• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.224 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.067 gebruikers
  • 9.375.212 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Zo ver was ik nog niet met lezen. Mafkezen, wie lopen daar te slapen bij die clubs

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Als je op de F-side of een dergelijke fanatieke tribune bij een andere club gaat zitten als supporter van de tegenstander is dat sowieso al erg dom.

Daarnaast trek je zeker geen shirtje van die tegenstander aan en ga je niet juichen als die tegenstander scoort oid.

Kun je wel doen maar dan wordt je wel van die tribune verwijderd. Meestal niet zachtzinnig.

Hoe moeilijk kan het zijn.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Dat van de harde kern daar kan ik in komen kos dat is inderdaad een kwestie van gezond verstand. Maar de oproep heeft het over alle thuisvakken.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

kos schreef:

Als je op de F-side of een dergelijke fanatieke tribune bij een andere club gaat zitten als supporter van de tegenstander is dat sowieso al erg dom.

Daarnaast trek je zeker geen shirtje van die tegenstander aan en ga je niet juichen als die tegenstander scoort oid.

Kun je wel doen maar dan wordt je wel van die tribune verwijderd. Meestal niet zachtzinnig.

En dit weet ook iedereen die alleen een kaartje heeft gekocht omdat ze dachten dat Messi kwam...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wauw, support van kos. Dit ben ik niet gewend

Maar inderdaad, je hebt helemaal gelijk. En dit gebeurt overal. Ook bij Feyenoord of waar ook.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

Dat van de harde kern daar kan ik in komen kos dat is inderdaad een kwestie van gezond verstand. Maar de oproep heeft het over alle thuisvakken.

Dan moet je de tekst toch maar eens lezen...

Shirts op het vak

De wedstrijd waar veel supporters naar uit hebben gekeken staat dan eindelijk op het programma. Hoe de score ook zal verlopen, het thuispubliek zal als één blok achter de club staan. De seizoenskaarthouder en vaste bezoeker/volger van Ajax zal dit begrijpen. Er zullen echter ook dagjesmensen zijn die nooit naar het voetbal gaan, maar het nu in ene reuze interessant vinden om Barcelona een keer in actie te zien. Prima als die mensen lekker teveel voor een kaartje willen betalen. Prima als die mensen niet eens weten wie er bij Ajax op het veld staat. Prima als die mensen gaan schreeuwen om Messi (terwijl die niet eens meespeelt). Wat we echter niet zullen accepteren, is shirts van de tegenstander in de thuisvakken. Zeker op de vakken 125 t/m 129 is het dragen van een Barcelona-shirt uit den boze.

Laatste regel.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Die regel daarvoor staat toch letterlijk wat david bohm zegt?

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Ze bedoelen dus: overal verboden, maar in 125 t/m 129 helpen wij een handje het shirt uit te doen.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Nou begin ik nog meer aan je intelligentie te twijfelen Ajax&Litmanen1. De één na laatste regel luidt namelijk:

Wat we echter niet zullen accepteren, is shirts van de tegenstander in de thuisvakken.

In de laatste regel wordt de nadruk gelegd op een aantal vakken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Natuurlijk spreken ze daar over de F-Side vakken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

Nou begin ik nog meer aan je intelligentie te twijfelen. De één na laatste regel luidt namelijk:

Wat we echter niet zullen accepteren, is shirts van de tegenstander in de thuisvakken.

In de laatste regel wordt de nadruk gelegd op een aantal vakken.

Wauw, wat een misplaatste attitude man. Sneu. Wist niet dat je een discussie op normale toon niet wilde voeren.

De F-Side spreekt hier voor eigen vakken, maar raadt ook af om het in andere vakken aan te doen. Maar zij zijn uiteraard alleen ''de baas'' over hun vakken die ze noemen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Natuurlijk spreken ze daar over de F-Side vakken.

Bedoel je dat ze met 'de thuisvakken' de F-side vakken bedoelen? Hoeveel vakken zijn dat dan nog (buiten die specifiek genoemde vakken)?

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wauw, wat een misplaatste attitude man. Sneu. Wist niet dat je een discussie op normale toon niet wilde voeren.

De F-Side spreekt hier voor eigen vakken, maar raadt ook af om het in andere vakken aan te doen. Maar zij zijn uiteraard alleen ''de baas'' over hun vakken die ze noemen.

