• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Daar moet je niet mee aankomen bij een Juve-supporter.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Kijk, zijn die 2 verliespartijen toch nog ergens goed voor geweest - wat ik al hoopte en dacht:

'Hulp van VvF in zoektocht naar versterkingen' | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Het zou me niet verbazen als Armenteros wordt gepresenteerd. Nou niet echt een geweldige versterking. Maar dan hebben we wel een waardige back-up achter Pellè en mag hij wat mij betreft op de plek van Immers komen te spelen. Laat hem maar lekker zwerven rond Pellè.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Apollinisch schreef:

Flinke dvd-collectie die gozer bij Voetbalfans. Chucky92 toevallig?

Heb ik iets gemist?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Nou, ik ben weer thuis. Weer één puntje wat er eigenlijk 3 moesten zijn.

Maar mij zie je daar niet meer. Alleen tegen Helmond Sport en Jong Ajax denk ik.

Zanka, Koch en Rayhi waren positief. Antonio, van Overbeek en van Ooijen waren oké.

De rest was echt huilen met de pet op. Die Schouw ook met z'n arrogante kop die boos is dat die werd gewisseld.

Wat zullen ze bij Ajax lachen dat wij die prutser nu hebben.

Onbegrijpelijk ook dat ze die supporters van Excelsior gewoon in dat uitvak stoppen, zet ze aan de overkant en er is niks aan de hand.

Sowieso is een tientje voor zo'n wedstrijd gewoon te hoog (geen seizoenskaarthouders), doe gewoon voor iedereen 5 euro en d'r zullen er ongetwijfeld meer komen.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

Sowieso is een tientje voor zo'n wedstrijd gewoon te hoog (geen seizoenskaarthouders), doe gewoon voor iedereen 5 euro en d'r zullen er ongetwijfeld meer komen.

Hm, voor AGOVV betaalde ik ook wel eens € 15. Het is dat het zo lekker dichtbij is, dus dan doe je dat weleens (al was het in de kantine altijd gezelliger), maar zeker als je het grote PSV ook in je eigen omgeving hebt is € 10 inderdaad te veel.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Ga ook nog soms naar Helmond Sport, zit je voor €8 al achter de goal.

Aan de overkant zitten ze natuurlijk met de stoelen op de daken.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Heb ik iets gemist?

Nou en of! RTL XL

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

j0enne schreef:

Nou, ik ben weer thuis. Weer één puntje wat er eigenlijk 3 moesten zijn.

Schiet mij maar lek: wat heb je nou aan 3 punten (of 1, of 0)? Ze kunnen toch niet promoveren en ook niet degraderen. Het zijn trainingspartijtjes, voor de leuk kunnen ze eens met 10 man beginnen, de hele wedstrijd de bal alleen met de linkervoet beroeren of in de 1e minuut een eigen goal maken, of nog beter gewoon niet op komen dagen als het regent, die strafpunten doen er toch niet toe. De zinloosheid van dit alles valt niet in woorden uit te drukken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha inderdaad. Je druk maken om punten . Terwijl ze ook alleen maar meedoen voor de ervaring, en dat net een beetje meer centjes oplevert.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Wat dat betreft vond ik de les voor Jong Ajax bij Oss uit ook wel treffend, terecht en belangrijk. Het is helaas voor de jeugdelftallen niet meer dan zelfontplooiing. Waar ze eindigen maakt geen donder uit.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laten we niet doen alsof Milan een kleine club met een prutselectie is.

Dat doe ik ook niet. Maar het grote Milan is er al jaren niet meer. Milan geeft nu wel eindelijk de jeugd een kans dus wie weet dat ze daar weer wat moois kunnen gaan neerzetten in de loop der tijd. Voorin met El Shaarawy en Balotelli zijn ze uiteraard wel dodelijk. Dat is imo de grootste zorg voor PSV. Ik schat de kansen 55/45 in ten faveure van Milan.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Ik wil alleen maar aangeven dat ze de hele wedstrijd beter waren.

