• 15.880 nieuwsartikelen
  • 178.596 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.166 gebruikers
  • 9.382.231 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Feyenoord speelde zijn laatste 2 wedstrijden prima. Tegen Vitesse in de eerste helft zelfs goed, 2e helft hadden ze veel beter met de ruimte om moeten gaan, om zo de wedstrijd op slot te gooien met een 0-3. Nu werd het weer onnodig billenknijpen.

Tegen GAE speelde Feyenoord ook prima. Alleen die kansen benutten hè... 2e helft was wel beduidend minder.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het valt me vooral op hoe matig PSV thuis ook presteert. Verloren van die rare Bulgaarse ploeg, gelijk tegen Cambuur, tegen RKC pas na 89 minuten de winnende erin. Staat in schril contrast met de eerste weken van dit seizoen toen oa Zulte en NEC me een partij weggetikt werden en er flinke uitslagen waren.

Al is het niet erg vreemd, aangezien dit PSV erg jong en net als Ajax voorin een kansenbenutter mist. Wat dat betreft had ik wel een Pelle bij Ajax willen hebben. Een sterk aanspeelpunt die ook nog eens een hoop goals erin knalt. Althans, sinds zijn tijdperk in Rotterdam dan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

4 keer gewonnen, 1 keer gelijk in de competitie. Tegen GAE was 't ook nog 3-0 en Ajax 4-0.

Maar inderdaad, het goede spel tegen Zulte en NEC is er al lang niet meer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

@thijsslegers 7m

#Toivonen heeft #Brands laten weten dat financiële voorwaarden in de aanbieding hem niet aanstaan. Hij zit nu al bijna tegen salarisplafond

Het is toch ongelofelijk met die vent.

PSV heeft zich sowieso al belachelijk gemaakt met 'Toivonen gaat naar Jong PSV'

Park ligt er ondertussen nog steeds 2 tot 3 weken uit...

Anderhalve maand geblesseerd dus dankzij die smerige trap van Elm.

Rekik en Zoet gelukkig op de weg terug. Rekik volgende week weer bij de groepstraining.

En dan even spelen bij Jong PSV.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Kom maar hier met die Toivonen. Krijgen jullie Immers.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Prima deal. Ik zeg doen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

PSV moet lekker zijn verlies nemen met Toivonen, zoals Ajax met Sulejmani deed. Lekker in jong PSV dumpen en het er niet meer over hebben. Dat je hem nu weer in het eerste zet en ook weer praat over verlenging komt niet sterk over. Huwelijk Toivonen-PSV is gewoon geen hele beste gebleken. Toivonen staat toch een beetje synoniem voor het gefaal van PSV van de afgelopen jaren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dat keurt joene natuurlijk nooit goed. Die heeft Koeman hier honderden keren vervloekt toen die dat met Leerdam deed. Want dat was zooo oneerlijk...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Lang leve de Mickey Mouse Liga! Ik weet dat ik dat soms ietwat cynisch breng, maar vandaag niet, want Nederland is op de UEFA-ranking door de heroïsche prestaties van Ajax (slechts een nipt verlies), AZ en PSV (beide prachtige gelijke spellen in den verre) geklommen van de 28e naar de, schrik niet, 22e plek!

Landen als Azerbaijan (Garabag Agdam, Inter Baku, Khazar en Neftchi Baku), IJsland (Breidablik, FH Hafnarfjardar, IBV Vestmannaeyjar en KR Reykjavik) en Servië (Vojvodina Novi Sad, Red Star Belgrade, Partizan Belgrade en FK Jagodina) werden hierbij gepasseerd. Met nog maar liefst 3 clubs actief moet de prestatie van vorig jaar (20e) in deze jaargang kunnen worden verbeterd!

Er is dus wel een stijgende lijn te constateren. Knappe prestatie van ons kikkerlandje.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

Geen idee of dit ook uit de Europa League komt maar het zou zomaar kunnen.

