- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Voelt als vorig jaar. Ene helft van het elftal dat vooruit wil en het andere dat achteruit loopt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Die Bulgaren weer op voorsprong in Oekraïne.
Zaak is dus dat je hier gewoon niet mag verliezen aangezien je dan met 3 ploegen op 3 punten komt.
Als je hier nu eens gewoon wint maak je 't jezelf zoveel makkelijker zeg met nog 2 thuiswedstrijden...
Maar ik zie helaas eerder de 1-0 vallen dan de 0-1.
Gewoon te slecht voor woorden.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Wie met pek omgaat...
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Potverdorie, ik doe de tv aan en ik zie een PSV wat speelt in de sfeer van een amateurveldje. Heb ik iets gemist, mogen er geen supporters komen naar deze wedstrijd van Zagreb, of is het echt zo beroerd gesteld met de Europa League?
Leo Driessen wil hier zo te horen ook niet dood gevonden in worden. Wat heb ik momenteel een medelijden met die man zeg dat hij een wedstrijd met zo'n ambiance moet aanschouwen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Werd Leo Driessen maar eens ergens dood gevonden...
Dat was een grapje uiteraard, ik wens de man een lang leven toe, alleen niet op televisie!
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Elk nabeschouwend woord over deze wedstrijd is er één teveel dus...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Potverdorie, ik doe de tv aan en ik zie een PSV wat speelt in de sfeer van een amateurveldje. Heb ik iets gemist, mogen er geen supporters komen naar deze wedstrijd van Zagreb, of is het echt zo beroerd gesteld met de Europa League?
Leo Driessen wil hier zo te horen ook niet dood gevonden in worden. Wat heb ik momenteel een medelijden met die man zeg dat hij een wedstrijd met zo'n ambiance moet aanschouwen.
Kansloze wedstrijd. Dat je hier geen 3 punten pakt is volkomen belachelijk.
Wat Maher betreft, heel snel op de bank zetten.
Ik ben 'm nu helemaal beu en heeft nu z'n krediet verspeeld.
Veel te veel balverlies, ballen niet aan kunnen nemen, wel debiele trucjes en verder geen één goed balletje gegeven. Dat Willems gewisseld werd voor Tamata zegt genoeg. Wat een niveau vandaag.
Thuis winnen van dit zooitje, die Bulgaren thuis weer winnen van de Oekraïners en dan mag je de laatste wedstrijd gelijk spelen voor plek 2 thuis tegen de Oekraïners en je bent door.
Na de thuiswedstrijd tegen Zagreb zou je dan dit hebben:
Ludo: 12
PSV: 7
Chorno: 3
Dinamo: 1
Dan moet je naar die Bulgaren toe. Dan zou je zelfs nog mogen verliezen.
Chorno speelt dan thuis tegen Dinamo, 6 punten kan dat dus zijn.
Dan mag je die laatste dus gelijk spelen tegen Cherno.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Het is al direct raak met de blunders in de EL.
Dit kan echt niet wat die keeper van Chorno doet, ongelofelijk. 
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12861 stemmen
Zo zonder publiek spelen is ook al wat sfeerloos natuurlijk, maar Zagreb - PSV is toch wel de meest troosteloze match die ik in jaren gezien heb.
Verder voor het Belgische voetbal ook écht geen te beste avond. Gelukkig dat Genk nog 1 puntje wist te sprokkelen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Was weer een walgelijke wedstrijd zo te zien van PSV.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig had ik leukere dingen vanavond te doen. Zagreb-PSV niet best zo te lezen?
Wel weer een trieste Nederlandse balans na deze Europa Cup week. 1 verlies en 2 gelijke spelen. Jeuj. Wel 3x een uitwedstrijd, dat wel. Ik schat de kans op 3 deelnemers na de winterpauze nog steeds wel aanwezig.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zie bij de herhaling van dwdd die Sjoerd Moussou. Wat een kwal is dat zeg. En dan Ronaldo arrogant noemen.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Elia heeft zich ondertussen ervan verzekerd de komende WK een uitstekend beeld te hebben:
. Liefhebber.
