• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.377 acteurs
  • 199.164 gebruikers
  • 9.382.117 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Back from Glasgow

Met zijn zessen Celtic-Ajax bezocht. Focking geweldige ervaring, ook al werd er (onverdiend) verloren.

Wat zijn die Schotten tof, zowel Rangers als Celtic supporters.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Daar is ie weer!

Ik dacht al dat je je had uitgeschreven uit schaamte of zo

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Had jij nog wat meegekregen van dat gooien met stoeltjes Jari?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Blijf voortaan wel ff van die stoeltjes af Jari1

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Had jij nog wat meegekregen van dat gooien met stoeltjes Jari?

Zeker. Ze waren nog flink lastig kapot te trappen

Nee, ik zat hoog in het vak en de rellen waren onderaan bij het vak waar de bewaking stond. Er was wat geprovoceer tussen Celtic fans en Ajax fans en toen flipte een groepje. Was toch wel de gehele rust gedoe en het kostte moeite die lui te kalmeren. Erg jammer, ik vind zoiets zo dom. De rest van het vak heeft zich prima gedragen, maar die 50 op de pakweg kleine 3000 geven je wel een slechte naam. Terwijl ze bij Celtic ook lieten weten dat dit Ajax uitvak het beste vak is die zij ooit in hun stadion op bezoek hebben gehad.

Leuk trouwens dat vd Sar voor de wedstrijd nog in het uitvak tussen de fans ging zitten en er mee ging babbelen. En De Boer kwam een 20 minuten na de wedstrijd ook terug om ons speciaal te bedanken. Toch wel erg leuk en respectvol. Aan het gigantische applaus te horen hoeft de Boer niet te vrezen dat de fans niet meer achter hem staan

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zeker. Ze waren nog flink lastig kapot te trappen

Nee, ik zat hoog in het vak en de rellen waren onderaan bij het vak waar de bewaking stond. Er was wat geprovoceer tussen Celtic fans en Ajax fans en toen flipte een groepje. Was toch wel de gehele rust gedoe en het kostte moeite die lui te kalmeren. Erg jammer, ik vind zoiets zo dom. De rest van het vak heeft zich prima gedragen, maar die 50 op de pakweg kleine 3000 geven je wel een slechte naam. Terwijl ze bij Celtic ook lieten weten dat dit Ajax uitvak het beste vak is die zij ooit in hun stadion op bezoek hebben gehad.

Leuk trouwens dat vd Sar voor de wedstrijd nog in het uitvak tussen de fans ging zitten en er mee ging babbelen. En De Boer kwam een 20 minuten na de wedstrijd ook terug om ons speciaal te bedanken. Toch wel erg leuk en respectvol. Aan het gigantische applaus te horen hoeft de Boer niet te vrezen dat de fans niet meer achter hem staan

Waarom die 3000 fans dat gespuis van 50 stuks niet tot de orde roepen is beyond me. Verklaar me dat eens.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Leg mij uit hoe mensen dat moeten doen, als ze er niet in de buurt staan. Verder heb ik (en jij) geen flauw idee wat daaronder nou gezegd is. Ik zag ook genoeg Ajacieden die het probeerden op te lossen. Het is gewoon een maatschappelijk probleem. Waarom grijpen mensen niet in als een conducteur wordt geslagen, iemand wordt beroofd of als voetbalfans herrie schoppen? Maar voor mij telt dat 95% van de Ajacieden zich prima heeft gedragen. Er hing ook totaal geen agressieve sfeer.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Waarom die 3000 fans dat gespuis van 50 stuks niet tot de orde roepen is beyond me. Verklaar me dat eens.

Jij had die 3000 man wel gemobiliseerd wou je zeggen?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lol, staking in de Ligue 1 vanwege de 75% belastingschijf haha.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

Pitakaas schreef:

Lol, staking in de Ligue 1 vanwege de 75% belastingschijf haha.

Tja, dat percentage is ook absurd hoog. Maar buiten dat, netto houden ze nog zoveel over dat 95% van Frankrijk mag staken als zij vinden dat ze netto te weinig krijgen.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Materny schreef:

Waarom die 3000 fans dat gespuis van 50 stuks niet tot de orde roepen is beyond me.

Het aloude met tuig tuig vangen zeg maar.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Nou, hup AZ.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Beetje laat van me, maar wat een geniale goal afgelopen maandag in Engeland zeg. Marco van Basten 88

http://i42.tinypic.com/2wns96a.gif

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Wat is dit voor half beeld? Check die lijnen spacen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

En da's al 1-0...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Lekker. Eén kans, één doelpunt. 1-1.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een jaar In Nederland zou hij na een halve dag alweer in de pub staan, met een goed verhaal en een glas Heineken in de hand.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Een jaar In Nederland zou hij na een halve dag alweer in de pub staan, met een goed verhaal en een glas Heineken in de hand.

Paarden mogen helemaal niet de kroeg in hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het aloude met tuig tuig vangen zeg maar.

Onze Jari is toch geen tuig ?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een jaar maar? Laten we hopen dat er in de gevangenis iets ernstigs met 'm gebeurt. Mishandeling van een dier, mr. big balls.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Paarden mogen helemaal niet de kroeg in hoor.

Police-horse goes barhopping.

http://3.bp.blogspot.com/_9wSrhESvaNA/TH7-YVI90VI/AAAAAAAAAvg/94m0eaFiOvo/s400/Horse_In_The_Bar.jpg

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Police-horse goes barhopping.

(afbeelding)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een jaar maar? Laten we hopen dat er in de gevangenis iets ernstigs met 'm gebeurt. Mishandeling van een dier, mr. big balls.

Alsof er er een strontvlieg op hem zat; paard zal er weinig van gemerkt hebben (wat het nog ironischer maakt, aangezien hij gewoon de twaalf maanden mag zitten zonder ook maar iets bereikt te hebben met zijn idiote actie).

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

Elia heeft zich ondertussen ervan verzekerd de komende WK een uitstekend beeld te hebben:

Nieuwe televisie Elia: 35.000 euro - NOS Sport

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Die reactie van hem

AZ heeft gewoon 1 punt gepakt en staat daarmee gezien het programma al met een been in de volgende ronde. Ik ben ook benieuwd hoelang Advocaat Beerens laat staan. Wat blijft hij matig zeg.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Nu inderdaad twee tjuiswedstrijden achter mekaar, dat moet te doen zijn tegen de slechtste ploegen uit de poule.

Bij de moeilijkste wedstrijd, PAOK uit, zijn ze hopelijk al geplaatst.

Brenet gelukkig weer op de bank. Arias basis.

Verder Matavz weer op de bank en Locadia weer in de spits.

Bovendien Jozefzoon in de basis. Hopelijk maakt Narsingh nog wat minuten in de tweede helft.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Pffff. Waar zijn we in vredesnaam mee bezig?

Zo slecht heb ik ze nog nooit gezien, dit is echt ongekend slecht.

Je mag nog blij zijn dat het 0-0 staat gezien die kansen.

Hoe kan je nou 4 tegen 2 komen te staan. Ongelofelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.