- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
Ach, elke zender/alle media is pro-Ajax, dat weet je toch?
van Hanegem is in dit geval ook media, helaas haha.
Logische conclusie: Van Hanegem is pro-Ajax. Ergo, één van de premisse's is bij deze onjuist gebleken.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Van Hanegem is zo langzamerhand plaatsvervangende schaamte, wie weet dat nu niet? Vroeger schaamde praktisch elke Feyenoorder zich voor Gerard Cox die altijd dit stokpaardje tevoorschijn toverde, blijkbaar moet Van Hanegem dat nu overnemen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Van Rhijn die gisteren na de wedstrijd met de beelden voor zijn neus beweerde dat het niks was, is al erg zat, maar nu richt hij zich nog tot Viergever ook, die zou een ontlastende verklaring moeten afleggen. Lachwekkend..
"Ik heb het net teruggezien en er is misschien heel licht contact, maar zeker niet genoeg voor een strafschop. Nee, ik trok niet aan zijn shirt. Er was hooguit contact tussen onze armen. 
link: Van Rhijn: "Ik reken een beetje op de hulp van AZ en Viergever" - SoccerNews.nl
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Van Rhijn heeft gelijk. 
Dit moet je als Ajax zijnde toch ook niet willen. Ik stel voor dat spelers een extra wedstrijd worden geschorst als ze voor de camera blijven beweren dat er niets aan de hand was, ook al spreken de beelden voor zich.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Van Hanegem is zo langzamerhand plaatsvervangende schaamte, wie weet dat nu niet? Vroeger schaamde praktisch elke Feyenoorder zich voor Gerard Cox die altijd dit stokpaardje tevoorschijn toverde, blijkbaar moet Van Hanegem dat nu overnemen.
Ach, een punt heeft Van Hanegem wel. Zie je op politiek gebied ook (zal geen namen noemen), waar een bepaalde partij is oververtegenwoordigd in de media.
mjk87 (moderator films)
-
- 14550 berichten
- 4530 stemmen
(afbeelding)
Van Rhijn heeft gelijk. 
Dit moet je als Ajax zijnde toch ook niet willen. Ik stel voor dat spelers een extra wedstrijd worden geschorst als ze voor de camera blijven beweren dat er niets aan de hand was, ook al spreken de beelden voor zich.
Eens. Overigens ook eens met wat Mulder gisteren zei dat Van Rhijn zich van geen kwaad bewust is: dit doet hij immers tienmaal per wedstrijd -zoals elke verdediger (of andere speler) dat zo vaak doet- zonder dat gefloten wordt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Neen. Wel de quote. Wat een held die Verbeek. 
Van Halst ook lachen in de studio.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Mooi ook dat hij zegt: "meer haar op je zak dan op je schedel" en direct daarna: "maar dat vind ik raar om dat soort dingen te roepen." - over van Halst. 
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Het weekend in quotes.
Scheidsrechtertje, scheidsrechtertje, wat doe je nou?
Keepertje, keepertje toch.
Maarten Martens. Technisch goede voetballer is dat toch.
Bakkali. Bakkali. Bakkaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Scheidsrechter Liesveld, is dat nou wel nodig?
Bakkali... Aannemen ... Draaien ...Komt dat schot: Doelpunt! Doelpunt!
Leuk werk hoor, van die 30-jarige kopsterke spits..Robin van Persie, daar hebt u 'em
Met dank aan Hugo Walker. Die van Gert-Jan Verbeek is heerlijk trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Makkelijk zeg.
Geef 't gewoon toe, gelijk heeft die wel die Jack.
Ja, omdat het flauw is. Hij speelt nog niet zo sterk, maar we zijn net 2 competitiepotjes ver. Vorig seizoen was zijn laatste goal nog in de kampioenswedstrijd.
Da's een filmpje van bijna een half jaar geleden. Heb jij hem dit seizoen al iets opzienbarends zien doen?
Als je dan toch bijdehand wil doen, PSV-Ajax was op 16 april. Dat is nog geen 4 maanden terug. En wanneer had hij moeten scoren dan? In de zomermaanden toen er geen voetbal was? Het seizoen is net begonnen, pfff.
PS: Van Hanegem, wat een treurwilg zeg. Ik zou me als Feyenoorder (als ik dat zou zijn) zelfs diep schamen voor iemand de je club wekelijks zo voor lul zet.