Kom ik met mijn 65 inch
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niet best is een understatement...
Perfecte omschrijving van de algehele Europa League voor de winterstop.
Schaf dit soort troep toch af zeg. Maar er lekker ouderwetse KO potjes van. Niemand in de wereld die de EL tot de winter de moeite waard vind. AZ was vanavond ook al niet veel.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Heel dat toernooi is gewoon een enorme flop.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Lang leve de Mickey Mouse Liga! Ik weet dat ik dat soms ietwat cynisch breng, maar vandaag niet, want Nederland is op de UEFA-ranking door de heroïsche prestaties van Ajax (slechts een nipt verlies), AZ en PSV (beide prachtige gelijke spellen in den verre) geklommen van de 28e naar de, schrik niet, 22e plek!
Landen als Azerbaijan (Garabag Agdam, Inter Baku, Khazar en Neftchi Baku), IJsland (Breidablik, FH Hafnarfjardar, IBV Vestmannaeyjar en KR Reykjavik) en Servië (Vojvodina Novi Sad, Red Star Belgrade, Partizan Belgrade en FK Jagodina) werden hierbij gepasseerd. Met nog maar liefst 3 clubs actief moet de prestatie van vorig jaar (20e) in deze jaargang kunnen worden verbeterd!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Geen idee of dit ook uit de Europa League komt maar het zou zomaar kunnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Al die trainers in jurken, fantastisch.
Goede scheids overigens, gewoon lekker hard optreden tegen zo'n opgefokte bende infantiielen.
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Haha, eerst slaan en trappen en vervolgens zwaaien met een rode kaart. 
Die aftrap is classic.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tijd voor de weekend voorspellingen van de ploegen bovenin de Eredivisie.
Vrij: NEC-Heerenveen 1-3
Zat: ADO-Twente 1-1
Zat: Ajax-RKC 3-0
Zon: Roda-PSV 1-2
Zon: Feyenoord-Heracles 3-0
Zon: PEC-AZ 1-1
Zon: Vitesse-Groningen 2-0
Kan voor Ajax een aardig weekend worden. Op papier zelf een makkie en op papier voor Twente en PSV moeilijke uitwedstrijden. Ik verwacht dat PSV nipt wint, maar het is bepaald geen zekerheid. Roda is hun angstgegner.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
1-2. Hou op man. Wordt een kansloze 2-0 nederlaag na die wanprestatie van gister.
Demouge en Fledderus, let maar op.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Vrij: NEC-Heerenveen 3-2
Zat: ADO-Twente 0-2
Zat: Ajax-RKC 5-0
Zon: Roda-PSV 1-1
Zon: PEC-AZ 3-1
Zon: Vitesse-Groningen 3-2
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Altijd optimistisch die j0enne!
Zet daar gewoon Hiljemark neer en kies uit één van die twee.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het gister niet gezien, maar PSV speelt momenteel wel enorm matig. Wat dat betreft heeft Joenne wel een punt. Toch verwacht ik dat PSV de rug zal rechten.
Overigens spelen bijna alle teams in de Ere matig momenteel. Alleen PEC valt me echt op als leuke ploeg. Maar onze topteams laten vrij weinig zien.
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Vrij: NEC-Heerenveen 1-2
Zat: ADO-Twente 1-3
Zat: Ajax-RKC 4-0
Zon: PEC-AZ 2-2
Zon: Vitesse-Groningen 2-0
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vrij: NEC-Heerenveen 0-1
Zat: ADO-Twente 0-1
Zat: Ajax-RKC 2-0
Zon: Feyenoord-Heracles 2-0
Zon: PEC-AZ 1-1
Zon: Vitesse-Groningen 1-0
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Ik heb het gister niet gezien, maar PSV speelt momenteel wel enorm matig. Wat dat betreft heeft Joenne wel een punt. Toch verwacht ik dat PSV de rug zal rechten.
Overigens spelen bijna alle teams in de Ere matig momenteel. Alleen PEC valt me echt op als leuke ploeg. Maar onze topteams laten vrij weinig zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.