Denk je nu serieus dat ik er minder door ga slapen of ze tweede of vijftiende worden? Nee.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Heee, ik zie toevallig op Facebook dat er een vacature bij Fox-tv is vrijgekomen voor Willempie

Vacatures - ajaxlife.nl

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Schiet mij maar lek: wat heb je nou aan 3 punten (of 1, of 0)? Ze kunnen toch niet promoveren en ook niet degraderen.

Maar wel kampioen worden, en dat willen ze ook wel weer eens vieren in Eindhoven.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Siem de Long

Die blijft dus binnenboord .

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Siem de Long

Al die schalen hoog houden perst ook de lucht uit iemand zijn lijf

In mei moet hij er weer staan om de Schaal en de KNVB beker hoog te houden.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Siem de Long

Wat is daar zo jammer aan?

P.S.

Thijs Zonneveld schreef:

In Italië hebben ze Mario Balotelli, die elke week - gewoon, voor de lol - een gouden Maserati te pletter rijdt tegen een gevel. In Engeland betaalt Wayne Rooney ieder weekend een fortuin aan een willekeurige voorbijgangster als hij even tegen haar aan mag swaffelen. In Argentinië hangt Lionel Messi - al dan niet gephotoshopt - met zijn neus in de voorgevel van een veel te blonde stripper. In Frankrijk koopt Zlatan Ibrahimovic een zessterrenhotel omdat hij geen zin heeft om een huis te zoeken.

En wij hebben Anthony Lurling die voordringt in de rij bij Kees Kroket.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Joy is voor Feyenoord en doet net of Siem Messi is.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Joy is voor Feyenoord en doet net of Siem Messi is.

Plak een s achter Siem, hussel wat met de letters en je krijgt die kleine Argentijn eruit

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Bakkali geblesseerd afgehaakt bij de training van België...

Kut potjes ook altijd.

Vorig seizoen ook al met Toivonen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Het is Messi gewoon!

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is Messi gewoon!

Jip

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Plak een s achter Siem, hussel wat met de letters en je krijgt die kleine Argentijn eruit

En daarbij, Messi mag de veters van Siem niet strikken. Hoevaak heeft Messi nou de Eredivisie gewonnen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Kut potjes ook.

Goed nieuws!

Grapje hoor. Aangezien ik gister zat te zeuren dat je niet moet lachen om blessures.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Narsingh sinds december trouwens weer op 't trainingsveld. Alleen gaat 't nog zeker 2 maanden duren...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Narsingh sinds december trouwens weer op 't trainingsveld. Alleen gaat 't nog zeker 2 maanden duren...

Ik vraag me af he....en dan? Wie gaat Cocu er uit halen voor hem? De huidige voorhoede draait prima.

MDerks

• 1 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Kut potjes ook altijd.

Vorig seizoen ook al met Toivonen.

Nee! Slecht nieuws dit.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vraag me af he....en dan? Wie gaat Cocu er uit halen voor hem? De huidige voorhoede draait prima.

Verhuren aan Feyenoord?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

De huidige voorhoede draait nu inderdaad prima, maar dat gaan ze natuurlijk nooit volhouden een heel seizoen. Dus dan kan je gewoon afwisselen, met Park er ook nog eens bij.

Bovendien waren dit ook nog de mindere tegenstanders.

Tegen ADO bijvoorbeeld was de hele voorhoede compleet onzichtbaar.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En daarbij, Messi mag de veters van Siem niet strikken. Hoevaak heeft Messi nou de Eredivisie gewonnen?

Anderzijds is de grote doorbraak van Messi gewoon in Nederland geweest Die wil ik nog wel eens zien en zo vaak krijg je de kans niet want na 2005 is hij hier niet meer geweest geloof, dus ergens hoop ik wel op Barcelona dit seizoen. Al zal kaarten kopen dan wel extreem lastig kunnen zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.