• 15.916 nieuwsartikelen
  • 178.822 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.390 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

depri83 schreef:

De basiself van Jong-PSV van vanavond is ouder dan de basis van PSV-1 afgelopen zaterdag.

20,6 tegenover 20,4.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zondag:

Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Schone, Eriksen, Bojan, Sigthorsson, Fischer lijkt me.

Waarbij van mij Fischer wel even op de bank mag zitten en Andersen erin mag, maar dat terzijde.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het viel mij en anderen al eerder (het archief spreekt over januari) op dat de op het oog sympathieke Siempie zijn uitstraling van lulletje lappenkatoen een beetje bij wil stellen door constant geagiteerd tegen scheidsrechters te zeuren en te zaniken. Zal wel bij de job van aanvoerder horen, maar toch. Blijft jammer van zo'n aanvankelijk beschaafde boer'nknul.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Apollinisch schreef:

Precies. Daarbij gaan De Jong en Van Bommel niet als een randdebiel tekeer als ze verhaal halen.

Strootman in een notendop:

(afbeelding)

Foto van PSV - Heracles waar Strootman de afwezige Van Bommel verving als aanvoerder.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

otherfool schreef:

Het viel mij en anderen al eerder (het archief spreekt over januari) op dat de op het oog sympathieke Siempie zijn uitstraling van lulletje lappenkatoen een beetje bij wil stellen door constant geagiteerd tegen scheidsrechters te zeuren en te zaniken. Zal wel bij de job van aanvoerder horen, maar toch. Blijft jammer van zo'n aanvankelijk beschaafde boer'nknul.

Siem is gewoon echt een winnaarstype. Ook iemand die een meer dan prima uithangbord voor je club is.

Dat heeft Frank heel goed gezien. Beste aanvoerder in jaren bij Ajax imho.

stinissen (crew films & series)

• 23481 berichten
  • 76994 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zondag:

Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Schone, Eriksen, Bojan, Sigthorsson, Fischer lijkt me.

Waarbij van mij Fischer wel even op de bank mag zitten en Andersen erin mag, maar dat terzijde.

Spelen we weer vanaf het begin met tien man of heb je nog hoop voor een van de slechtste spitsen van Ajax ooit?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Siem is gewoon echt een winnaarstype. Ook iemand die een meer dan prima uithangbord voor je club is.

Dat heeft Frank heel goed gezien. Beste aanvoerder in jaren bij Ajax imho.

Mhow. Jan Vertonghen vond ik een veel betere. Maar Siem doet het naar behoren, zeker omdat hij geen grootste voetballer is. Wel altijd belangrijk en haalt het maximale uit zijn kwaliteiten. Ook een kunst. En een goed gevulde prijzenkast, ook niet voor iedereen weggelegd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Spelen we weer vanaf het begin met tien man of heb je nog hoop voor een van de slechtste spitsen van Ajax ooit?

Krijgen spelers tegenwoordig al een vloedgolf aan kritiek na 3 officiële potjes? Helemaal nu Siem eruit ligt zul je hem sowieso vertrouwen moeten geven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Spelen we weer vanaf het begin met tien man

Dan moet volgens jou toch Chris eruit? Vorig seizoen al de beste Ajacied, en trekt gewoon dit seizoen lekker die lijn door. Hopelijk heb je een 180 gemaakt.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jan Vertonghen vond ik een veel betere.

Daar hebben we het al over gehad. Totaal niet mee eens. Mede gezien zijn uitlatingen richting Feyenoord. Ik weet niet of hij toen ook aanvoerder was maar hij maakte zijn club, werkgever, behoorlijk te schande.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Daar hebben we het al over gehad. Totaal niet mee eens. Mede gezien zijn uitlatingen richting Feyenoord. Ik weet niet of hij toen ook aanvoerder was maar hij maakte zijn club, werkgever, behoorlijk te schande.

Toen was Suarez het volgens mij, onder Jol (want toen won Ajax de beker). Over slechte aanvoerders gesproken Nee, Siem is de beste kapitein in jaren.

• 23481 berichten
  • 76994 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eriksen doet het nu meer dan aardig maar is nog steeds geen internationale top maar wees eerlijk in die spits zit toch totaal geen potentie laat staan voetbal

Dan moet volgens jou toch Chris eruit? Vorig seizoen al de beste Ajacied, en trekt gewoon dit seizoen lekker die lijn door. Hopelijk heb je een 180 gemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Eerst was Eriksen niks voor Ajax en nu vergelijk je hem al met de beste spelers in Europa. Eigenlijk zeg je hiermee dat je Eriksen ongeacht zijn prestaties af zal blijven kraken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

1300 man hier. 0-1 achter. Totaal onnodig.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

1300 man hier. 0-1 achter. Totaal onnodig.