Ik deel zelden een sneer uit maar volg wel dit draadje en kan dus rustig stellen dat de pot hier de ketel verwijt. En een dergelijke oproep steunen vind ik nou geen blijk van intelligentie.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

PowNed : Twaalf Ajax-fans opgepakt

Nou, die komen er dus ook niet in vanavond. Net op tijd even opgepakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Ik deel zelden een sneer uit maar volg wel dit draadje en kan dus rustig stellen dat de pot hier de ketel verwijt. En een dergelijke oproep steunen vind ik nou geen blijk van intelligentie.

Je leest maar weer eens half. Ik steun nooit enig geweld. Ik heb alleen wel enig begrip voor de harde kern dat ze niet zitten te wachten op dagjesmensen met Barcelona shirts naast zich.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Bedoel je dat ze met 'de thuisvakken' de F-side vakken bedoelen? Hoeveel vakken zijn dat dan nog (buiten die specifiek genoemde vakken)?

Ik ga er vanuit dat ze hun F-Side vakken bedoelen ja. Wat maar een aantal vakken zijn (de vakken die ze in dat artikel noemen). De F-Side is bv geen 410 of de lange zijde. Ze willen die dagjesmensen niet naast zich in hun vakken, maar raden ze verder wel af om het in andere vakken wel te doen. Maar ik gok dat ze willen aangeven dat mensen met Barcelona shirt hem bij hun vakken in kunnen leveren. Kan je goed of slecht vinden, maar het is ook niet erg slim om bij de harde kern in ander shirt te verschijnen.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je leest maar weer eens half. Ik steun nooit enig geweld. Ik heb alleen wel enig begrip voor de harde kern dat ze niet zitten te wachten op dagjesmensen met Barcelona shirts naast zich.

Ik kan erg goed lezen en jij bent erg gauw op je teentjes getrapt.

Ik gebruik mijns inziens geen onvertogen woord. Mijn uitspraak impliceert zelfs dat ik je enige intelligentie toedicht want daar begin ik immers aan te twijfelen.

Vervolgens beticht je mij van een misplaatste attitude en noem je me sneu. Tja.

Veel plezier in de Arena.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Ik kan erg goed lezen en jij bent erg gauw op je teentjes getrapt.

Ik gebruik mijns inziens geen onvertogen woord. Mijn uitspraak impliceert zelfs dat ik je enige intelligentie toedicht want daar begin ik immers aan te twijfelen.

Vervolgens beticht je mij van een misplaatste attitude en noem je me sneu. Tja.

Veel plezier in de Arena.

Als je een probleem met me hebt, zeg het dan gewoon. Dan zijn dit soort sneertjes niet nodig.

Ik heb nu een paar keer uitgelegd hoe ik over de zaak denk, meer is het niet. Als je het nog altijd vreemd vind, ook best. Ik gok dat je in geen enkel stadion met een ander shirt bij de harde kern moet zitten.

En ja, ik zal me vanavond best vermaken.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Sowieso, die hele toon van dat bericht. Zo zielig. Bij

Feyenoord lopen ook veel te veel van die Neanderthalers. Ik heb er helemaal niets mee.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als je een probleem met me hebt, zeg het dan gewoon. Dan zijn dit soort sneertjes niet nodig.

Ik heb nu een paar keer uitgelegd hoe ik over de zaak denk, meer is het niet. Als je het nog altijd vreemd vind, ook best. Ik gok dat je in geen enkel stadion met een ander shirt bij de harde kern moet zitten.

En ja, ik zal me vanavond best vermaken.

Geen probleem hoor, nee ik ben blij dat je hier regelmatig post. Heb ik wat te lezen.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Ineens begrijp ik het. Eigenlijk is het allemaal volkomen logisch. Moet je maar niet zo stom zijn om als fan van Barcelona voor je smaak uit te komen. Want dan verdien je het gewoon om de tyfus in geslagen te worden. Dat zou in ieder stadion gebeuren dus ook in de Arena. Dat krijg je er van als je enkel voor Iniesta naar het stadion komt! Loeders!

