- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Anderzijds is de grote doorbraak van Messi gewoon in Nederland geweest
Die wil ik nog wel eens zien en zo vaak krijg je de kans niet want na 2005 is hij hier niet meer geweest geloof, dus ergens hoop ik wel op Barcelona dit seizoen. Al zal kaarten kopen dan wel extreem lastig kunnen zijn.
Ik ben toen nog naar de halve finale Argentinie - Brazilie geweest in Utrecht, toen was hij al een klasse beter dan de rest, maar zat in de openingswedstrijd nog op de bank kan ik me herinneren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Bakkali geblesseerd afgehaakt bij de training van België...
Kut potjes ook altijd.
Vorig seizoen ook al met Toivonen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen puntenmindering voor monaco 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Tja, al horen die dingen er wel bij (al heb ik eens gepleit voor twee interlandperiodes in december en juni, dat heeft alleen maar voordelen zo ongeveer) maar ik denk als Strootman niet netjes ook die schijtpotjes had gespeeld en weinig voor Oranje kon betekenen, hij zeker niet voor € 20 miljoen was vertrokken. Zo compleet onzinnig zijn ze dus niet die potjes. Of nee, jullie hebben Brands, dan was het sowieso € 20 miljoen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV-ers haken altijd voor interlands af, dat ken ik al zolang ik voetbal volg.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
PSV-ers haken altijd voor interlands af, dat ken ik al zolang ik voetbal volg.
En Ajacieden niet?
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Die haken af als ze niet worden opgeroepen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In principe niet nee. PSV-ers haken vaak af met pijntjes, maar konden enkele dagen eerder of later dan wel spelen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Enkel de salariseis van Alderweireld kan nog problemen opleveren, meldt het medium. De verdediger vraagt drie miljoen euro netto per seizoen en dat bedrag ligt rond de bovengrens van het salarishuis van de 21-voudig landskampioen.

Ajax en Spartak Moskou zijn 't al eens over een transfersom van 7 miljoen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Als je dan toch ver weg gaat, dan beter voor een dik salaris. Ajax zal dik tevreden zijn lijkt me.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
In principe niet nee. PSV-ers haken vaak af met pijntjes, maar konden enkele dagen eerder of later dan wel spelen.
hmm iets zegt me dat je een beetje biased bent
Volgens mij gebeurt dat ook vaak zat bij spelers van Ajax (en Feyenoord, en eigenlijk overal, zou ook niet snel enig risico lopen bij een potje van niks), maargoed.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Zou het erg jammer vinden als Alderweireld naar Spartak gaat. Sportief gezien vind ik het namelijk helemaal geen verbetering.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Als Alderweireld vertrekt, willen jullie dan niet Zanka? Is tenslotte een Deen. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Jörgenson heet de beste man toch?
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Met Mike van der Hoorn staat er allang weer een eigen jeugdspeler klaar.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Hoe hij het toch elke keer voor elkaar krijgt blijft een raadsel, maar Mino Raiola helpt ook Ola Toivonen aan een mooie transfer. De PSV'er ontdeed zich onlangs van Martin Dahlin en met succes: AC Milan heeft opeens interesse. De topclub uit Milaan neemt de Zweeds international binnenkort over en stalt hem direct bij het bevriende Genoa, waar hij eventuele deelname aan het WK niet op het spel zet.
Het zal toch niet dat Raiola 't weer weet te flikken. 
Edit.
