- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Die maakt wel even z'n naam vanavond in ieder geval
Ongelofelijk. Zo een groot voetballer. Laten we het er maar op houden dat het niet zijn avond is 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Hetzelfde geldt voor Anderlecht. Zij spelen ook met veel jongeren. Vanavond is de kans zeer groot dat ze afgemaakt worden.
Ik denk wel dat zij van in het begin geen illusies hadden om te overwinteren. Toch niet in de Champions league.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Haha, held die Conte. Gewoon nog een aanvaller erin.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Maak die 3-1 eens, heb ik m'n voorspelling tenminste goed. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Leuk interview van Nuytinck :
Nuytinck: ?Niet bang voor Ibrahimovic, ik houd wel van een uitdaging? - voetbalzone.nl 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Een pikorde is er niet voor niks, en dan nog, zeer kleinzielig. Maar goed, heb het idee dat je een beetje met dezelfde eenzijdige gedachtegang zit als Derksen en co
.
Ik weet de pikorde niet bij Bayern maar als hij hem afgelopen zaterdag niet mocht nemen kan ik me heel goed voorstellen dat hij hem nu niet wil nemen. Maar nogmaals, ik ken de pikorde van Bayern niet maar kan me voorstellen dat Robben (na z'n penalty in de vorige CL finale) niet bovenaan de lijst staat.
Maar fijn dat je me na één opmerking op gelijke voet stelt met Derksen...
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Vidal werd aangetikt door Modric en trapte daarom in het gras, vreemd dat de verslaggever dat niet zag. Al was het natuurlijk geen penalty.
Hij maakt nog een stap en schiet daarna in het gras.

Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12861 stemmen
Ondanks dat ze er geen fluit van terecht hebben gebracht, is het toch fijn om te zien dat ze bij Anderlecht wel tot de laatste minuut op zoek gaan naar dat eerreddertje. Daarmee spelen ze natuurlijk veel te open en laten ze veel te veel ruimte, maar liever dat dan zielloos ten onder gaan.
Kwaliteitsverschil blijft verder wel dramatisch natuurlijk.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Conspiracy alert. Bale lijkt genegeerd te worden door zijn team.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Omdat 'ie uit balans is. In deze frames kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar net zou ik zweren dat er wel degelijk contact was. Een profvoetballer trapt normaliter ook niet zo ver mis in het gras.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Omdat 'ie uit balans is. In deze frames kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar net zou ik zweren dat er wel degelijk contact was. Een profvoetballer trapt normaliter ook niet zo ver mis in het gras.
Ook niet een profvoetballer die op zoek is naar een strafschop?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet de pikorde niet bij Bayern maar als hij hem afgelopen zaterdag niet mocht nemen kan ik me heel goed voorstellen dat hij hem nu niet wil nemen. Maar nogmaals, ik ken de pikorde van Bayern niet maar kan me voorstellen dat Robben (na z'n penalty in de vorige CL finale) niet bovenaan de lijst staat.
Ik vind het maar kinderachtig gedrag. Tuurlijk is het niet leuk publiekelijk terecht gewezen te worden maar dit is wel heel misplaatst.
Dat niet hoor, want Derksen is wel van de onderste richel en sta met jou wel hoog itt hem maar vond het gewoon raar dat je dit gedrag terecht vond. Derksen is één van de weinigen die ik kende die dezelfde mening is toegedaan. Vandaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4524 stemmen
Hey Bayern, daar gaat m'n toto. 4-0 was genoeg. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hey Bayern, daar gaat m'n toto. 4-0 was genoeg.
Prima zo:) Ik heb 5-0.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan trap je niet in het gras met het risico op botbreuken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Trap eens vol in het gras zou ik zeggen. 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
En dan naar een willekeurige voorbijganger wijzen zeker 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Haha, die eigen goal van Martinez! 
Werd nog aangetikt door een United aanvaller begreep ik. 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ik vind het maar kinderachtig gedrag. Tuurlijk is het niet leuk publiekelijk terecht gewezen te worden maar dit is wel heel misplaatst.
Dat niet hoor, want Derksen is wel van de onderste richel en sta met jou wel hoog itt hem maar vond het gewoon raar dat je dit gedrag terecht vond. Derksen is één van de weinigen die ik kende die dezelfde mening is toegedaan. Vandaar.
Ah, dus geen instructies van de coach maar een cadeau'tje van medespelers. Ik blijf bij mijn eerste standpunt. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jesus Ibra wat een klasbak blijft het toch 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Die derde is echt gewoon te ziek voor woorden. 
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Ik hoop op Zlatan straks op het WK! 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Die verdediger denkt nog ik verijdel daar een 100% kans.
Kuzey Tekinoglu
-
- 40 berichten
- 668 stemmen
Dat hij een narcist is, weten we al, maar dat hij opgewonden raakt van z'n eigen doelpunten..
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Dat valt nog wel mee. Ajax kon namelijk nog gewoon een speler zoals Eriksen op de kop tikken. Clubs zoals Man City geven eerder belachelijke bedragen uit aan spelers die niet te koop staan..
"Uitzonderingen"
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Had jij niet door dat Neuer stiekem in de 70e minuut al ging douchen dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.