• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.216 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.067 gebruikers
  • 9.375.099 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Dat Basel flikt 't gewoon weer tegen Chelsea. 1-0.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Moet Neymar daar niet gewoon zijn tweede gele kaart krijgen voor opzettelijk de bal weg trappen?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het is binnen

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Op èèn moment na ook een hele volwassen prestatie van dit Ajax.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Het hele seizoen geen uitwedstrijd winnen en dan win je met 0-3 in die heksenketel genaamd Celtic Park, waar alleen Barcelona (3x) en Juventus ooit hebben gewonnen in Europees veband. Het zal allemaal wel. Laten we hopen dat dit het keerpunt is dit seizoen.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Laten we hopen dat ze dat keerpunt nog heel even uitstellen

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Met bloed, zweet en tranen. Respect hoor. Ajax fans gefeliciteerd .

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

FANTASTISCH! Met 10 man! Klaasen, Blind! Wat een geweldenaren!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Toen ik Cruijff daar zo zag zitten wist ik het zeker, die heeft een pleidooi gehouden voor de Barcelona staff/directie.

Ajax heeft laten zien uitstekend te kunnen voetballen, maar eerlijk is eerlijk, het had er waarschijnlijk heel anders uit gezien als Barcelona de punten nodig had.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nou, moge dit een vervolg krijgen in de eredivisie. Te beginnen a.s. zondag om 12.30 uur.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Milan gaat natuurlijk nooit van dit Ajax winnen. (bijna) allemaal helden op het veld vanavond

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Porto gelijk. Schalke gelijk. Chelsea verloren. Ajax gewonnen.

Slecht voor de toto.

Zondag gewoon puntverlies bij Den Haag zou wel mooi zijn.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Quido schreef:

Nou, moge dit een vervolg krijgen in de eredivisie. Te beginnen a.s. zondag om 12.30 uur.

Noteer maar vast een 1tje

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Quido schreef:

Precies.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Toen ik Cruijff daar zo zag zitten wist ik het zeker, die heeft een pleidooi gehouden voor de Barcelona staff/directie.

Ajax heeft laten zien uitstekend te kunnen voetballen, maar eerlijk is eerlijk, het had er heel anders uit gezien als Barcelona de punten nodig had.

Fuck dat! Tegen tien man wil je echt wel winnen hoor. En ze zijn ook niet 100 procent zeker van de 1ste plek. Dus dat punt hadden ze echt wel gewild. Maar ze waren machteloos tegen ons TEAM!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg knappe prestatie, zonder meer al was dit Barça natuurlijk bijzonder tam. Kunnen het totaal niet opbrengen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Eerste helft was de irritatie bij Barca wel groot. Tweede helft leek wel tammer idd. Maar alsnog.. Verliezen doet niemand graag en vooral als dit de eerste keer van het seizoen is Buiten dat om levert een winst plus doelpunten aardig wat premies op natuurlijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Fuck dat! Tegen tien man wil je echt wel winnen hoor. En ze zijn ook niet 100 procent zeker van de 1ste plek. Dus dat punt hadden ze echt wel gewild. Maar ze waren machteloos tegen ons TEAM!

Niet 100%, wel 99%...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Ondanks de magere vertoning van Barcelona ben ik erg tevreden over de potentie van deze ploeg en Frank De Boer verdient absoluut de credits.

freek_93

• 668 berichten
  • 1666 stemmen

Die spanning de gehele tweede helft. Oef. Veltman had die man gewoon moeten laten lopen. Helaas. Eerste helft was super prima. Tweede helft goed verdedigd en goed de bal weg getrapt. Dik tevreden. En als Ajax kan overwinteren in de champions league is dat ook nog eens goed voor het Nederlands voetbal!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Zei Jack nou Donny Hoesen?

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Die poule des doods is wel ziek trouwens: als Napoli en Dortmund hun laatste wedstrijd winnen, vliegt er gewoon een team met twaalf punten uit.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Donny Hoessen!

Arie Winter is er niks bij.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Zei Jack nou Donny Hoesen?

Haha, dus toch wel.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Bovendien, Europese overwintering is nu gegarandeerd. Tegenwoordig is een derde plaats in de CL gewoon een prima prestatie voor een Nederlandse ploeg.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Legendarische overwinning. Wat ben ik blij dat ik dit mee heb mogen maken. Een ploeg dat voetballend en verdiend van Barcelona wint en zelfs met 10 man blijft voetballen kan ik alleen maar respect voor hebben.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ik moet wel altijd lachen om die mensen die nooit iets posten op Facebook maar nu staat 't weer helemaal vol hoor met WZAWZDB en andere dingen.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Mochten wel wat meer kansen van Celtic in die samenvatting. Verder missen er nog twee buitenspeldoelpunten (1x Balo, 1x Van Dijk), waarvan die van Balo volgens mij niet eens buitenspel was.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Niet 100%, wel 99%...

Das onzin. Maar je zult nu wel een resultaat moeten halen bij Celtic waar je waarschijnlijk liever spelers rust had gegund. Maar goed ik ben trots. Jullie wonnen van Zulte en toen was de cl winnen nabij. Wij winnen van een van de beste teams van Europa! Zetten we Nederland en Ajax voor 1 avondje weer een klein beetje op de kaart! Hopelijk gaat Cruijf gelijk krijgen en staat er meer jeugd als Klaasen op! Waan van de dag? JAZEKER!

Zandkuiken

• 1746 berichten
  • 1431 stemmen

Wat heerlijk om Kaká als vanouds over het veld te zien wervelen. Zou hij dan toch eindelijk terug zijn?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.