Is die competitie ook te volgen op FOX? Dan neem ik meteen een abonnementje. Heerlijk dit.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

schram101 schreef:

Zat: Ajax-RKC 2-0

Nicolage Rico schreef:

Zat: Ajax-RKC 4-0

kos schreef:

Zat: Ajax-RKC 5-0

The Oceanic Six schreef:

Zat: Ajax-RKC 3-0

Cillessen maakt training niet af; Moisander ontbreekt nog in wedstrijdselectie - voetbalzone.nl

De 0 bij RKC kan nog veranderd jongens

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vermeer keept dus? In dat geval; 1-1

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hm. Toch maar 2-0 dan

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

O sorry - 4-3 dan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

schram101 schreef:

Dat keurt joene natuurlijk nooit goed. Die heeft Koeman hier honderden keren vervloekt toen die dat met Leerdam deed. Want dat was zooo oneerlijk...

Ik zei alleen dat het nogal makkelijk was om Leerdam, een speler die er toch nooit meer in stond, te dumpen.

Mocht dat een vaste basiskracht zijn wilde ik 't nog wel eens zien wat die deed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wil de uitzending van Derksen & Gullit van afgelopen maandag terugkijken, maar via RTL XL krijg ik alleen een versie waarin is geknipt (geen videobeelden van zijn loopbaan enzo, zal wel een rechtenkwestie zijn). Iemand een idee waar ik wel ergens een volledige uitzending kan kijken?

http://www.rtlxl.nl/#!/derksen--296966/99455b7a-34d6-48bc-b373-dbe6824ff1c7

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wordt dat programma niet herhaald op een andere dag?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zwolle mist Saymak en Fernandez tegen AZ - FCUpdate.nl

"Het is statistisch wel bewezen dat ploegen die in Europa hebben gespeeld het weekeinde daarna punten verspelen. Zul je net zien, dat het AZ niet overkomt..."

Ron Jans nu al aan het indekken. AZ heeft keurig al zijn punten verloren na de Europese duels hoor.

Teleurgestelde Schalk wil weg bij NAC Breda - FCUpdate.nl

Iets voor Feyenoord?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Nou ja indekken.

Las vandaag dat Zwolle maar 3 punten meer heeft dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden. En toen moest veiligspelen nog op de laatste dag aankomen. Dus misschien meer realiteitszin dan indekken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Sondaggio - Calcio - Tuttosport

Stemmen alleen Nederlanders of?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vilhena en Fischer Nu zit er in beide een gezonde dosis talent wat kan ontkiemen tot iets moois, maar beide spelen dramatische wedstrijden dit seizoen. Flutprijs.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

“Touré heeft dit gewoon gedroomd. De grensrechter loopt dichter bij de tribunes en heeft niets gehoord, de coach ook niet”, zei erevoorzitter Vyacheslav Koloskov van de Russische bond doodleuk.

Is toch niet meer normaal, kut Russen. Die moeten nu eens keihard gestraft worden.

Dat Dinamo Zagreb ook, is al vele malen vaker voorgekomen.

Maar nee, één wedstrijdje zonder publiek is 't weer waar ook de tegenpartij last van heeft.

En dan doodleuk dat vaantje laten zien. Lachwekkende beelden gister bij PSV.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Hilarisch en pijnlijk tegelijk inderdaad dat vaantje in dát lege stadion.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat Dynamo Zagreb een walgelijke club met walgelijke fans en een walgelijk bestuur is, dat wist ik al een paar jaar. Maar leuk dat de rest er nu ook achter is gekomen

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Sondaggio - Calcio - Tuttosport

Stemmen alleen Nederlanders of?

Natuurlijk even op Pogba gestemd. Hij of Lukaku verdient die prijs.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ik heb op Draxler gestemd.

Oh, Higdon. 1-0.

Heerenveen moet natuurlijk weer even punten verspelen met die wedstrijd minder.

Nicolage Rico

• 20221 berichten
  • 2365 stemmen

Daar gaat mijn toto.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heerenveen is geen bedreiging voor de topclubs. Ik gun het van Basten juist erg om goed te presteren. Knap, want zo goed zijn ze helemaal niet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Higdon.

NEC gaat weer winnen hoor. Het moest een keer gebeuren.

Nu moet RKC morgen tegen Ajax er vol voor gaan willen ze geen laatste komen te staan.

Maar eerst ADO nog tegen FC Twente.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.