• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.385 acteurs
  • 199.066 gebruikers
  • 9.375.093 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Zlatan en Van Persie horen natuurlijk in de top 25.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Pirlo!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Thierry Henry!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Zo vet dat hij hem er als het ware inkijkt vanaf de corner vlag.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Östlund !

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Matig potje gister. Zweden wel erg defensief en Zlatan deed er weinig aan. Die spaarde zich opzichtig voor dinsdag. Dan zal het moeten gebeuren. Zweden uit en thuis is een wereld van verschil qua resultaten.

Frankrijk wel op de rand van een uitschakeling. Toch nog een beetje goed nieuws. Wat een nare ploeg is dat. Blij als ze dinsdag nogmaals falen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

1. C. Ronaldo

2. Zidane

3. Messi

4. Xavi

5. Gerrard

6. Iniesta

Dit zijn voor mij de big 6 waar niet aan valt te tornen. Hierna wordt het meer inwisselbaar, maar laat ik voor de leuk eens een poging doen (het is toch dweilpauze):

7. Ronaldo

8. Buffon

9. Ronaldinho

10. Shevchenko

11. Lampard

12. Seedorf

13. Schweinsteiger

14. Van Nistelrooy

15. Cannavaro

16. T. Silva

17. Figo

18. Terry

19. Lahm

20. Ribery

21. Nesta

22. Rooney

23. Özil

24. Van der Sar

25. Ballack

Paar spelers zijn al in hun nadagen natuurlijk (Zidane / Figo / Ronaldo) maar ik heb ze toch meegenomen. En ik ben ongetwijfeld nog wel de nodige topspelers vergeten. Provisionele lijst dus.

Zlatan: heel misschien top 50, net aan.

Natuurlijk onzin om Zlatan (maar ook vPersie) niet in die toplijst te zetten en spitsen als Rooney of bv een aanvaller als Ribery wel. Die jongens zijn echt niet van het niveau van die 2. Zlatan is geloof ik in 10 jaar 8x kampioen geworden. Dan behoor je gewoon tot het allerhoogste niveau. En dan ook nog Gerrard in je top 6, hahahah. Goede speler hoor, maar er waren er wel een stel beter.

Als ik een top 15 van de afgelopen 10 jaar zou maken, willekeurige volgorde:

Zlatan

Van Persie

Messi

C. Ronaldo

Zidane

Xavi

Iniesta

Ronaldinho

vd Sar

Van Nistelrooij

Gerrard

Henry

Roberto Carlos

Lampard

Giggs

Zoiets. Waarom je namen als Cannavaro, Rooney of Ozil erin zet is me een raadsel.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hallo Robben.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hmm, ja Robben. Geweldige speler, maar te vaak geblesseerd geweest in die 10 jaar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Hallo Zanetti.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Hallo Zanetti.

Trouwe clubspeler, maar ook weer niet zo opvallend. Dan had ik eerder jongens als Lahm, Terry, Ferdinand, Puyol ofzo genoemd. Jongens die bijna elk jaar in Europa om de prijzen spelen.

ps ?Ribéry moet in plaats van Gouden Bal maar vaas op schoorsteen zetten? - voetbalzone.nl

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Nesta?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hmm, ja Robben. Geweldige speler, maar te vaak geblesseerd geweest in die 10 jaar.

Vond hem juist altijd na een blessure uitzonderlijk goed terugkomen ondanks weinig ritme.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Vond hem juist altijd na een blessure uitzonderlijk goed terugkomen ondanks weinig ritme.

Zeker. Zijn mentale kracht is ongekend. Ik was gek geworden als ik zoveel blessures zou hebben. Bijna elk jaar ligt hij er wel maanden uit. Robben zit wel dicht bij de beste spelers van de laatste 10 jaar aan. Maar eigenlijk is het onmogelijk, er waren zoveel goede spelers. Alleen al bijna elke speler van Barcelona tussen 2005-2011.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Die zou er bij mij ook wel instaan. Europees en Wereldvoetballer in 2006. Wereldkampioen in 2006.

Twee landstitels met Juventus, twee met Real Madrid. Hoort absoluut in Top 5 beste verdedigers van

de afgelopen 10 jaar.

Ik mis trouwens met name Casillas in het rijtje. Buffon en Sar wel iets betere keepers maar qua prijzen lacht hij hen beide uit uiteraard.

T. Silva is voor mij de naam uit het rijtje waarbij ik echt dacht:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Die zou er bij mij ook wel instaan. Europees en Wereldvoetballer van het jaar in 2006. Wereldkampioen in 2006. Twee landstitels met Juventus, twee met Real Madrid. Hoort absoluut in Top 5 beste verdedigers van de afgelopen 10 jaar. Ik mis trouwens met name Casillas in het rijtje.

T. Silva is voor mij trouwens de naam uit het rijtje waarbij ik echt dacht:

Bij Cannavaro denk ik altijd aan 2006 ja, maar over 10 jaar lang heeft hij op mij geen onuitwisbare indruk gemaakt. Casillas (of Buffon) had er ook wel bijgemoeten ja. Maar ik vond 1 keeper zat en dan kies ik maar die Nederlander

PS: Duitsland heeft een serieus probleem.

Sami Khedira heeft vrijdagavond tijdens de oefeninterland tegen Italië een zware knieblessure opgelopen. De 26-jarige middenvelder van Duitsland en Real Madrid heeft zowel de voorste kruisband als een binnenband van zijn rechterknie afgescheurd, waardoor zijn deelname aan het WK 2014 in Brazilië ernstig in gevaar komt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Grootste lachertje is het ontbreken van Raul.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Albiol?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

En niet te vergeten Frank Demouge.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lolbroek . En ook niet Bravo. Gonzalez Blanco uiteraard.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Die is echt belachelijk slecht. Bij Real Madrid altijd de slechtste en bij Spanje ook.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bedankt, ga ik toch nu met een lach de deur uit

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Duitsland heeft een serieus probleem.

(quote)

Leuk man die oefenpotjes.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Materny schreef:

Ze zouden gewoon iedere kwalificatiereeks volledig in eind april/mei moeten doen, een jaar voor de start van het toernooi. Dan is de groep zes weken bij elkaar, heb je dat gekloot met competitieonderbrekingen ook niet. Vriendschappelijke interlands definitief eruit. Internationale competities zijn al in april klaar. Minder overbelasting en blessures; ik zie voordelen.

Eens. Ben daar ooit eens brief van de week mee geweest in VI. Ik had als idee twee interlandperiodes, in november/december en mei/juni/juli, beide steeds zes of zeven weken en vervolgens een winterstop en zomervakantie. Dan kunnen alle kwalificaties worden afgenomen, de Africa Cup en de grote toernooien. Dan zijn minder vlieguren nodig, zijn blessures opgelopen bij het land minder fataal voor de clubs, zijn groepen langer bij elkaar waardoor het voetbal mogelijk beter wordt et cetera.

Nadeel: twee keer per jaar zes weken weg is niet altijd prettig, maar daar staat dan wel een miljoenensalaris tegenover. En bij de clubs missen ze wel een behoorlijke groep dan die niet meetraint wekenlang.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Zitten we er klaar voor jongens. Japan - Oranje om kwart over één in Genk....

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

0-1 van der Vaart!

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Robben

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Opgeleefde Ortiz tot zomer 2017 bij AZ - FCUpdate.nl

Rare titel trouwens. Hij is helemaal niet opgeleefd. Hij heeft nu een trainer die geen blokhut voor zijn kop heeft.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

ZO Robben!!!!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Robben. Wat een eindbaas. 0-2.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.