Zozo. Dat zijn er dus 5700 minder als bij Ajax-Telstar

• 23481 berichten
  • 76994 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij doet het nu meer dan aardig nu die Fisher nog wat een drol is dat maar ieder schijnt het in hem te zien dus nog even het voordeel van de twijfel maar die Sigthorsson dat wordt nooit wat , kan niet passeren heeft geen versnelling en geen actie.

• 23481 berichten
  • 76994 stemmen

[quote]The Oceanic Six schreef:

Eerst was Eriksen niks voor Ajax en nu vergelijk je hem al met de beste spelers in Europa. Eigenlijk zeg je hiermee dat je Eriksen ongeacht zijn prestaties af zal blijven kraken.[/quote

Dat heb ik niet gezegd

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is trouwens niet om naar huis te schrijven dit niveau...

Sowieso belachelijk om van Ooijen op rechtsbuiten te zetten als je van Overbeek hebt.

Verder staan er spelers in die geen potentie hebben voor de Eredivisie (Tamata, Schouw, Horsten, Noor en Kardes).

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Meer mag er ook niet in van de burgemeester waarschijnlijk, ook als het thuispubliek betreft. Risicoduel hè?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hoppa, Mokotjo bovenaan het VI-spelersklassement. Geeft toch maar weer aan wat voor geweldige speler het is. Was trouwens ook de enige man tegen Heracles die op het middenveld stond en die nog controle over de wedstrijd had.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Broers Van de Kerkhof: 'PSV favoriet tegen AC Milan'

Schitterend. Het gaat een paar potjes goed en PSV is favoriet tegen het grote Milan. Altijd lachen met die 2 mafkezen, hehe. Vorig seizoen was het ook al lachen. PSV was elke week de favoriet om te winnen en elke maandag lagen ze te klagen dat er weer punten ingeleverd waren.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

nclo schreef:

Hoppa, Mokotjo bovenaan het VI-spelersklassement. Geeft toch maar weer aan wat voor geweldige speler het is. Was trouwens ook de enige man tegen Heracles die op het middenveld stond en die nog controle over de wedstrijd had.

Mokotjo is ook prima op zijn plaats bij PEC Zwolle. Daar kan hij één van de betere van het seizoen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wow. Bovenaan het spelersklassement na 2 wedstrijden. Kijk je mee Florentino Perez? En dan 125 miljoen voor Bale bieden. Zitten jullie even te slapen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Schitterend. Het gaat een paar potjes goed en PSV is favoriet tegen het grote Milan. Altijd lachen met die 2 mafkezen, hehe. Vorig seizoen was het ook al lachen. PSV was elke week de favoriet om te winnen en elke maandag lagen ze te klagen dat er weer punten ingeleverd waren.

Nou, ik schat ze niet helemaal kansloos tegen Milan. Niet dat ik momenteel ook helemaal mee ga doen met die meute van ''twee wedstrijden goed gespeeld en PSV tikt Barcelona weg'', maar je zag twee jaar geleden Ajax en die waren ook in staat om Milan flink pijn te doen. Zeker als Balotelli zich met andere dingen gaat bezighouden op het veld dan voetbal, is PSV echt niet kansloos.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Mokotjo is ook prima op zijn plaats bij PEC Zwolle. Daar kan hij één van de betere van het seizoen worden.

Ik vond het bij Feyenoord al een geweldige speler. Ik was ook stomverbaasd dat hij naar PEC kwam, want hij kon ook een prima kracht zijn bij b.v. Twente. Ik ga er overigens ook van uit dat hij volgend seizoen ook weg is bij ons.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

bookies:

winst PSV: 2,6

winst Milan: 2,6....

Valt in dit geval dus wel mee met de gekte van de Kerkhofjes

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Nou, ik schat ze niet helemaal kansloos tegen Milan. Niet dat ik momenteel ook helemaal mee ga doen met die meute van ''twee wedstrijden goed gespeeld en PSV tikt Barcelona weg'', maar je zag twee jaar geleden Ajax en die waren ook in staat om Milan flink pijn te doen. Zeker als Balotelli zich met andere dingen gaat bezighouden op het veld dan voetbal, is PSV echt niet kansloos.

Ik schat PSV ook niet kansloos, maar dat is wat anders dan ze de favoriet te noemen. Sowieso trouwens zeer dom van die broertjes. Beetje extra druk erop leggen.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

The Oceanic Six schreef:

het grote Milan

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Flinke dvd-collectie die gozer bij Voetbalfans. Chucky92 toevallig?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Laten we niet doen alsof Milan een kleine club met een prutselectie is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.