• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.384 acteurs
  • 199.064 gebruikers
  • 9.375.067 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Zandkuiken schreef:

Wat heerlijk om Kaká als vanouds over het veld te zien wervelen. Zou hij dan toch eindelijk terug zijn?

MVP bij Milan dit seizoen, ja. En die rushes over het middenveld laat-ie weer vaker zien.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Harco schreef:

Die poule des doods is wel ziek trouwens: als Napoli en Dortmund hun laatste wedstrijd winnen, vliegt er gewoon een team met twaalf punten uit.

En dan kan zo'n Zenit met 6 punten door...

Als Porto punten laat liggen bij Atletico wat normaal is zijn ze gewoon door aangezien Porto op 5 staat en Zenit een beter onderling resultaat, dan mogen ze zelfs verliezen van Wien.

Die hebben er ook al zo weinig en komen dan op 5...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Das onzin. Maar je zult nu wel een resultaat moeten halen bij Celtic waar je waarschijnlijk liever spelers rust had gegund. Maar goed ik ben trots. Jullie wonnen van Zulte en toen was de cl winnen nabij. Wij winnen van een van de beste teams van Europa! Zetten we Nederland en Ajax voor 1 avondje weer een klein beetje op de kaart! Hopelijk gaat Cruijf gelijk krijgen en staat er meer jeugd als Klaasen op! Waan van de dag? JAZEKER!

Ze spelen thuis tegen Celtic.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Altijd lastig die schotten! Maar ga nu maar een ander feestje verpesten. Doei!

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Tonypulp schreef:

Milan gaat natuurlijk nooit van dit Ajax winnen. (bijna) allemaal helden op het veld vanavond

Probleem is dat Milan genoeg gaat hebben aan een gelijkspel. En dat zie ik eigenlijk wel gebeuren. Nederlandse teams delven altijd het onderspit op dat soort momenten. 93e minuut Balotelli 2-2 voorspel ik.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

j0enne schreef:

Ik moet wel altijd lachen om die mensen die nooit iets posten op Facebook maar nu staat 't weer helemaal vol hoor met WZAWZDB en andere dingen.

WZAWZDB

WKNVHV

Wir sind keinen fussbal fans, wir sind Ajax Hooligans

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zie nu ook de foto

Dan ga je niet meer lekker voetbal zitten kijken als dat vlak onder je neus zich afspeelt.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik mag hopen dat Edwin van der Sar een paar spelers naar zijn kantoor haalt en ze een contract tot 2020 laat tekenen. Cillessen, Veltman en Blind om te beginnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een geweldige prestatie. Dit geeft de burger moed. 1e verlies voor Barca dit seizoen. Je ziet gewoon dat Barca zonder Messi en Madrid zonder Ronaldo op een goede dag gewoon prima te bespelen zijn. Heel Ajax zat er bovenop en werkte voor elkaar. Van Rhijn wel extreem dom natuurlijk, maar die is al tijden de oude niet. Veltman, Blind en Klaassen gewoon klasse!!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jesper ook prima op die dikke kans van Neymar hoor. Normaliter ligt een keeper dan al snel op de grond, maar hij bleef keurig staan.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Vermeer bv Dan was een wippertje al genoeg geweest

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Vermeer had inderdaad alles gedaan om die goal zo groot mogelijk te maken. Onbegrijpelijk dat we daar drie keer kampioen mee zijn geworden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Volgens omstanders is hij ''onder applaus'' in de ambulance getild. Na het verlaten van de Arena zijn twee ambulances volgens getuigen tegen elkaar aangereden.

Die man heeft ook wel erg veel pech...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ik lees dingen dat die gast onder invloed was van LSD en dacht dat die een adelaar was...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Lijkt me niet echt betrouwbaar...

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Ach ja zo zijn er talloze berichten. morgen maar even afwachten, dan weten ze wel meer.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Tonypulp schreef:

Gelijkspel zou zelfs té mooi zijn op dit moment.

Materny schreef:

Dit komt te vroeg in de tweede helft.

Quido schreef:

Dag overwinning, dag CL.

rep_robert schreef:

Dag CL... Van rhijn ik hoop dat je nooit meer mag spelen .. Doet werkelijk alles weer fout vandaag en naait ons ook.

Waarom verneuken dezelfde spelers ons altijd.

rep_robert schreef:

Ik zei het letterlijk nog tegen een vriend naast me een minuut ervoor. Het zal eens fijn zijn als we een wedstrijd als dit een keer over de streep trekken en geen twee goals verschil verpesten. Het blijft een utopie

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik dacht ook dat van Rhijn de wedstrijd verneukt had, maar na Milaan thuis waren de Goden nu met ons gelukkig.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Filmpje1 schreef:

Ach ja zo zijn er talloze berichten. morgen maar even afwachten, dan weten ze wel meer.

Politie ontkent voorlopig dat hij overleden is. Hij viel overigens van 5 meter (1e ring).

