• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.227 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.067 gebruikers
  • 9.375.238 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

schram101 schreef:

Erg zonde ja. Vroeger kon je dan nog wel eens terecht bij de Belgen, maar helaas moeten we het nu met de nos doen.

Wij zijn ook verplicht om naar Nos te kijken. Nuja, als het geen interessante affiche is dan gewoon een match streamen maar voor de samenvattingen kijk ik wel naar nos. Ik vind het wel heel raar. De vorige keer keek ik naar Real maar was er daar dan gewoon een journalist van nos aanwezig om Bale te interviewen? Sturen jullie overal reporters naartoe voor een nutteloos persbabbeltje vol clichés? Om dan nog maar te zwijgen over de samenvatting van Bayern die enkel ging over Robben en of hij een goal zou scoren.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Dat was ook maar eenmalig hoor dat over Robben aangezien die toen een record kon pakken als die een doelpunt scoorde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Counterploegje hoor dat Atletico B . Tegen de verhouding in maar wat geeft dat. 0-1 Atleti.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

j0enne schreef:

Dat was ook maar eenmalig hoor dat over Robben aangezien die toen een record kon pakken als die een doelpunt scoorde.

Dat wist ik niet, dat werd toch niet gezegd in de samenvatting? Niets mis mee om een Nederlandse speler wat te benadrukken tijdens een samenvatting maar je moet natuurlijk niet overdrijven.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nederland 3 ligt eruit? Als die 't over een uur maar doet.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Asaharo schreef:

De vorige keer keek ik naar Real maar was er daar dan gewoon een journalist van nos aanwezig om Bale te interviewen? Sturen jullie overal reporters naartoe voor een nutteloos persbabbeltje vol clichés? .

Jep. Typisch Nederland. Geldverkwisting tot en met. En dan zijn er nog mensen die publieke omroep géén geldverkwisting vinden ten tijde van crisis. Te belachelijk voor woorden natuurlijk.

Maar goed, dat is weer een andere discussie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toby Alderweireld . Bij het grof vuil zetten terug naar Amsterdam Zuid-Oost. Courtois zit er ook goed naast maar Alderweireld hoodschuldige. Klotezooi.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Het is dan ook altijd al de hamvraag geweest wat jullie met die gozert aanmoesten natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De bank moet ook warm gehouden worden . Die kneus speelt van zijn leven Godin niet uit de basis natuurlijk.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Hoogst ongelukkig van mega Toby maar Courtois zit er echt flink naast.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kom nou, dit is 95% de schuld van de keeper.

Courtois weet niet waar hij staat en anticipeert helemaal verkeerd op een bal die je zelfs met één hand kunt plukken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou nee, want Courtois hoort helemaal niet in actie horen te komen. Gewoon enorm slecht gekopt, en mag niet gebeuren in zo'n complete ongevaarlijke situatie.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Kom op man, die bal gaat 100 meter de lucht in, Courtois heeft tijd genoeg maar denkt zo te zien dat de bal naast gaat aan dat slappe handje te zien.

Maar hé, de eerste voorspelling is al juist.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Niet bepaald Toby's fout nee.. Keeper is écht zwak daar.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Lijkt me ook. Met twee handjes gewoon.

O ze zijn ook gewoon super simpel door als nummer 1 nu al. Wat zit die Noami nou weer te zeiken.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

Twee ploegen die tot in den treure op balbezit spelen

In die zin inderdaad niet echt een fijn affiche gezien de nogal saaie manier van spelen, maar ik verwacht op één of andere manier toch een leuk potje waarin Ajax zowaar gaat stunten.

Maar Dortmund - Napoli is inderdaad eigenlijk de one to watch.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Als keeper moet je op elk moment in actie kunnen komen.

De bal wordt ongelukkig gekopt, maar een ieder van ons in dit topic had die bal geplukt.

Je ziet duidelijk aan zijn sprong dat Courtois niet weet waar hij staat, hij heeft het pas door dat hij mis zit wanneer de bal in het doel ligt.

Positioneel en technisch een uitermate zwakke actie van de keeper.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Volledig de schuld van de keeper deze goal. Zulke belabberde timing zie je zelfs op de jeugdvelden niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Kom op man, die bal gaat 100 meter de lucht in, Courtois heeft tijd genoeg maar denkt zo te zien dat de bal naast gaat aan dat slappe handje te zien.

Tuurlijk is de blunder van Courtois, maar hij hoort niet eens de mogelijkheid krijgen een blunder te maken. Zoals je zegt de bal gaat 100 meter de lucht in, hoe slecht kan je verdedigend koppen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

De helft van het topic heeft 1-1

Dacht ik eindelijk eens goed van start te zijn gegaan........

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Macmanus schreef:

Lijkt me ook. Met twee handjes gewoon.

O ze zijn ook gewoon super simpel door als nummer 1 nu al. Wat zit die Noami nou weer te zeiken.

Al gekwalificeerd zijn is geen vrijbrief voor dit soort debiele acties. Ook als Courtois 'm had gehad zou ik witheet geweest zijn, is al de zoveelste keer dat ie ballen gaat lopen verlengen ipv gewoon slagvaardig verdedigend kopt. Tuurlijk zijn ze al door, anders had Alderweireld sowieso niet gespeeld.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Huh? Een kritische noot over het aankoopbeleid van Barcelona van de NOS?

Nog een reden die Waterreus eruit te schoppen lijkt me..

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Come on, Barca!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Die Marc Overmars.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Come on, Barca!

Tsssk. Wees blij dat er nog een paar Nederlandse clubs zijn die genoeg coëfficiënten halen om bepaalde subtoppers in Rotterdam een plekje in Europa te gunnen. Bedankje zou op zijn plaats zijn

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kippenvel

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Al stop je er nog 50.000 vlaggetje bij, het ligt vooral aan het stadion waardoor het er zo grauw en sfeerloos uitziet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Arsenal. Na 1 minuut al.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Kut Nederland 3 met z'n beeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Celtic is sterker; zoals verwacht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.