• 15.912 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.305 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

schram101 schreef:

Siem is trouwens wel de laatste die je dat gunt, ook al speelt ie voor Ajax.

Vind 't een heel schijnheilig mannetje die vaak met de smerigste overtredingen komt maar er werkelijk altijd mee wegkomt omdat 't zo'n ontzettend sympathieke speler is.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zie inderdaad nu dat d'r een gat is van 2 weken, da's minder.

Weer zo'n kut pot van Oranje zeker.

Twee kutpotten denk ik Al zal Siem daar dan ook wel niet voor uitgenodigd worden. Overigens zijn we daarna zeker van het WK normaal gesproken, dus zo kut zijn ze nog niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Vind 't een heel schijnheilig mannetje die vaak met de smerigste overtredingen komt maar er werkelijk altijd mee wegkomt omdat 't zo'n ontzettend sympathieke speler is.

Dus? Buiten dat ik het daar niet mee eens ben, was dat niet waar jij Strootman en Van Bommel zo om roemde?

Ps. roemde, is dat een woord?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Ja hoor. Ik roemde, hij roemde, wij hebben geroemd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Zie inderdaad nu dat d'r een gat is van 2 weken, da's minder.

Weer zo'n kut pot van Oranje zeker.

Minimaal 6 weken he. Ik denk dat hij pas Utrecht of Twente haalt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Siem is juist een modelprof, braafste jongetje van de klas. En hij zal ook best wel eens een overtreding maken, maar als er nou 1 geen viezerik is...

Hij is meer een Matavz dan een Strootman.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Om 'm eerder met Matavz te vergelijken gaat wel heel erg ver, die doet werkelijk geen vlieg kwaad en loopt d'r werkelijk altijd bij als een dooie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bedoel meer qua houding. Siem valt meer in de groep brave jongetjes. Al zal ik niet ontkennen dat Siem nooit een tik uit deelt hoor

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Zo slecht is die Vermeer nog niet. Misschien is dit zijn nog slechtere neef?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Ajax = Het Grote Geld & Fox Sports = Het Grote Geld. Lijkt me vrij duidelijk waar de belangen liggen. Ajax heeft de meeste fans, merchandise, exposure etc. etc. Maar misschien moet Otherfool het nog maar eens in cijfertjes uitleggen, misschien dat 't helpt.

Een vergelijking van niks natuurlijk. Noem eens iets waaraan je kan zien dat Fox behoorlijk Ajax-minded is...

Ik kan het niet ontdekken in de zender(en voormalig Eredivisie Live ook niet) namelijk en al helemaal niet aan de mensen die er werken zoals seniele Willem al zegt.

En je geliefde otherfool geeft mij zelfs gelijk, helaas

otherfool schreef:

De Verzuurde Bejaarde Award gaat bij dezen over van Seniele Jopie naar Waanzin Willem. Geef die mensen toch een bos geraniums en een kamertje in huize Weltevree (en gooi de sleutel weg).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Straks eens kijken of d'r wat volk komt naar 't Philips Stadion voor de eerste thuiswedstrijd van Jong PSV.

Ik ga d'r heen voor die €5 (voor seizoenskaarthouders).

Een tientje is te veel van 't goede.

Oh, Ajax wil gewoon 3.5 miljoen hebben voor Enoh.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

3,5 miljoen broodkruimels?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Straks eens kijken of d'r wat volk komt naar 't Philips Stadion voor de eerste thuiswedstrijd van Jong PSV.

Ik ga d'r heen voor die €5 (voor seizoenskaarthouders).

Een tientje is te veel van 't goede.

Joene is wel erg druk met Ajax Zit je nu ook al dagelijks op Ajax Showtime?

3,5 is natuurlijk bezopen, maar aan rijke clubjes als Fulham kan je dat wel vragen. Ze hebben zich weer bij Ajax gemeld, dus schijnbaar willen ze erg graag. Uiteindelijk gewoon de prijs laten zakken tot 2,5-2,8 miljoen. Zou nog een mooie deal zijn.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Nee, gewoon Voetbalzone.

Maar overal de hoofdprijs voor vragen maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Ik weet dat dat natuurlijk erg logisch is maar kom op, Enoh. Daar moet je elk bod op accepteren net als bij Marcelo.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Maar overal de hoofdprijs voor vragen maar voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Want... dat zou je niet moeten doen?

Edit: je hebt je tekst al gewijzigd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Dat heet beleid voeren. Zouden meer clubs moeten doen. Goedkoop inkopen en duur verkopen. Dan hoef je ook nooit bij de gemeente aan te kloppen om je grond te verkopen zullen we maar zeggen.

Met als verschil dat Ajax wel consequent is en ook niet dan betaalt als de prijs hoog blijft (Maher, Narsingh).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Maar wel meer bieden voor van Ginkel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Maar wel meer bieden voor van Ginkel.

Die vonden ze schijnbaar zijn hoge transferbedrag waard. Dat mag toch? Er is nooit gezegd dat ze niet meer eens de portemonnee willen trekken. Maar ze raken niet in paniek, want er is na van Ginkel geen dure vervanger gehaald.

david bohm

• 3078 berichten
  • 3446 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(embed)

Deze blijft geniaal. Uiteraard wordt deze ook in Nederland gezongen. Door Ajax in Nederland geïntroduceerd en door anderen over genomen. Maar lang niet zo lekker als deze variant. Een van de sfeervollere Spaanse clubs ook i.m.o.

(embed)

(quote)

Leuke voor kos. Video van het 80 jarig jubileum van PAOK een paar jaar geleden. Ook een heerlijk nummer, gelukkig niet zoals de Horte Magico van Panathinaikos veelvoudig gekopieerd.

Reppie! Ken één kopie, denk dat je m ook al wel kent. Sterke tekst.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

j0enne schreef:

Alles is mogelijk hebben we dit jaar gezien. Als Marcelo voor dat geld de deur uit kan is dit niet eens zo vreemd

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat bedrag van 3,5m is een klap in het gezicht van Marcelo.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

j0enne schreef:

Ik ben wel benieuwd of mijn gedachte klopt dat Ajax zonder Siem niet heel veel voorstelt. Zes weken is lang maar het betekent wel, wat Materny al terecht opmerkte, dat Siem nu vrijwel zeker blijft. Dat is dan

wel weer jammer..

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Is gewoon hoor.

Zag 'm tekeer gaan op de scheids bij die overtredingen van Bojan.

Hij bleef maar zeuren.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Het is wel zo dat Siem altijd als eerste bij de scheidsrechter staat om zijn woordje te doen. Vorig seizoen was daar bijzonder veel kritiek op bij oa Bommel en Strootman maar Siem blijft wel een beetje onder de radar wat dat betreft.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

depri83 schreef:

Het is wel zo dat Siem altijd als eerste bij de scheidsrechter staat om zijn woordje te doen.

Volgens mij ben je daar aanvoerder voor.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat was Bommel ook.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

depri83 schreef:

Dat was Bommel ook.

Bij hem was het ook niet erg, bij Strootman wel.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Precies. Daarbij gaan De Jong en Van Bommel niet als een randdebiel tekeer als ze verhaal halen.

Strootman in een notendop:

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Is gewoon hoor.

Zag 'm tekeer gaan op de scheids bij die overtredingen van Bojan.

Hij bleef maar zeuren.

Dit is echt onzin, hoor. Siem blijft altijd beschaafd, gisteren ook. Je hoeft niet eerst je vinger op te steken als je naar de scheids gaat.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

De basiself van Jong-PSV van vanavond is ouder dan de basis van PSV-1 afgelopen zaterdag.

20,6 tegenover 20,4.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.