PS 2: RKC'ers boos: 'Piet is normaal een matige keeper die af en toe een bal pakt' - voetbalzone.nl

kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Wat een niveau dit weekend weer in de Eredivisie
. Hilarische reacties ook trouwens op de meer dan terecht penalybeslissingen.
Wel jammer voor Feyenoord dat Van Rhijn volgende week niet meedoet, hopelijk Vermeer wel weer op tijd terug.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat je met dat eerste zinnetje over NEC praat?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Ach, een punt heeft Van Hanegem wel. Zie je op politiek gebied ook (zal geen namen noemen), waar een bepaalde partij is oververtegenwoordigd in de media.
Wie is bij Fox sports te grote Ajacied dan? Arnold "psv" Bruggink of Jan "fc Twente" van Halst die elke wedstrijd analyseren? Leuk he, tegendraads doen
De grootste imbeciel gelijk geven die er is vind ik overigens wel raar. Zelfs de Feyenoorders hier schamen zich voor hem
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
Ik hoop dat je met dat eerste zinnetje over NEC praat?
Nee, over de hele Eredivisie.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Wie is bij Fox sports te grote Ajacied dan? Arnold "psv" Bruggink of Jan "fc Twente" van Halst die elke wedstrijd analyseren? Leuk he, tegendraads doen
De grootste imbeciel gelijk geven die er is vind ik overigens wel raar. Zelfs de Feyenoorders hier schamen zich voor hem
Kenneth 'AZ, Ajax, PSV en Twente' Perez was er gisteren inderdaad niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, inderdaad. Alleen Perez heeft een link met Ajax.
Willem kan zijn emoties weer eens niet onder controle houden na een zeperd van zijn cluppie. Aandoenlijk. En dan geven ze die man ook nog eens wekelijks de ruimte voor een column, terwijl die man alleen maar kan praten in emotionele termen. Inhoudelijk komt er werkelijk niks uit.
En kos en co gaan nu vast Cruijff noemen, maar Johan staat op grote afstand boven de rest.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Qua commentators die seniele man van een Reitsma en Leo Driessen. 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ehm, Van Halst heeft jaren bij Ajax gespeeld..
Niet dat het me ook maar iets kan schelen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Van Halst is volgens mij ook nog steeds druk aan het solliciteren bij Ajax hoor. Niet voor niets contract bij Twente opgezegd. En Kenneth ''K******************N*G*R'' Perez ja.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Van Halst lijkt mij zeer neutraal. Daar komt bijna nooit een clubvoorkeur uit, behalve dat hij liefhebber van wat beter voetbal is. Kom je dus automatisch bij Ajax uit 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
kos
-
- 46705 berichten
- 8862 stemmen
En kos en co gaan nu vast Cruijff noemen, maar Johan staat op grote afstand boven de rest.
Eh. Nee hoor. Qua domme praat steekt hij overal bovenuit.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Van Halst lijkt mij zeer neutraal. Daar komt bijna nooit een clubvoorkeur uit, behalve dat hij liefhebber van wat beter voetbal is. Kom je dus automatisch bij Ajax uit
Hij is juist een van de weinigen die durft te zeggen dat veel balbezit niet gelijk staat aan goed voetbal.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Volgens mij heeft/had Van Halst juist een bepaalde rancune tegen Ajax (ooit een functie willen bekleden daar maar niet gelukt?).
Heb verder nog bijna niets van Fox gezien dus kan er niet over oordelen en Van Hanegem moet zich alleen met het spelletje bezighouden en verder niets. Hij werd er ook al bijgeroepen in die nieuwe-stadion-discussie waar hij 0,0 verstand van heeft.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens mij heeft/had Van Halst juist een bepaalde rancune tegen Ajax (ooit een functie willen bekleden daar maar niet gelukt?).
Denk dat je Twente bedoelt. Werd ie er daar niet zomaar uitgekeild door Munsterman?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat ik al vaker roep. Hij staat ontiegelijk vaak fout te dekken... Koste je vorig seizoen de KNVB beker tegen AZ en gisteren de drie punten in Alkmaar. Ook uit bij Boekarest precies hetzelfde verhaaltje (al was die pass wel loepzuiver; maar toch). Ik vergeet vast nog meer.
Maar goed, AZ uit verliezen kan gebeuren; gewoon één van de moeilijkste wedstrijden van de 34.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Denk dat je Twente bedoelt. Werd ie er daar niet zomaar uitgekeild door Munsterman?
Ja met flinke stampei maar volgens mij is er ook 'iets' met Ajax
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.