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Sowieso, die hele toon van dat bericht. Zo zielig. Bij

Feyenoord lopen ook veel te veel van die Neanderthalers. Ik heb er helemaal niets mee.

Nou, dat je het uberhaupt aankondigt is inderdaad wel sneu ja. Normaal gesproken gebeurt dat echt niet, dat zijn gewon ongeschreven regels.

En dan ook op de f-side pagina? want daar komen die dagjesmensen kijken of zo?

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Overigens kijk ik vanavond gewoon met een maat die voor Ajax is. Geen enkel probleem, is het nooit geweest ook.

Zal iets met opleiding, opvoeding en intelligentie te maken hebben waarschijnlijk.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

schram101 schreef:

Ineens begrijp ik het. Eigenlijk is het allemaal volkomen logisch. Moet je maar niet zo stom zijn om als fan van Barcelona voor je smaak uit te komen. Want dan verdien je het gewoon om de tyfus in geslagen te worden. Dat zou in ieder stadion gebeuren dus ook in de Arena. Dat krijg je er van als je enkel voor Iniesta naar het stadion komt! Loeders!

. juist.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou, dat je het uberhaupt aankondigt is inderdaad wel sneu ja. Normaal gesproken gebeurt dat echt niet, dat zijn gewon ongeschreven regels.

En dan ook op de f-side pagina? want daar komen die dagjesmensen kijken of zo?

Ach, zij weten ook wel dat de landelijke media dat overnemen.

schram101 schreef:

Overigens kijk ik vanavond gewoon met een maat die voor Ajax is. Geen enkel probleem, is het nooit geweest ook.

Zal iets met opleiding, opvoeding en intelligentie te maken hebben waarschijnlijk.

Wie zegt dat dit wel een probleem is dan? Ik heb ook een paar goede vrienden die voor Feyenoord zijn. Ook al eens samen naar Klassiekers gegaan (uiteraard incognito ), zonder problemen. Natuurlijk mag dat nooit een punt zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dit gebeurt overal. Ook bij Feyenoord of waar ook.

Nee hoor. Zolang je geen jodenkostuum aan hebt komt het wel goed. Wel kan je verwachten wat verbaliteit naar je kop geslingerd te krijgen, maar we gaan geen mensen van de tribune zetten die gewoon betaald hebben voor hun kaartje.

Tuurlijk zijn er altijd individuën die dergelijke mensen wel met geweld willen benaderen maar kan je vertellen dat de SCF dat niet tolereerd.

Het is niet slim om te doen maar dergelijke dreigementen (want dat zijn het, geen waaschuwingen) zijn ongepast. Triest.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee hoor. Zolang je geen jodenkostuum aan hebt komt het wel goed. Wel kan je verwachten wat verbaliteit naar je kop geslingerd te krijgen, maar we gaan geen mensen van de tribune zetten die gewoon betaald hebben voor hun kaartje.

Tuurlijk zijn er altijd individuën die dergelijke mensen wel met geweld willen benaderen maar kan je vertellen dat de SCF dat niet tolereerd.

Het is niet slim om te doen maar dergelijke dreigementen (want dat zijn het, geen waaschuwingen) zijn ongepast. Triest.

Dus als dit dreigement vlak voor Ajax-Feyenoord uit was gegeven, dan had je wel begrip gehad? Dan moet je 1 lijn trekken met of alles toelaten of alles weigeren.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Nja, als ik het even vergelijk bij ons, daar werden ook al twee keer Feyenoorders van de Hazenkamp af geschopt.

Je moet daar gewoon niet gaan zitten. Overal in het stadion is geen probleem, maar niet daar.

Dat had niks met shirtjes te maken maar om juichen terwijl Feyenoord scoorde. In zo'n vak is dat ook echt not done.

Niet voor niks worden dat soort lui normaal gesproken ook onmiddellijk beschermd door stewards en van de betreffende tribune geleid. Voor eigen veiligheid.

En Feyenoord is nota bene de enige club die bij ons kriskras door het stadion kunnen zitten.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Overigens wordt 1 dezer dagen de nieuwe sponsor van Ajax bekend gemaakt.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

kos schreef:

Overigens wordt 1 dezer dagen de nieuwe sponsor van Ajax bekend gemaakt.

KLM toch?

Hmm even gegoogeld wordt nu ontkend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.