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Knappe prestatie van Ajax zeg. Van harte aan de fans hier.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Politie ontkent voorlopig dat hij overleden is. Hij viel overigens van 5 meter (1e ring).

Pff heftig, maar 5 meter kan je overleven geloof ik, maar ja het is maar net hoe je terecht komt. je kan je nek breken of zwaar hoofd letsel hebben, maar sommigen komen er ook beter vanaf.

Maar ja zo kan je blijven speculeren, morgen maar bericht van de politie afwachten, en hopen op het beste.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)

Het zag er na die 2-1 ook even niet uit. Je voelt de bui hangen en met 10 man tegen Barca verwachtte ik alsnog een nederlaag Zo'n van rhijn bezorgt je wel weer hartaanvallen met dit soort capriolen. Gelukkig drukte Barca ook niet door en waren wij de laatste tien minuten zelfs weer beter

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Pff heftig, maar 5 meter kan je overleven geloof ik, maar ja het is maar net hoe je terecht komt. je kan je nek breken of zwaar hoofd letsel hebben, maar sommigen komen er ook beter vanaf.

Maar ja zo kan je blijven speculeren, morgen maar bericht van de politie afwachten, en hopen op het beste.

Hij is plat op zn bakkes gegaan. Plat op zn buik op de grond. Dikke plas bloed lag er ook bij, beste hoofdwond ook waar dat bloed uit kwam. Het zag er niet best uit. Ik denk dan dat 6 meter al behoorlijk hoog kan zijn met zo'n smak. Ik vrees het ergste. We wachten af..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Net thuis uit Amsterdam, intens genoten van een in de eerste helft geniaal voetballend Ajax en een in de tweede helft strijdend Ajax dat dikverdiend heeft gewonnen. Ongekend zeg!

Ook weer knap dat er dit seizoen ook weer nieuwe namen op staan en goed presteren. Oa Veltman en Klaassen waren vanavond uitstekend. Blind weergaloos als middenvelder, echt zoveel respect voor die jongen, hoe hij zich al 2 jaar op werkt tot onmisbare schakel op 2 posities.

Wel weer zuur dat die piemel van een Van Rhijn zo'n idiote fout maakt (terwijl hij verder echt wel behoorlijk speelde). Kost je bijna de wedstrijd, maar op karakter werden de punten nog gepakt.

De eerste helft behoort tot het beste wat ik Ajax onder de Boer heb zien presteren. Wat een heerlijk combinatie en positiespel, maar tegelijkertijd was dat balbezit waar iets meer werd gedaan in plaats van doelloos de bal achter rondtikken zoals Ajax begin dit seizoen veel deed.

En nu op naar Milan-Ajax, the epic showdown for this group. Ik geef Ajax absoluut kans want voetballend kunnen ze Milan aan. Individueel is Milan wel wat beter met een Kaka.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat me trouwens opvalt, bij de CL toto is dat bijna iedereen verwacht dat Milan bij Celtic wint. Als ik 1 ding zeker weet, is dat dit Milan nooit gaat lukken. Kans dat Celtic wint schat ik nog hoger in. Dit Milan is zo afschuwelijk matig en uit vorm, dat Celtic hen nooit vreest. En uit ervaring weet ik nu dat Celtic Park imponerend is

PS: Opvallend dat niemand nog deze quote erbij heeft gepakt om mij om de oren mee te slaan

Spijtige uitslag, gelijkspelletje was voor Ajax beter geweest. Anderzijds hebben we plek 2 volledig in eigen hand, dat is ook mooi.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Geen 'Laat maar liggen hij is dood..!' spreekkoren a la Tyton gisteravond bij de gevallen supporter? Vorige x dat er iemand bijna dood ging in de Arena vond men dat heel grappig namelijk.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Tyton was psv uit... Vorige keer in de ArenA was volgens mij Didulica en toen kreeg ie ook een applaus. Overigens was er bij Ajax-Vitesse ook een supporter met een hartaanval

En tis gewoon een standaard liedje dat gezongen wordt bij tijdrekkende spelers. Dat het toen toevallig om een ernstige blessure ging is lullig en verkeerd getimed, maar om nu hypocriet te gaan doen vind ik erger, want het gebeurt bij elke club [/quote][quote]

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

schram101 schreef:

Geen 'Laat maar liggen hij is dood..!' spreekkoren a la Tyton gisteravond bij de gevallen supporter?

Nee, deze keer een variant daarop: Laat maar liggen hij is een Jood..!

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ah! Excuus, dacht het in de Arena was! Maar goed, geen spreekkoren dus.

Joy4ever schreef:

Nee, deze keer een variant daarop: Laat maar liggen hij is een Jood..!

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Opvallend dat niemand nog deze quote erbij heeft gepakt om mij om de oren mee te slaan

Ik zat er nog wel zwaar aan te denken dat te gaan doen, haha!

Maar ik sla je alsnog na de wedstrijd Milan - Ajax

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.