- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
De basiself van Jong-PSV van vanavond is ouder dan de basis van PSV-1 afgelopen zaterdag.
20,6 tegenover 20,4.

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zondag:
Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Schone, Eriksen, Bojan, Sigthorsson, Fischer lijkt me.
Waarbij van mij Fischer wel even op de bank mag zitten en Andersen erin mag, maar dat terzijde.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Het viel mij en anderen al eerder (het archief spreekt over januari) op dat de op het oog sympathieke Siempie zijn uitstraling van lulletje lappenkatoen een beetje bij wil stellen door constant geagiteerd tegen scheidsrechters te zeuren en te zaniken. Zal wel bij de job van aanvoerder horen, maar toch. Blijft jammer van zo'n aanvankelijk beschaafde boer'nknul.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Precies. Daarbij gaan De Jong en Van Bommel niet als een randdebiel tekeer als ze verhaal halen.
Strootman in een notendop:
(afbeelding)
Foto van PSV - Heracles waar Strootman de afwezige Van Bommel verving als aanvoerder. 
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
Het viel mij en anderen al eerder (het archief spreekt over januari) op dat de op het oog sympathieke Siempie zijn uitstraling van lulletje lappenkatoen een beetje bij wil stellen door constant geagiteerd tegen scheidsrechters te zeuren en te zaniken. Zal wel bij de job van aanvoerder horen, maar toch. Blijft jammer van zo'n aanvankelijk beschaafde boer'nknul.
Siem is gewoon echt een winnaarstype. Ook iemand die een meer dan prima uithangbord voor je club is.
Dat heeft Frank heel goed gezien. Beste aanvoerder in jaren bij Ajax imho.
stinissen (crew films & series)
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
Zondag:
Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Schone, Eriksen, Bojan, Sigthorsson, Fischer lijkt me.
Waarbij van mij Fischer wel even op de bank mag zitten en Andersen erin mag, maar dat terzijde.
Spelen we weer vanaf het begin met tien man of heb je nog hoop voor een van de slechtste spitsen van Ajax ooit?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Siem is gewoon echt een winnaarstype. Ook iemand die een meer dan prima uithangbord voor je club is.
Dat heeft Frank heel goed gezien. Beste aanvoerder in jaren bij Ajax imho.
Mhow. Jan Vertonghen vond ik een veel betere. Maar Siem doet het naar behoren, zeker omdat hij geen grootste voetballer is. Wel altijd belangrijk en haalt het maximale uit zijn kwaliteiten. Ook een kunst. En een goed gevulde prijzenkast, ook niet voor iedereen weggelegd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Spelen we weer vanaf het begin met tien man of heb je nog hoop voor een van de slechtste spitsen van Ajax ooit?
Krijgen spelers tegenwoordig al een vloedgolf aan kritiek na 3 officiële potjes? Helemaal nu Siem eruit ligt zul je hem sowieso vertrouwen moeten geven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan moet volgens jou toch Chris eruit? Vorig seizoen al de beste Ajacied, en trekt gewoon dit seizoen lekker die lijn door. Hopelijk heb je een 180 gemaakt.
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
Jan Vertonghen vond ik een veel betere.
Daar hebben we het al over gehad. Totaal niet mee eens. Mede gezien zijn uitlatingen richting Feyenoord. Ik weet niet of hij toen ook aanvoerder was maar hij maakte zijn club, werkgever, behoorlijk te schande.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar hebben we het al over gehad. Totaal niet mee eens. Mede gezien zijn uitlatingen richting Feyenoord. Ik weet niet of hij toen ook aanvoerder was maar hij maakte zijn club, werkgever, behoorlijk te schande.
Toen was Suarez het volgens mij, onder Jol (want toen won Ajax de beker). Over slechte aanvoerders gesproken
Nee, Siem is de beste kapitein in jaren.
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
Eriksen doet het nu meer dan aardig maar is nog steeds geen internationale top maar wees eerlijk in die spits zit toch totaal geen potentie laat staan voetbal
Dan moet volgens jou toch Chris eruit? Vorig seizoen al de beste Ajacied, en trekt gewoon dit seizoen lekker die lijn door. Hopelijk heb je een 180 gemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Eerst was Eriksen niks voor Ajax en nu vergelijk je hem al met de beste spelers in Europa. Eigenlijk zeg je hiermee dat je Eriksen ongeacht zijn prestaties af zal blijven kraken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
1300 man hier. 0-1 achter. Totaal onnodig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
1300 man hier. 0-1 achter. Totaal onnodig.
Zozo. Dat zijn er dus 5700 minder als bij Ajax-Telstar 
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
Hij doet het nu meer dan aardig nu die Fisher nog wat een drol is dat maar ieder schijnt het in hem te zien dus nog even het voordeel van de twijfel maar die Sigthorsson dat wordt nooit wat , kan niet passeren heeft geen versnelling en geen actie.
-
- 23481 berichten
- 76994 stemmen
[quote]The Oceanic Six schreef:
Eerst was Eriksen niks voor Ajax en nu vergelijk je hem al met de beste spelers in Europa. Eigenlijk zeg je hiermee dat je Eriksen ongeacht zijn prestaties af zal blijven kraken.[/quote
Dat heb ik niet gezegd
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Sowieso belachelijk om van Ooijen op rechtsbuiten te zetten als je van Overbeek hebt.
Verder staan er spelers in die geen potentie hebben voor de Eredivisie (Tamata, Schouw, Horsten, Noor en Kardes).
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Meer mag er ook niet in van de burgemeester waarschijnlijk, ook als het thuispubliek betreft. Risicoduel hè?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hoppa, Mokotjo bovenaan het VI-spelersklassement. Geeft toch maar weer aan wat voor geweldige speler het is. Was trouwens ook de enige man tegen Heracles die op het middenveld stond en die nog controle over de wedstrijd had.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Schitterend. Het gaat een paar potjes goed en PSV is favoriet tegen het grote Milan. Altijd lachen met die 2 mafkezen, hehe. Vorig seizoen was het ook al lachen. PSV was elke week de favoriet om te winnen en elke maandag lagen ze te klagen dat er weer punten ingeleverd waren.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Hoppa, Mokotjo bovenaan het VI-spelersklassement. Geeft toch maar weer aan wat voor geweldige speler het is. Was trouwens ook de enige man tegen Heracles die op het middenveld stond en die nog controle over de wedstrijd had.
Mokotjo is ook prima op zijn plaats bij PEC Zwolle. Daar kan hij één van de betere van het seizoen worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wow. Bovenaan het spelersklassement na 2 wedstrijden. Kijk je mee Florentino Perez? En dan 125 miljoen voor Bale bieden. Zitten jullie even te slapen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen

Schitterend. Het gaat een paar potjes goed en PSV is favoriet tegen het grote Milan. Altijd lachen met die 2 mafkezen, hehe. Vorig seizoen was het ook al lachen. PSV was elke week de favoriet om te winnen en elke maandag lagen ze te klagen dat er weer punten ingeleverd waren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Mokotjo is ook prima op zijn plaats bij PEC Zwolle. Daar kan hij één van de betere van het seizoen worden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
bookies:
winst PSV: 2,6
winst Milan: 2,6....
Valt in dit geval dus wel mee met de gekte van de Kerkhofjes 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik schat PSV ook niet kansloos, maar dat is wat anders dan ze de favoriet te noemen. Sowieso trouwens zeer dom van die broertjes. Beetje extra druk erop leggen.
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
het grote Milan

Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Flinke dvd-collectie die gozer bij Voetbalfans. Chucky92 toevallig? 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Laten we niet doen alsof Milan een kleine club met een prutselectie is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.