesproken wordt. En die associatie met Tyton is dan niet zo vergezocht natuurlijk.
Ik heb de beelden er bijgepakt en hier geplakt en dat is gewoon absoluut niet waar.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Tsja, allemaal emoties op die tribune daar. Kan wel snappen dat er wat stress is aangezien het er zeer ernstig uit zag.
Nog weirder is dat de 2 ambulances buiten op elkaar geknald zijn
Idd vind dit ook niet zo heel vreemd allemaal. Schijnt inderdaad wat dingen fout te zijn gegaan, maar dat weten die mensen verder niet.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Je zal maar naast zo'n irritant tokkiewijf zitten. En dan in zo'n situatie.
.
.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Huh? Sinds wanneer zit jij op geenstijl (het afvoerputje van de Nederlandse journalistiek)? 
Over het filmpje: tsja, geweld tegen hulpverleners. Nederland anno 21e eeuw.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Je zal maar naast zo'n irritant tokkiewijf zitten. En dan in zo'n situatie.
.
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, helaas is er iemand tijdens deze verder prachtige wedstrijd wel van de tribune gevallen en zwaargewond geraakt. Dus dan is het logisch dat daar ook over gesproken wordt. En die associatie met Tyton is dan niet zo vergezocht natuurlijk.
Ik heb de beelden er bijgepakt en hier geplakt en dat is gewoon absoluut niet waar.
Ik vind de situatie Tyton en gisteravond wel degelijk verschillend. Gisteravond zag je meteen al dat die man zwaargewond was. Neemt niet weg dat men bij Tyton wel verkeerd reageerde hoor, daar niet van.
Was het maar vast Milan-Ajax 
Beter raakt Kaka in die week een paar dagen geblesseerd, die jongen is weer goed in vorm aan het komen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Och, Manolev mag ook weer een keer mee, en net naar z'n geboorteland Bulgarije.
Naast Willems is nu ook Tamata geblesseerd geraakt, dat zal dan wel Hendrix op linksback worden.
Al is dat natuurlijk vragen om problemen aangezien die daar niet bepaald lekker uit de voeten kan wat duidelijk te zien was in die thuiswedstrijd tegen die Bulgaren.
Maar alles beter dan Tamata...
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Hendrix!
Dat wordt weer lachen vrijdag!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Over Gijp gesproken, benieuwd welke smoes hij nu weer verzint om Ajax geen credits te geven. Na Ajax-Celtic kon hij ook nauwelijks iets positiefs zeggen.
PS: Gister was Ronald Koeman ook nog aanwezig. Heeft die man na RKC toch nog eens een mooie pot voetbal gezien deze weken 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Over Gijp gesproken, benieuwd welke smoes hij nu weer verzint om Ajax geen credits te geven. Na Ajax-Celtic kon hij ook nauwelijks iets positiefs zeggen.
"Barcelona speelde op 35%"zal het wel worden denk ik.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12846 stemmen
En niet geheel onterecht. Grootse prestatie natuurlijk van Ajax, maar het is niet zo dat jullie ze gewipt hebben uit een kwartfinale ...
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Precies, een beetje meer realisme dan die NOS mafketels lijkt me ook wel gewenst.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Ow zeker niet, als Barcelona op 100% had gespeeld had je nooit kunnen winnen. Maar behoudens die ene fout heeft Ajax optimaal gepresteerd. Genoeg kansen afgedwongen op het moment dat je vooruit durfde te spelen, die ook optimaal benut werden en achterin eigenlijk niets weggegeven. Dus ook al speelde Barcelona wellicht wat ongeïnspireerd, over Ajax zelf valt eigenlijk eens niets negatiefs te zeggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.