• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.193 films
  • 12.222 series
  • 33.996 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.710 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Beter dan die Zweden die echt helemaal niks kunnen. Ongelofelijk.
klopt, het zijn tien hansworsten + Zlatan. Maar ik vind dat in het elftal van Portugal te veel vervelende mannetjes zitten + wij hebben het er altijd moeilijk tegen op een eindtoernooi.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Frankrijk...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nou het zal mij benieuwen of die Zweedse houthakkers thuis wel iets kunnen, maar dit mag Portugal eigenlijk niet weggeven tegen deze antivoetballers. Gecombineerd met Oekraïne fijne resultaten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Man van glas schijnt ook geblesseerd uitgevallen te zijn.

Woord gaat dat het waarschijnlijk wel meevalt, maar nog geen officiële bevestiging vanuit Ijsland. Zou het jammer vinden, het experiment Sigi - de Jong - Schone bevalt me momenteel wel. Weekje rust pakken Kolbeinn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jammer van Portugal trouwens.. Die prikken er in Zweden wel eentje in, en dan is het schluss. Ronaldo weer het irritante mannetje, maar hij stond er wel toen het moest. Frankrijk exit is prima nieuws; die gun ik even een WK rust na Henry zijn geniepige handsbal in de vorige WK kwalificatie.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Bijzonder irritant trouwens het commentaar van Driessen tov Isaksson. Deed nagenoeg niks fout vanavond.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Les Bleus

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Bijzonder irritant trouwens het commentaar van Driessen tov Isaksson. Deed nagenoeg niks fout vanavond.

Bij die bal op de lat dook hij er toch akelig onderdoor. Voor de rest foutloos inderdaad.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Wilfred Bouma heeft z'n schoenen aan de wilgen gehangen. Is altijd een nuttige, nooit zeurende kracht geweest uit de eigen opleiding. Dus hopelijk krijgt hij nog een mooi afscheid.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Bij die bal op de lat dook hij er toch akelig onderdoor. Voor de rest foutloos inderdaad.

Die snoeiharde kopbal van enkele meters afstand bedoel je...Daar was hij gewoon kansloos geweest, dat was toch geen fout.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Frankrijk . Merde. All out gaan dinsdag.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Die 2 ballen achter mekaar van Ronaldo pakte die wel geweldig, al was 't buitenspel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Die snoeiharde kopbal van enkele meters afstand bedoel je...Daar was hij gewoon kansloos geweest, dat was toch geen fout.

Hij stond niet eens op de lijn, en ging onder de voorzet door. Dat is een fout. Had hij op de lijn gestaan had hij hem inderdaad niet gehad; dat is waar.

Zal het straks nog eens terugkijken.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zweden kan, net als Oranje, helemaal niet verdedigen. Die gaan vanavond gewoon in de aanval. Ik zie eerder Portugal op de counter spelen.

Ik quote hem nog een keer, gewoon omdat het kan

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Trouwens vier rode kaarten waarvan drie in blessuretijd bij vier duels vanavond. Het gaat ergens om lijkt me.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij stond niet eens op de lijn, en ging onder de voorzet door. Dat is een fout. Had hij op de lijn gestaan had hij hem inderdaad niet gehad; dat is waar.

Zal het straks nog eens terugkijken.

Maar buiten dat (dat was de 86e minuut) het afzaagwerk van Driesen begon al in minuut 1.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Wat zie ik hier?

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Neus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hey, rustig aan Lampenkap!

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4517 stemmen

Die nummer 11 (Elmander) is gewoon de broer van Mathijsen trouwens.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hey, rustig aan Lampenkap!

Haha.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Het is een leuke spits geweest en een aparte character, ik wil er ook niet al te veel van af doen maar qua niveau zou ik hem nog niet bij de beste 25 spelers van de afgelopen 10 jaar zetten. Lang niet eigenlijk.

Zin om dat lijstje te maken? Ik ben wel benieuwd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

'Beste spelers' resulteert weer in zo'n discussie waarbij uiteindelijk een aanvaller en verdediger niet te vergelijken zijn. Ibracadabra behoort tot een van de beste 5 aanvallers in het laatste decennium. Daarachter een rits met goede aanvallers (Raul, Eto'o, Nistelrooij etc.), maar geen van allen die structureel meerdere seizoenen boven de 25 goals zitten of elk seizoen prijzen pakken voor hun clubs. Wellicht dat een Costa, Falcao of Suarez nog structureel gaat toppen.

Messi

Ronaldo

.....even niks.

Zlatan

.....heel even niks.

??

??

We mogen geluk hebben om momenteel twee levende legendes aan het werk te zien.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Zin om dat lijstje te maken? Ik ben wel benieuwd.

1. C. Ronaldo

2. Zidane

3. Messi

4. Xavi

5. Gerrard

6. Iniesta

Dit zijn voor mij de big 6 waar niet aan valt te tornen. Hierna wordt het meer inwisselbaar, maar laat ik voor de leuk eens een poging doen (het is toch dweilpauze):

7. Ronaldo

8. Buffon

9. Ronaldinho

10. Shevchenko

11. Lampard

12. Seedorf

13. Schweinsteiger

14. Van Nistelrooy

15. Cannavaro

16. T. Silva

17. Figo

18. Terry

19. Lahm

20. Ribery

21. Nesta

22. Rooney

23. Özil

24. Van der Sar

25. Ballack

Paar spelers zijn al in hun nadagen natuurlijk (Zidane / Figo / Ronaldo) maar ik heb ze toch meegenomen. En ik ben ongetwijfeld nog wel de nodige topspelers vergeten. Provisionele lijst dus.

Zlatan: heel misschien top 50, net aan.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Lahm?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Rooney... Ribery...

En dan Zlatan slechter vinden...

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ja, het is allemaal wat Ik was sowieso in de top trouwens nog Del Piero, Totti en Henry vergeten...

Nee, dat wordt al met al denkelijk geen top 50 voor Zlatan, sorry fanboys.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

7. Ronaldo

Voor een lijst die over de laatste tien jaar gaat; hij is drie jaar gestopt en drie jaar geflopt (voornamelijk in Italië). In de overige vier seizoenen is het niet dat hij een gat kan slaan met Zlatan.

10. Shevchenko

Zelfde verhaal. Tot 2006 leuk gebald, maar daarna zwaar geflopt in London en bij terugkeer in Milaan het net nooit meer gevonden. Zijn laatste jaren in Oekraïne loopt hij circa 1 op 2.25 (iets wat Zlatan ook wel kan).

22. Rooney

Twee seizoenen in zijn gehele carriëre waar hij boven de 16 goals uitkomt. Enough said.

Zlatan slaagt overal waar hij speelt en pakt altijd prijzen (ja, want in Barca prikte hij er ook 16 in, en liep hij 1 op 1.8), kunnen bovenstaande spelers niet zeggen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Trouwens weer een uitstekende oogst voor de topclubs na de interlands. Feyenoord raakt BMI kwijt, Ajax, Kolbeinn en PSV Locadia. De een langer dan de ander, maar toch. Eriksen trouwens ook tot januari uitgeschakeld met een blessure.

Ze zouden gewoon iedere kwalificatiereeks volledig in eind april/mei moeten doen, een jaar voor de start van het toernooi. Dan is de groep zes weken bij elkaar, heb je dat gekloot met competitieonderbrekingen ook niet. Vriendschappelijke interlands definitief eruit. Internationale competities zijn al in april klaar. Minder overbelasting en blessures; ik zie voordelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.