- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat dit alsjeblieft niet waar zijn. Wat een lelijk ding. Waar is het geel??!!!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Geweldig verdedigd door Steffie. 1-2.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
de Vrij
Slechtste verdediger die v Gaal op kan roepen.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
De Vrij is ook de laatste kans die hij krijgt van Van Gaal aan het verspelen zo te zien. Schakel net in, maar dit zag er weer lekker knullig uit..
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Zet dan Veltman erin, wat een drama.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
de Vrij
Slechtste verdediger die v Gaal op kan roepen.
Niet overdrijven, Breuer is echt wel ietsje slechter hoor
.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Veltman had 'm afgestopt. Maar ja, het is te vroeg, hè. We hebben meer aan gevestigde namen...
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Veltman had 'm afgestopt..
M'n schoonmoeder ook
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Hiddink open voor bondscoachschap - NOS Sport
Zou mooi zijn als Hiddink het stokje mag overnemen van Louis "Löffel an Löffel" van Gaal. Hij sluit het iig niet uit. Zie ik liever komen dan Koeman.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat een goal van Honda 
Nederland ook wel erg slecht in de tweede helft.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Nederland wordt weggespeeld.
Wat een aanval van Japan. 2-2.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Vlaar, De Vrij, Siem de Jong aub nooit meer oproepen.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Ongelofelijk die gelijkmaker. Dat ze in de 16 kunnen combineren en een doelpunt maken. Ik hou m'n hart vast in Brazilië met onze verdediging. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vlaar, De Vrij, Siem de Jong aub nooit meer oproepen.

Domme, domme, domme wissel... Nigel eruit 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Eindelijk De Jong eruit. Die heeft helemaal niks geraakt.
Lens in de spits, Depay op de flank.
Depay heeft al in ieder geval meer laten zien in die paar minuten dan Siem in de hele wedstrijd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Hier staat Janmaat ook weer lekker. Gaat goed!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Honda mag ook wel bij dat lijstje van 25... Heerlijke voetballer toch.
De Vrij leek me niet de hoofdschuldige aan de eerste tegengoal (dat was eerder Nigel de Jong). En verder is Cilessen echt droevig in het meevoetballen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Tweede helft gewoon weggespeeld door Japan, zo simpel is 't.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
En verder is Cilessen echt droevig in het meevoetballen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Oei oei oei wat wordt N. de Jong gemist de tweede helft, ik hoop toch dat Louis dat ook ziet, Verder verdedigt De Vrij echt als een gehandicapte of hij verdedigt lucht, is Vlaar ook niet heel overtuigend, zijn de uittrappen van Cillissen niet best, is Blind op CVM niet goed genoeg voor dit niveau en heeft Janmaat ook wel eens betere wedstrijden gespeeld. Tegen Colombia zie ik graag Steek, Wiel en Vlaar met Veltman spelen, rest kan blijven staan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Hiddink open voor bondscoachschap - NOS Sport
Zou mooi zijn als Hiddink het stokje mag overnemen van Louis "Löffel an Löffel" van Gaal. Hij sluit het iig niet uit. Zie ik liever komen dan Koeman.
Dan zou Hiddink nog een laatste keer voor het voetbal kiezen en niet voor het geld, zou erg mooi zijn. Een people manager, die voortborduurt op het verder prima technische werk van Van Gaal. Zou top zijn.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Maar geen Siem de Jong in de spits...
Dan kan je net zo goed met 10 man beginnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Laat dit alsjeblieft niet waar zijn. Wat een lelijk ding. Waar is het geel??!!!
(afbeelding)
Wat is dat een graflelijk shirt zeg. Vond Spanje een van de weinige shirts waar de Adidas-strepen (sowieso, waarom die dingen werkelijk op elk shirt?) nog prima bij pasten, maar dat is in dit gedrocht ook verdwenen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Net als met Vlaar, een betere optie is er niet direct, en ik zie Lens graag aan de zijkant spelen, al was Depay niet slecht, maar heb nog liever Lens daar. En zo oefen je goed voor wedstrijden met Persie, want die staat op een eindtoernooi ook nooit in de zestien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Schaars blesseerde zich bij de warming-up...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Allemachtig, wat speelde Oranje na de rust dramatisch. Daarvoor was het best redelijk, met 2 hele mooie goals. Uiteindelijk mag je blij zijn dat die Jappen er niet een overwinning uit hadden getrokken. Het had goed gekund. Defensief is dit Oranje heel karig. Ik had wel gehoopt op minuten voor vd Wiel trouwens.
PS: Die Willems 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is dat een graflelijk shirt zeg. Vond Spanje een van de weinige shirts waar de Adidas-strepen (sowieso, waarom die dingen werkelijk op elk shirt?) nog prima bij pasten, maar dat is in dit gedrocht ook verdwenen.
Mee eens, werkte nog wel maar dat is nu helemaal vd baan. Die Adisdas strepen zijn inderdaad volledig onbegrijpelijk. Zo lelijk heb ik shirts zeer zelden gezien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben blij dat ik geen bondscoach ben. Wat moet je toch met die verdediging aanvangen zeg... In ieder geval zal Van Gaal het hopelijk wel uit zijn hoofd laten Blind nog een keer CM te laten spelen.
Centraal leek mij Vlaar een zekerheidje, maar man, wat speelde die beroerd vandaag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.