- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Was die rode kaart nu terecht of niet? Ben niet naar de wedstrijd aan het kijken, vandaar.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Izaguirre had net rood moeten pakken voor het van achteren neerhalen van Balotelli; krijgt geel. Smerig.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En 2-0. Het werd tijd. Klaar.
Mochten Napoli en Dortmund winnen dan staan ze alle drie op 12 punten.
Ga ik er even van uit dat Arsenal die 1-0 niet weggeeft, zul je zien dat ze dat wel nog gaan doen...
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Hater
Ja terecht.. Doorgebroken speler neerhalen na een waardeloze pass van ricardo van rhijn. Mss had Veltman hem moeten laten lopen, maar het gebeurde in een split second na die blunder
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Was die rode kaart nu terecht of niet? Ben niet naar de wedstrijd aan het kijken, vandaar.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
De politie bevestigt dat de man vanaf de eerste ring naar beneden is gevallen. Het is nog niet bekend hoe het slachtoffer eraan toe is. De man zou onder het juichen, na het maken van de 2-0 voor Ajax, gevallen zijn.
Op foto's op Twitter is te zien dat de man op zijn buik in de betonnen gracht ligt. Volgens omstanders is hij 'onder applaus' in de ambulance getild.
Search Twitter - gallery - mobile.twitter.com
Search Twitter - gallery - mobile.twitter.com
NSFW
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Mochten Napoli en Dortmund winnen dan staan ze alle drie op 12 punten.
Ga ik er even van uit dat Arsenal die 1-0 niet weggeeft, zul je zien dat ze dat wel nog gaan doen...
Denk t nie!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En 2-0. Het werd tijd. Klaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik en mijn grote mond. 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Barca blijft maar 5 man achter de bal houden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik had een ergere storm verwacht dan tot dusverre. 
Snel afkloppen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Valt mee nu ja... maar niet jinxen, jongens.
Het was trouwens geen penalty, overtreding was er buiten. Jammer om ook dat achteraf nog eens te zien 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Het moet trouwens wel gezegd worden dat de Ajax verdediging tot nu toe uitstekend functioneert. En voor die speler die knullig die penalty veroorzaakte, hoe zou het eruit hebben gezien als hij die speler liet lopen? Nog knulliger wellicht?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Twijfelden we gelijk al aan, maar is niet iets wat ik de scheids erg kwalijk neem wanneer zo'n speler 10 meter doorrolt
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog vijftien minuten en één wissel om tijd te rekken.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Sjeezus, schokkende foto van die gevallen supporter doet de ronde...

Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Hater
Ja terecht.. Doorgebroken speler neerhalen na een waardeloze pass van ricardo van rhijn. Mss had Veltman hem moeten laten lopen, maar het gebeurde in een split second na die blunder
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ajax mag content zijn met Neymar. Man man.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoesen snel naar de andere kant van het veld lopen voordat zijn wissel komt 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Pfff. Heftig ja. Toch wel het nadeel van die mobieltjes. Fotootje en hup op het internet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Via whatsapp en via via iemand die op F staat hoor ik dat de supporter inmiddels is overleden. Ik hoop niet dat hij op deze lullige manier de pijp uit is gegaan 
Maar niets officieels, dus ik ga maar van het beste uit en dat ie het overleeft.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar had hij een pingel kunnen krijgen 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik ben nu trouwens wel aan het kijken, maar de verdediging staat goed hoor. Maar ook de rest speelt zeer sterk. Het lijkt vooral het collectief, want ik zie nu niet gelijk een speler die er bovenuit springt. Al denk ik dat de dagen van Sigthorsson als eerste spits geteld zijn, want die lijken ze helemaal niet te missen de laatste weken. En Bojan mag ook terug naar Spanje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.