- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dus als dit dreigement vlak voor Ajax-Feyenoord uit was gegeven, dan had je wel begrip gehad? Dan moet je 1 lijn trekken met of alles toelaten of alles weigeren.
Nee, zo'n dreigement is sowieso sneu. Iedereen met gezond verstand kan inschatten dat dat kan resulteren in een handgemeen. Al is dat al triest genoeg, als supporter van de tegenstander moet je gewoon bij thuispubliek kunnen zitten. Kom op zeg.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Echte voetballiefhebbers daar in de Arena. De hele wedstrijd met je rug naar het veld gaan staan (wat gezien het niveau nog tot daar aan toe is) en als iemand Iniesta een goede voetballer vindt kan-ie een klap voor z'n muil krijgen. Het is allemaal wat.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Overigens wordt 1 dezer dagen de nieuwe sponsor van Ajax bekend gemaakt.
Huawei? Zou me verbazen als het een andere wordt. Alles wijst op deze sponsor. Schijnen goed te betalen en veel ambities te hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Echte voetballiefhebbers daar in de Arena. De hele wedstrijd met je rug naar het veld gaan staan (wat gezien het niveau nog tot daar aan toe is) en als iemand Iniesta een goede voetballer vindt kan-ie een klap voor z'n muil krijgen. Het is allemaal wat.
Je haalt de F-Side en Vak 410 door elkaar. 410 is het enige vak dat soms zo acteert. Ook niet mijn ding, in je blote bast met -5 met je rug naar het veld staan en dan springen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Huawei? Zou me verbazen als het een andere wordt. Alles wijst op deze sponsor. Schijnen goed te betalen en veel ambities te hebben.
Dat weet ik niet, maar de persconferentie was afgelopen weekend al gepland.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Huawei ligt wel in de lijn der verwachtingen.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Hebben ook al reclames op fox, hoeawie.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Nieuws uit Brabant en Zuid-Oost Nederland lees je op ED.nl
Zo heb ik Cocu nog nooit gezien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Nieuws uit Brabant en Zuid-Oost Nederland lees je op ED.nl
Zo heb ik Cocu nog nooit gezien.
Je voelt gewoon dat die man dit het afgelopen weekend voor de spiegel heeft lopen oefenen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoe weet je dat laatste dan?
Ik meen wel dat het de planning was om het dit jaar nog bekend te maken. Ben zeer benieuwd. KLM werd genoemd, maar is geen optie meer. Alles wijst op Huawei. Al was Vitesse ook een kandidaat voor Huawei, maar het lijkt me dat Ajax wat aantrekkelijker is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat me trouwens opvalt, bij de CL toto is dat bijna iedereen verwacht dat Milan bij Celtic wint. Als ik 1 ding zeker weet, is dat dit Milan nooit gaat lukken. Kans dat Celtic wint schat ik nog hoger in. Dit Milan is zo afschuwelijk matig en uit vorm, dat Celtic hen nooit vreest. En uit ervaring weet ik nu dat Celtic Park imponerend is 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
1-1 daar, maar dat is eerder hoop, ik vrees dat Celtic maar zo eens kan winnen. Al kan Milan wellicht alles achterin dichtzetten en hopen op een bevlieging voorin.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Je voelt gewoon dat die man dit het afgelopen weekend voor de spiegel heeft lopen oefenen.

Dat gevoel heb ik totaal niet.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ik hou het ook op een gelijkspelletje. Beide zeer matige teams. Milan heeft echter wel meer individuele klasse. Voor wat het waard is..
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Omdat iemand die ik ken tegenwoordig behoorlijk hoog werkt bij Ajax.
Maar bij nader inzien zou het ook wel eens om dat vrouwenelftal kunnen gaan
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
1-1 daar, maar dat is eerder hoop, ik vrees dat Celtic maar zo eens kan winnen. Al kan Milan wellicht alles achterin dichtzetten en hopen op een bevlieging voorin.
Doe maar 1-1 ja, al reken ik op Celtic winst. In dat geval moet Ajax wel bij Milan gaan winnen om sowieso nog in Europa te blijven.
Stand nu:
Barca 10
Milan 5
Ajax 4
Celtic 3
Bij winst Milan zal Ajax vanavond minimaal een punt moeten pakken. Dan kan je Milan op onderling resultaat nog pakken als je daar wint. Maar beter pakt Ajax een punt en Celtic ook. Dan ben je normaal gesproken sowieso wel 3e (Celtic wint niet in Barcelona) en speel je met een winst in Milaan de 2e ronde CL.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Omdat iemand die ik ken tegenwoordig behoorlijk hoog werkt bij Ajax.
Maar bij nader inzien zou het ook wel eens om dat vrouwenelftal kunnen gaan
.
Vd Sar is 1 meter 99, die werkt vrij hoog bij Ajax 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Omdat Andersen en Fischer bij de presentatie schijnen te zijn?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
@RikElfrink 1m
Cocu haalt Rai Vloet bij de selectie van #PSV 1, meldt hij zojuist.
Het kan snel gaan. Gaat mee naar Bulgarije. Ik zie wel potentie in 'm in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zoon of andere familie van de kikker van Sparta?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar bijna heel Nederland zich vanavond vergaapt aan Ajax - Barcelona, wordt er even verderop een oorlog gevoerd. Dortmund op de rand van uitschakeling vecht voor zijn laatste kans om de 1/8e finale. Verliezen is geen optie, en gelijkspelen ook niet. Er moet, zonder 3 vaste defensieve waardes, een winst uit het vuur geslepen worden door de geslepen Hyena's uit Napels. Draagt u het spel een warm hart toe? Doe uzelf niet te kort, ga deze magnifieke krachtmeting aanschouwen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ja, die wedstrijd zou ik inderdaad ook veel liever zien. Balen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik had die wedstrijd ook graag gezien. Jammer dat Ajax en die groep op dezelfde avond vallen door de loting. Leverkusen-Man Utd van morgenavond spreekt me minder aan.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Erg zonde ja. Vroeger kon je dan nog wel eens terecht bij de Belgen, maar helaas moeten we het nu met de nos doen.
Jack zal trouwens de tissues wel paraat hebben. Behalve Barca ook nog eens Ajax op het scherm.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Zoon of andere familie van de kikker van Sparta?
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Twee ploegen die tot in den treure op balbezit spelen maar die ontdaan zijn van hun spelers die het verschil kunnen maken...
Ik ben er bang voor.
Edit: Ik dacht dat Neymar ook niet speelde maar die schijnt erbij te zijn. Scheelt.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik hou het ook op een gelijkspelletje. Beide zeer matige teams. Milan heeft echter wel meer individuele klasse. Voor wat het waard is..
Door iets anders dan een opvlieging van Kaka zie ik Milan niet scoren, ja. Bonera + Zapata achterin is ook geen garantie voor een succesvolle verdediging.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.