Helaas, Thijs spreekt 't al tegen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Maar omdat hij zoiets idioots achterop zet, betekent toch niet dat je dat hoeft te volgen? Alsof Siem ineens Donald Duck achterop wil zetten, of Darth Vader, of Strootman die Poephoofd (stripfiguur) op zijn rug wil, ik vraag me af wat de KNVB er dan van vindt. Overigens moet het dan nog altijd Sanka zijn, maar dat terzijde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Denk dat rap duidelijk gaat worden dat we helemaal niet zo'n (sterke) brede selectie hebben als velen veronderstellen. Van der Hoorn is momenteel middenmoot Nederland en de volgens De Boer logische vervangers voor Eriksen en/of De Jong - Schöne en Klaassen - zijn niet veel beter. Hoewel het ook met die spelers best zou moeten kunnen gaan lopen, mits De Boer er eens vanaf stapt dat de halven zich niet hoeven aan te bieden als de CV's aan de bal zijn. Dan kun je eindelijk eens gaan voetballen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23482 berichten
- 76994 stemmen
Denk dat rap duidelijk gaat worden dat we helemaal niet zo'n (sterke) brede selectie hebben als velen veronderstellen. Van der Hoorn is momenteel middenmoot Nederland en de volgens De Boer logische vervangers voor Eriksen en/of De Jong - Schöne en Klaassen - zijn niet veel beter. Hoewel het ook met die spelers best zou moeten kunnen gaan lopen, mits De Boer er eens vanaf stapt dat de halven zich niet hoeven aan te bieden als de CV's aan de bal zijn. Dan kun je eindelijk eens gaan voetballen.
Vind ik ook
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Geen puntenmindering voor monaco
Vanwaar de blijheid als ik vragen mag? Zodat er wat tegengas kan worden gegeven aan PSG?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
6 weken zonder Siem en definitief zonder Eriksen en Alderweireld en ik zet ook een streep door het seizoen. Iemand vroeg aan mij wie Siem zou moeten vervangen, maar hij speelt al zo lang elke wedstrijd dat ik dat niet eens zou moeten weten.
Serero is niet zo goed... Dan zou Schöne daar moeten ballen en Poulsen erin?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zonder Siem, Toby en Christian wordt een kampioenschap heel erg lastig.
Ik weet niet hoe veel Tadic moet kosten (als opvolger van Eriksen), maar die zou ik heel graag bij Ajax zien. Wat een speler! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
We hebben gewoon de plank misgeslagen met het compleet uitblijven van nuttige aankopen. Als straks Eriksen nog weg zou gaan, zijn we de pineut. Ik roem de Boer om zijn werkwijze en visie, maar hij heeft overvloedig veel vertrouwen in een (reeds bewezen) matige groep. Of zien wij het niet goed?
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Zonder Siem, Toby en Christian wordt een kampioenschap heel erg lastig.
Ik weet niet hoe veel Tadic moet kosten (als opvolger van Eriksen), maar die zou ik heel graag bij Ajax zien. Wat een speler!
Die zou ik als Ajax maar uit je hoofd zetten
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
@kos/@jeroentjuhhhhhhhhhhhhh
Ik vrees ook dat dat niet haalbaar is, maar verreweg de beste speler momenteel. Fisher als opvolger van Eriksen zie ik niet, maar Frankie blijkbaar wel.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jesus Christ, dramaqueens hier. We missen Siem ook eens een paar weekjes. Schone en Serero zijn goed genoeg om dat tijdelijk op te vangen. Eerlijk gezegd, met Siem heb je wel strijdlust, duelkracht en de nodige goals, maar je voetbal wordt er niet beter van omdat Siem ook geen hele beste voetballer is. Hij valt echt wel een tijdje op te vangen. Alderweireld weg zou ook zonde zijn, omdat ik Toby minstens 3x beter dan die vd Hoorn vind en Eriksen weg zou een kleine ramp zijn, maar zover is het nog niet. En als hij vertrekt dan staat iemand anders weer op. Ik had ook gedacht dat we Vertonghen niet op zouden kunnen vangen, maar het is Moisander moeiteloos gelukt. Alleen, als Eriksen vertrekt dan moet je Europees je ambities bijstellen. Nationaal niet.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
@kos/@jeroentjuhhhhhhhhhhhhh
Ik vrees ook dat dat niet haalbaar is, maar verreweg de beste speler momenteel. Fisher als opvolger van Eriksen zie ik niet, maar Frankie blijkbaar wel.
Oooh, no biggie.
Hebben geen van dat...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.